14. jul 2008 Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Jeg ved ikke hvad jeg skal {{forumTopicSubject}}
Tja jeg ved ikke hvad jeg vil med mit forhold, jeg er ved at ha fået nok.
Sagen er at min mand arbejder ude fra søndag middag til fredag aften kl 22, så det er ikke meget han ser hans to børn.
Fra fredag til lørdag sov den store ved mine svigerforældre, så lørdag kører vi ud og henter ham og da vi kommer hjem kommer min mands kammerat og vil have ham med ud at kører og det er så fint nok for mig.
Men så skriver han to timer senere at han elsker mig helt vild og jeg er bare sådan en go kone, og jeg tænker bare, nå hvad vil have nu have.
Så kommer det så at han kommer sent hjem for de hygger sig bare helt vild og han havde ikke lige tid til at komme hjem, så skulle han nok stå op sammen med ungerne søndag morgen.
Kl bliver så 22.30 da jeg hører nogen komme hjem, og da kommer hans kammerat så ind at døren og siger at min mand ligger ud ved siden af bilen fordi han er så fuld og ganske rigtig.
Han er skvattet ud af bilen fordi det var glat og fordi han var så fuld, og så er han vredet om.
Jeg er bare så træt af at det skal være sådan hver gang og at han satte han kammerat højre end hans børn når han nu ikke ser dem særlig tit.
Og nu har jeg så rendt oppe ved den yngste mellem 10-13 gange her i nat og de er begge stået op kl 5 og min mand sover stadig fordi han er skide fuld og har ondt i hans ben.
Jeg ved bare ikke om jeg har lyst til at forsætte det her forhold og jeg har givet udtryk for over for min mand men han inorere det bare.
undskyld det blev så langt, jeg føler bare jeg er ved at drukne her.
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Forstår godt du er vred..
Har du overvejet at gå ind og vække ham med noget køligt? Og sige, at han jo havde lovet at stå op ? Så det er ud af kassen... For når du lader ham sove, så "vinder" han jo igen og du er bare sur..
Om han har ondt i hoved eller ej, så må han op Man holder hvad man lover...
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Jeg havde vækket ham, og sagt jeg lige skulle noget, da han jo havde lovet at passe børnene. Det er jo ikke din skyld hans hoved gør ondt.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
jeg forstår godt hvorfor du ikke gider mere, og du skal heller ikke så. det tager altså for hårdt på en at skulle gå med de frustrationer
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg sagde til ham at jeg ikke følte vi på den måde var kærester mere vi ringede ikk sammen jo måske en gang eller to om ugen ellers var det kun sms. og vis han ville forsætte med og arb udenbys blev det uden mig for jeg følte ikke han elskede mig mere følte kun han havde et sted og sove og¨få vaskede tøj inden han tog afsted igen.
Et par uger efter blev jeg noget overrasket fordi han kom hjem og sagde at han havde snakkede med mester og han skulle lige gøre en ting færdig der hovr de var så måtte han slippe forhan havde sagt tiul mester at han kæreste var vigtigere ind at arb udenbys så han blev flytte hjem igen og arb fra 7-15 hverdag. men han sagde til mig at såen følte han det slet ikke mens han arb ude for jeg var jo så sød mod ham de timer vi var sammen og troede jeg havde det godt med det.
Så jeg syntes du skal snakkede med ham om hvad du føler ( nu ved jeg godt det lidt svære når der børn med ) men vis han virkelig elsker jer så burde han snakke med sin mester om jeres situation så han kan blive flytte hjem og arb normale timer.. og det hjælper somtider sætte føleres på det kan mænd lidt bedre forstå ind bare man går og være sur hele tiden vis du forstår mig..
håber vi finder en løsning..
og man skal huske selvom han ikke ser jer så tit skal der osse være tid til venner uden for men det gir ham ikk lov til drikke sig fyld og ikke holde hvad han lover han kan jo bare afsætte 2-3 timer til venner også resten aftiden afsæt til jer.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
Måske finder han ud af hvor skønne unger han har, og hvor dejligt det er at være sammen med dem. Måske sætter han pludselig virkelig pris på alt det arbejde du ligger i jeres unger.
Og det bedste af det hele, DU får en fri weekend, hvor du kan være dig og sådan rigtig tænke det hele igennem!
Måske finder du ud af at han bare skal ud af vagten, og så er det jo bare, at få ordnet det praktiske. For du VED jo at du kan klare hverdagen alene, og dér har du en fordel i forhold til mange andre mødre der vælger at gå.
Jeg håber det løser sig for jer, på den ene eller anden måde
Glædelig jul!
Jeg ved ikke hvad jeg skal