{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

børn! {{forumTopicSubject}}

har tidligere oprettet emne angående at jeg ikke var sikker på om jeg ku få børn.
har nu fået bekraftet at det ku jeg altså godt...

jeg kommer sammen med en dejlig mand, som jeg virkelig ønsker at dele min fremtid med, han vil havde flere børn end jeg vil. hvordan kan jeg sige til ham jeg højest vil havde 2...
han ønske er at når vi få en dreng at han skal hede Alija, men syntes ikke rigtigt om det navn, da jeg syntes det er et gammelt navn. hvad syntes i om hvilke at disse navne er pænest ( Alija - Amel - Muhamed) ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  børn!
  • #1   11. dec 2010 Jeg kender en pige der hedder Alija, så det navn ville jeg bestemt ikke vælge til et hankøn smiley
    Muhamed "hedder alle" så heller ikke det.

    Amel ved jeg ikke hvordan udtales, men som det udtales i mit hoved lyder det ikke så godt, men det er umiddelbart det jeg ville vælge af de 3 smiley

    Var det en pige, så synes jeg Alija er rigtig sødt.


  • #2   11. dec 2010 C K H ... Alija er et drengenavn, det er et muslimisk navn (:

  • #3   11. dec 2010
    I skal vel vælge noget I kan li, personligt kan jeg ikke li' nogen af navnene ..


  • #4   11. dec 2010 Ja, men jeg "kender" ( det er længe siden ) en pige der hedder Alija smiley
    Jeg ved ikke hvilket land hun kommer fra, men hun er udlæning smiley


  • #5   11. dec 2010 Jeg er nu heller ikke til nogle af navnene, men i skal da nok blive enige, pludselig har i måske nogle helt andre navne i tankerne, sådan har vi haft det begge gange nemlig, meget er oppe at vende men så finder man det rigtige og kan SLET ikke forstå man har kunne li de første navne man snakkede om ;D

  • #7   11. dec 2010 Hvis det skal være et af de navne vil jeg vælge Amel... Muhammed hedder alle og jeg sys folk hurtigt tænker negativt ved det navn.. og det første lyder også piget hehe

    en jeg kender hendes søn hedder Aslan og mener hans far er tyrker.. det navn kan jeg godt lide..

    hvis du er helt 100 på du ik vil have mere end 2 så bliv stereliseret efter nr 2.. det er din krop du bestemmer...ellers er der ihvertfald noget galt smiley


  • #8   11. dec 2010 min datters onkel hedder også Alija.... men af de navne synes jeg Amel smiley

  • #9   11. dec 2010 Amel synes jeg er pænest. Synes også at Alija lyder lidt som et pigenavn.

    mht. hvor mange børn i hver især gerne vil have er der altså rigtig mange mænd der ændrer deres holdning til pludselig ikke at ville have så mange alligevel når de finder ud af hvor meget det kræver at have et barn. At de ikke "bare er der"


  • #10   11. dec 2010 jeannie, mig og kæresten kommer begge fra serbien, han er meget troende... og vil havde 4 børn...
    han vil havde vores første søn skal hedde Alija som jeg ikke bryder mig om, hvis det stod til mig skulle han hedde Mirza


  • #12   19. dec 2010 Vent og se om han ikke ændrer mening efter de første par børn smiley gør de fleste alligevel når de ser hvor hårdt arbejde det er smiley

    hvad med pigenavne? kunne være at de første var piger, så behøver der ikke være rift om navnene.

    Ellers synes jeg du skal sige til ham at I skal finde et navn i begge kan lide og slet ikke tage nogen af dem som I har foreslået hvis en af jer ikke kan lide navnet.. så finde helt nye navne hvor I begge kan lide det samme navn så i er enige smiley
    kræver lidt arbejde men er helt klart en bedre løsning synes jeg smiley


Kommentér på:
børn!

Annonce