{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

hvorfor skal hun være sådan {{forumTopicSubject}}

hej piger.
ja nu har min kæreste (carsten's) eks igen skrevet til mig omkring samvær, skønt de har samværs aftale der er lavet gennem amtet. men hver gang det er ved at være tid til samvær skal hun altid brokke sig osv. til mig over at hun ik kan få lov at se sin datter noget mere. nogen gange bruger hun mig til veninde sludder og andre gange er jeg bare en dum kælling som har overtaget hendes datter. vilket jeg ik har. årh hun gør mig virkelig så ked. hver gang hun har skældt mig ud, siger hun bagefter at det jo slet ik er mig hun skal snakke samvær med, men carsten. men hvorfor helved går hun så altid til mig. århhh er så frustreret over det samværs halløj når det ik fungere.

bare lige lidt frustration her fra.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal hun være sådan
  • #1   7. apr 2011 Du er nødt til at korte hende af og sige hun er nødt til at snakke med Carsten.... DU er nødt til at "afvise" hende.... Hun kan ikke være bekendt at hun misbruger dig på den måde for mig lyder det som om hun vil forsøge at få dig til at sige til ham at hun skal have mere samvær osv...... Håber nu ikke hun er så udspekuleret men det lyder sku sådan...

• #2   7. apr 2011 hun er desvære meget udspekuleret. carsten og jeg har heldigvis samme mening omkring det med samvær og holder os tæt til det statsamtet har skrevet da der jo er en grund til de har lavet den da datteren ikke kan klare at være ret længe af gangen hos sin mor..

• #3   7. apr 2011 det bare trlæls at nogen gange skriver hun til mig som om vi var de bedste veninder og en time eller to efter er jeg den størte kælling.

• #4   7. apr 2011 det jo fordi hun ikke for det som hun vil havde det- men syns da du skal sige så må hun gå det stat amtet- og brok sig-

du må ikke lade dig gå det på- da du skal hjælp min kæreste med og være der for datteren så hun har det godt.

• #5   7. apr 2011 det går mig heller ik som sådan på. bliver bare lidt øv over at der altid skal være problemer på den front. det kun 3 måneder siden de ik lavet den samværs aftale.

• #7   7. apr 2011 Kan godt forstå at du blir såret og ked af det... Syntes du kort og godt skal fortælle hende det er Carsten hun skal kontakte og ikke dig, men det har jo været gennem amtet, så det er jo dem hun skal kontakte hvis hun mener det ikke passer... Men der er jo en grund til, at hun ikke har så meget samvær med sin datter...

Men lad dig ikke gå på af det

Kommentér på:
hvorfor skal hun være sådan

Annonce