{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.847 visninger | Oprettet:

Så ser det ud til at jeg bliver alene {{forumTopicSubject}}

Ja igår kulminerede det hele og jeg meldte ud at jeg ikke kunne mere. Nu havde han været sammen med hans bror og det havde været nogle steder henne og det var også fint nok. MEN igen kom han fuld hjem og 3 timer senere end hvad planen var og da han kommer hjem har ikke tid til at spise aftensmad sammen med os og han kommer ikke engang ind for at sige godnat til ungerne.

Phillip er meget mærket af det her og er meget tryghedssøgende og vil ikke blive i hans seng før jeg går i seng og så vil han putte inde ved mig og hvis han falder i søvn i sin egen seng kommer han ind i løbet af natten.
Nu truer min mand så med at tage børnene fra mig fordi jeg har ADHD og borderline, men ved ikke hvordan han få det stilt an når han er væk 5½ dag i ugen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ser det ud til at jeg bliver alene
  • #2   17. jan 2011 åh nej det er jeg ked af at høre tænk at skulle igemmen alt dette..
    men synts trods din sygdom har en god sag når han drikker sådan og helt ærlig en uge med de børn og så finder han ud af hvor hårdt det endelig er at have børn smiley


  • #3   17. jan 2011 børn og alkohold hører bare ikke sammen, derfor er jeg alene smiley

    alkohol og forhold+børn giver bare sååå mange bekymringer , jeg kan kun sige held og lykke med det, jeg er sikker på at det vil lette dine skuldre og ikke mindst , bliver du sikkert gladere , det gjorde jeg

    ja det er da hårdt at skulle undvære en man har været sammen med længe, men alkohol er noget djævlen har opfundet - i kombination med børn

    grundet adhd kan han ikke tage børnene, borderline ved jeg desværre ikke så meget om , andet end at min veninde som har det fungere fint når hun får sin medicin


  • #4   17. jan 2011 Han kan ikke få fjernet børnene fra dig grundet adhd og borderline for så ville jeg heller ikke ha haft min store datter. et eller andet sted kan det tvært imod være din fordel for din hverdan vil være strutureret på en hårdere måde end de fleste familier og det sundt for ens børn

  • #5   17. jan 2011 undskyld jeg må ha skrevet det forkert, han drikker ikke 5 dage i ugen, han er ikke hjemme 5 dage i ugen.

  • #6   17. jan 2011 han tager sine ture indimellem når han er hjemme, hvor han forlader det hele og så er han ikke ædru når han kommer hjem, men det er heldigvis blevet meget mindre end hvad det har været, med det er stadig træls at det skal være på den måde når han ikke er ret meget hjemme og så han vælger det frem for børnene.

  • #8   17. jan 2011 Tak for jeres opbakning, jeg håber godt nok ikke at han ender med at få børnene, for han kender dem ikke ret godt og det sidste år har han arbejdet fast ude 5 dage i ugen.
    Jeg blev bare så træt af ham igår og så skuffet over ham igen og så kørte han endda selv igår og har fået taget sit kørerkort en gang for spirituskørsel, for sidst han lavede det nr her var den 28 november hvor han brækkede benet, fordi han var så fuld og det var glat da han stod af sin kammerats bil.

    Det er mig der skal blive i huset da jeg skal have begge hunde og katte, så jeg ved ikke hvor jeg ellers kunne finde noget nyt, så jeg håber bare snart han har tænkt sig at flytte.
    Han bliver jo så pisse sur når jeg siger at han lede efter noget andet, så begynder han med at det er min skyld og jeg ikke tager mig sammen og det er ham der laver det hele, jeg tror bare at han håber det hele går i sig selv igen.


