962 visninger
|
Oprettet:
At synge for en man elsker. {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer tøser herinde der har/haft en fyr som har sunget en dejlig sang for jer?
Og hvordan tog i det?
var han nervøs?
Nøj jeg ville virkelig ønske der var en eller anden dejlig fyr som ville synge for mig :s heh. mærkeligt ønske. men det kunne bare være så dejligt.
Synes det er et perfekt bevis på at man virkelig elsker hinanden.
Det samme med offentlig frieri. Uha. det er bare SÅ romantisk. hehe..
dagdrømmer total. Suk!
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
http://www.youtube.com/watch?v=W285WPD87bc
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Maria - jamen det er jo også bare helt okay heh.
Line - åååårh hvor dejligt heh
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 434
MEN - synge, det kan han sgu ikke!!!!!!! Så jeg er altså helst fri for at han synger for mig Til gengæld sang jeg en sang for ham til vores bryllup. Jeg er ikke så god til det der med at holde tale... så det blev altså til en sang - hvilket var en stor succes! (Ikke fordi jeg er nogen stor sanger, men jeg ved i det mindste at jeg synger rent) Den gik rent ind, både hos ham og særligt hos vores mødre.
Indrømmet... jeg havde gerne set at han havde friet til mig... gerne offentligt... meeeen sådan fungerer han bare ikke, og det vidste jeg allerede på det tidspunkt - men derfor kan man jo godt ønske sig det
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Har sagt til ham at han skal sprøge min far om lov først.. gg det kan jeg nemlig godt hygge mig over.. og er måske lidt gammeldags. Og har sagt at hvis han frier mens jeg er gravid nu her siger jeg sgu nej.. vil ikke have folk tror det "bare" er fordi vi skal have en sammen..
At synge for en man elsker.