{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Hvor dum kan jeg være :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg føler mig som verdens dummeste person. Williams far er som sagt gået fra mig d. 1 december. Vi havde været sammen i 7 ½ år.
Han var hurtigt sammen med hans eks kæreste igen, faktisk allerede en uge efter han gik fra mig. Men efter noget tid begyndte vi at snakke sammen igen, og han sagde at han savnede os som en familie igen, han slå derfor op med hende. Det varede dog kun 2 dage, for han sagde til mig at han hellere ville være sammen med hende igen. Han har så det sidste stykke tid ikke rigtigt vist hvad han ville. Hans eks kæreste fandt så ud a at han havde været sammen med mig, hun blev sur og brød kontakten. Han har været ked at det over det hele, og har fået lov til at være i min lejlighed hvor jeg har købt mad og ryddet op efter ham. Og virkelig været der for ham, i håb om at han ville komme tilbage. Vi skrev så sent som igår om at prøve lige så stille at blive en familie igen, og så arbejde på at blive kærester igen om noget tid. Men da jeg så logger på facebook idag, kan jeg se at han står som i et forhold med hende igen. Så hele min verden er knust igen smiley Hvorfor skal man være så dum og naiv og blive såret så mange gange fordi man elsker en person så højt.

Ville bare have lidt luft smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dum kan jeg være :'(
  • #1   18. feb 2011 Jeg vil ikke sige at du er dum og naiv. Du elsker bare , og har et billede af en dejlig lille familie. Jeg er ked af at høre hvad der er sket. Det har du ikke fortjent. Håber du hurtigt kommer ovenpå igen. Kram herfra smiley

  • Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
    #2   18. feb 2011 Som Louise siger, er du ikke dum og naiv- blot forelsket smiley

    Men i den her situation, må du tænke på William - han er godt nok ikke så stor, men kan, senere blive forvirret over at det er on/off forhold mellem dig og hans far.

    Ikke fordi jeg tror min mening tæller så forfærdelig meget, da jeg er så "lille" men gav det et forsøg at skrive alligevel smiley

    Trøste kram herfra (-:


  • #3   18. feb 2011 Som Louise skriver, så er du ikke dum, du elsker ham bare.... Og kærlighed gør blind som man siger smiley
    Han kan ikke være bekendt overfor hverken dig eller jeres søn at træde sådan på dig, jeres søn er ikke så stor endnu, men at han gør dig ked af det kan jeres søn udemærket godt mærke på dig!


  • #4   18. feb 2011 Føler mig alligevel så dum, jeg kunne jo have lært af det første gang. Men bare så forfærdeligt svært når man elsker så meget.
    William kan udemærket godt mærke at jeg er ked a det, og så har dårlig samvittighed overfor ham, men det eneste jeg ville var at give ham en familie smiley


  • #5   18. feb 2011 Kan godt forstå hvordan du har det mth. at give din søn en familie...
    Men det er hverken sundt for William eller dig at blive svigtet på den måde, og når du siger familie kan det også være senere når du finder en sød mand smiley En du faktisk kan regne med, og som elsker jer begge 2...
    Det er altid hårdt i starten, især når du stadig elsker ham! Men det bliver godt igen...
    Du skal bare overbevise dig selv om at den familie du vil have, kan du få så meget beder smiley


  • #6   18. feb 2011 Camilla: Han havde skrevet lidt med hende før han slog op. Føler mig bare som en stor joke, og at alt det vi har haft sammen ikke har betydet noget. Det gør bare så ondt at se den man elsker være sammen med en anden smiley

    Jeg er selv skilsmisse barn, og har det rigtig træls med det, selvom min mor og far snakker rigtigt godt sammen og engang i mellem holder jul sammen for min skyld. Derfor gør det bare rigtig ondt at vide at mine børn ikke kommer til at bo både sammen med deres far og mor.


  • #7   18. feb 2011 Det ville bare være så meget nemmere hvis man ikke havde børn med ham, nu er jeg tvunget til at se ham.

  • #8   18. feb 2011 Kender det kun alt for godt, bare i en anden situation jeg gennemgår lige nu.

    Men du gjorde det i din bedste tro, for alle mennesker kan fejle.

    men synes det er rigtig svinsk af ham at bare er sammen med sin eks efter 1 uge.
    Min søns far og jeg er heller ikke sammen længere, dog har han ikke fundet sig nogen anden, heldigvis. men jeg ville stadig ønske jeg aldrig så ham igen.


  • #9   18. feb 2011 Du er ikke dum, du fik bare konstateret (tror jeg det staves) hvorfor I er gået fra hinanden..

    Helt ærlig så er det jo ham der er dum, han har lige smidt guld på gaden og jeg ved at om et stykke tid, er der en anden som samler det op for ham.

    Nu retter du ryggen smukke, nyder at han skal tage ungerne, finder din pæne kjole frem, på med stiletterne, samler de gamle veninder og viser verden hvad den er gået glip af!!!! smiley



  • #10   20. feb 2011 Jeg skal helt klart have noget afstand fra ham nu, han har virkelig såret, og jeg føler mig virkelig udnyttet og knust.
    Håber jeg når at få det lidt bedre inden jeg skal føde her om 2 mdr, ellers bliver det ihvertfald følelelsmæssigt hårdt, men det gør det nok desværre alligevel.
    Må bare sige til mig selv hele tiden at det er ham der et et dumt svin, ham der går glip a noget, og at jeg fortjener meget bedre end ham.


Kommentér på:
Hvor dum kan jeg være :'(

Annonce