  • #10   17. jan 2011 ja aftal med ham hvornår han skal være ude , ellers ja så fortsætter det bare ii samme rille

  • #11   17. jan 2011 Jeg har sagt til ham inden for den næste måned måtte han godt være flyttet, det skulle han prøve om han kunne.
    Fuck jeg hader bare når alting er så usikkert, som f.eks. kan jeg klare mig økonomisk, bliver jeg nu helt såret når han finder en ny, eller hvad kommer der til at ske. jeg orker ikke at skal være så ked af det og føle mig så alene og føler at alting æder mig op indeni. og han er en af dem der er rimelig hurtig til at finde en ny og han er meget "efter tragtet "


  • #12   17. jan 2011 jeg har bare været ved at regne lidt på det og når/hvis jeg får solgt min mc, så har mig og drengene + 4 dyr lige knap 4000 kr at leve for og hvis den ikke bliver solgt har vi kun 2200.

    Ja jeg må jo bare tænke sådan og håbe på det bedste og komme ud på den anden side.


  • #13   17. jan 2011 katja : ÅRH HVOR JEG DOG KENDER DET smiley
    det der med at tage afsted , jeg skal bare liiiiiiiiige , og så 12 timer senere træder de ind af døren pisse fulden , men mener ikke selv de er det .. grrrr ..

    Skriv endelig hvis der er noget du har brug for at snakke om .. Har stået der selv ..


  • #14   17. jan 2011 Lullee: Tak det kan godt være jeg tar dig på ordet.
    Linda: Ja det er med alt talt med, jeg kan ikke få ret meget i boligsikring, da jeg får revalidering og bor i et hus på 180 kvadratmeter.


  • #15   17. jan 2011 Det kan jeg desværre ikke bare sådan lige bare komme af med vores dyr, huset er noget vi har lejet så det er ingen problem

  • #16   17. jan 2011 Katja : Det gør du bare smiley Skriv alt det du har lyst til smiley

  • #17   17. jan 2011 Lullee: mange tak :0)

  • #18   18. jan 2011 jeg skal bare ha fundet et sted man må have dyr, hvor de kan være ude, det meste af tiden og have et hus der er ordenlig, da mine børn tit er syge, men skal også passe lidt på når nu deres far skal have ny lejlighed at børnene ikke bliver mere forvirret og kede af det end de er.

  • #19   18. jan 2011 det lyder slet ikk rart men jeg ville også holde fast i at børn og alkohol ikk hører sammen og ja det med han truer dig med at tage børnene er fordi han umærket godt ved at han ikk selv får dem og så kan han kører på dig på den måde du må vise dig fra den stærke side af og kun tænk på dig selv og børnene det er det vigtigste det kunne jo tænkes du selv får det bedre hvis ikk han er der hvem ved?

  • #20   18. jan 2011 Sabrina: det håber jeg, men jeg har det godt nok skidt lige nu, men i så lang tid har jeg bare været ked af det, trukket mig ind i mig selv, er så træt hele tiden. Jeg plejede at være en enorm glad og fuld af energi og overskud og elskede at tage på arbejde og i skole.
    Den pige er bare helt væk og jeg ved bare ikke om den siden nogensinde kommer tilbage igen, det føles ikke sådan lige nu.
    Og så er jeg bare så bange for at blive så ked af det og vred når min eks finder en ny og det har jeg bare ikke lyst til at få det sådan.


  • #21   18. jan 2011 jeg kan nemt følge dig og det vil også blive hårdt men hvis I virkelig elsker hinanden kunne I evt prøve noget parterpi for der er ingen tvivl om det vil blive hårdt hvis I ikke skulle være sammen men på den anden side ville der jo nok være mange ting som du ville være fri for at spekulere på og,måske ville du blive den glade pige igen med overskud og energi og ja det kan da godt være din eks finder en anden men dit liv går jo også videre og hvis ikk din eks er manden for dig så er jeg sikker på han findes derude..:)

  • #22   16. feb 2011 Hvad er det for en mc? og hvad koster den? smiley

Kommentér på:
Så ser det ud til at jeg bliver alene

Annonce