{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Hvor dum kan man være .. {{forumTopicSubject}}

Jaaaaae nu er jeg jo 21 uger henne , har gået til fys i omkring 6-7 uger .. Har fået afvide at hende at jeg IKKE må støvsuge og vaske gulv .. Har dog også ladet været og overladt det til manden nu her siden jeg fandt ud af jeg var gravid for mange uger siden .. Men så lige her i eftermiddags tænkte jeg at det da ikke kunne være rigtig , ville gerne ha støvsuget og vasket gulv men manden var IKKE hjemme så tænkte da det klare jeg da bare lige selv smiley Det skulle jeg ALDRIG ha gjort -. Øv hvor har jeg bare ondt nu :(:( Fik da os nogen gevaldige plukveerer da jeg var igang .. Hvorfor skal man altid være så dum og nævenytig :(:(:(:( ØVØVØVØV ..

Ved ikke hvad jeg ville med det her , bare have lidt ynk og et dunk i hovedet .. haha smiley

Go søndag piger ..

knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor dum kan man være ..
  • #1   6. dec 2009 Lullee- åhhhh hvor jeg kender det, skal virkelig osse ta mig sammen til ikke og gøre det.. Men når jeg så tænker på hvor ondt jeg får, så holder jeg mig helt automatisk fra både støvsuger og gulvvask, for NØJ hvor har jeg ondt i 3 dage efter, kan næsten ikke gå..

  • #3   6. dec 2009 Maria : Nemlig .. jeg har netop ladet vær ind til idag fordi at jeg har problemer med ryggen i forvejen , og har gået hjemme siden uge 12 pga ryggen selv om at det storset ikke var til at se at jeg var gravid på det tidspunkt .. men idag skulle jeg da lige prøve .. Skulle bare aldrig ha gjort det .. Manden kom os hjem i mens jeg var igang , ha stod bare uden for vinduet og pejede på mig med åben mund .. hihi .. Fik jeg bare afvide hvad det liiiiige var jeg havde gang i .. jamen jamen jamen , IKKE NOGET smiley hehe men fik sq ikke lov til også at vaske gulvet ..
    Det var der jo INGEN grund til sagde han ret bestemt ..
    jamen nej okaaaaaaaay ..

    Henne : jeg laver også alt her hjemme ud over de to ting .. Mit problem er også bare at jeg ikke kan stå op særlig lang tid afgangen uden at blive svimmel og få det dårligt .. det baldnet med ryg og bækken smerter er ikke særlig rart .. jeg risikere at besvime hvis jeg kke lader vær og bare presser mig selv .. ville sq os allerhelt selv gøre det .. ingen tvivl .. smiley


  • #4   6. dec 2009 Henne- ja det vil jeg godt skrive under på at du lider af rengøringsvanvid..
    Citat: Hva laver man idag søde??? "nå jeg er lige igang med og gøre rent i hele hytten", "øhhhh, gjorde du ikke det i forgrås?"
    hiihi


Kommentér på:
Hvor dum kan man være ..

Annonce