{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 børn
  • kat .
    kat . Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #1   31. maj 2014 vi fik nummer 4 for et år sidden da var vores den ældste dreng 7. syntes ikke som sådan der har været flere udfordringer som de andre gange, en af fordele har været at der er 3 der rigtig gerne ville hjælpe og underholde den lille:) økonomisk har det vel noget at sige ved hver barn, ved os har det været bil og nu er vi på udkig efter større bolig.

  • #2   31. maj 2014 okay vi bor i et stort hus med rigeligt værelser så det ville ikke være der vores problem var og det med bil det har vi også tænkt på så det er vi i gang med at finde smiley

  • kat .
    kat . Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #3   31. maj 2014 så er det vel bare at glæde sig smiley ved i hvad det bliver?
    kan hvert fald personligt ikke se nogen større udfordring da nummer 4 kom, ikke anderledes end da nummer 3 kom.


  • #4   31. maj 2014 ja det er det. nej vi ved det ikke endnu jeg er kun 6 uger smiley men der er så meget jeg skal overveje med hensyn til at jeg gerne vil gå på barsel men går på sosu grundforløb og det når jeg lige at blive færdig med inden termin og så har jeg et halvt år til at jeg kan starte på paw men hvad kan jeg gøre med at få penge der i mellem da vi går under den nye reform med forsørgerpligt. ved du noget om det ?
    smiley


  • kat .
    kat . Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #5   31. maj 2014 nej desværre ved jeg godt nok ikke lige noget om.
    Ja der går lidt tid endnu så, bliver da spændende om det bliver en dreng mere så eller en lille pige smiley


  • #6   1. jun 2014 okay smiley nej det ved vi ikke men håber virkelig på det er en pige den her gang hehe:-) 4 drenge puha hehe

  • kat .
    kat . Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 16
    #7   1. jun 2014 vi har 4 drenge smiley vi håbede også sådan at den sidste skulle blive en pige, men sådan skulle det ikke være :Dmen et da dejlig med 4 drenge smiley

  • #8   2. jun 2014 okay smiley ja tænker da også m met t fra de store j smiley men man håber da aldig meget fra de store j smiley men man håber da altid på en pige når man kun har drenge smiley

Kommentér på:
4 børn

Annonce