{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

At synge for en man elsker. {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer tøser herinde der har/haft en fyr som har sunget en dejlig sang for jer?

Og hvordan tog i det?

var han nervøs?

Nøj jeg ville virkelig ønske der var en eller anden dejlig fyr som ville synge for mig :s heh. mærkeligt ønske. men det kunne bare være så dejligt.
Synes det er et perfekt bevis på at man virkelig elsker hinanden.
Det samme med offentlig frieri. Uha. det er bare SÅ romantisk. hehe..

dagdrømmer total. Suk!

smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At synge for en man elsker.
  • #1   28. dec 2010 det er ganske nok rigtig romantisk med et offentligt frieri, men så skal man også være sikker på han/hun siger ja smiley

http://www.youtube.com/watch?v=W285WPD87bc

• #2   28. dec 2010 Har ingen der synger for mig, men har en mand der friede til mig inde i skattekammeret midt i Notre Dame i Paris, jeg synes det var super pinligt.... Men helt klart osse romantisk:0)

• #4   28. dec 2010 Jeg har en mand der både synger og spiller guitar for mig.. Og jeg elsker det ! bliver helt slap i knæene.. Og hvis jeg er med ude at se/høre ham spille når de spiller offenligt kommer han altid ned foran mig og skal stå og spille og synge... ggg og hader at opmærksomheden falder på mig... gg

• #6   28. dec 2010 men kæreste friede over msn midt i oktober (meget romantisk hehe) og vi skal giftesom 11 dage, men til det egentlige ?, han kan godt synge men har aldrig gjort det for mig, :o) og vil heller ikke ha han gør det for ved ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.

• #7   28. dec 2010 lisette - haha fuck det er bare nedtur smiley

Maria - jamen det er jo også bare helt okay smiley heh.

Line - åååårh hvor dejligt smiley heh

• #8   28. dec 2010 Jeg har nok verdens mest uromantiske og umusikalske mand... ingen tvivl om at jeg elsker ham og at han skal være far til vores barn...

MEN - synge, det kan han sgu ikke!!!!!!! Så jeg er altså helst fri for at han synger for mig smiley Til gengæld sang jeg en sang for ham til vores bryllup. Jeg er ikke så god til det der med at holde tale... så det blev altså til en sang - hvilket var en stor succes! (Ikke fordi jeg er nogen stor sanger, men jeg ved i det mindste at jeg synger rent) smiley Den gik rent ind, både hos ham og særligt hos vores mødre.

Indrømmet... jeg havde gerne set at han havde friet til mig... gerne offentligt... meeeen sådan fungerer han bare ikke, og det vidste jeg allerede på det tidspunkt - men derfor kan man jo godt ønske sig det smiley

• #9   28. dec 2010 hehe ja det har jeg faktisk og det er min dejlige mand - jeg ville faktisk ik være hans kæreste, men efter sangen ku jeg alligevel ikke sige nej - tosset - han var ikke nervøs, men også småfuld og ik den generte type i forvejen, men jeg glemmer ham ihvertfald aldrig for det, men han har så heller ik gjort det siden, ihvertfald ikke på den måde og med "det blik i øjet" smiley

• #10   28. dec 2010 Åh jeg ved ikke om jeg vilel bryde mig om at han friet offenligt. tror jeg ville syntes det var pinligt.. gg
    Har sagt til ham at han skal sprøge min far om lov først.. gg det kan jeg nemlig godt hygge mig over.. og er måske lidt gammeldags. Og har sagt at hvis han frier mens jeg er gravid nu her siger jeg sgu nej.. vil ikke have folk tror det "bare" er fordi vi skal have en sammen..

Kommentér på:
At synge for en man elsker.

Annonce