{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

Sex- ikk for sarte sjæle {{forumTopicSubject}}

Hejsa

ja vi har her til aften haft sex efter pyha hva bliver det en mdr siden tro jeg siden sidst. vi plejer dyrke sex 3-4 gange om ugen men det sidste stykke tid har vi ikk haft tid pga arb og husligt hjemmegør,
men da min mand skulle ind i mig gjorde det hammer ondt som om det var min 1 gang jeg skulle have sex,
vi havde et godt forspil og var virkelig liderlig trænget til ham hihi så det var ikk pga af tørhed eller noget, men kom til og tænke over om det måske "gro" sammen forneden om det defor det gjorde ondt der ingenting nu kun da han skulle i i mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex- ikk for sarte sjæle
  • #1   30. apr 2011 Hmm, nu gror skeden jo ikke lige sammen på en måned altså, for så skulle min da været groet sammen mange gange i de måneder og år jeg ikke havde kærester og sex da jeg var yngre smiley
    Måske der bare lige skulle "åbnes" lidt op efter en tørkeperiode, tror ikke du skal lægge så meget i det, hvis ikke der er problemer nu.


  • #2   30. apr 2011 det som heller ikk skeden jegh tænker på men den der streng der sprænges når man er jomfru det føles nemlig sådan hi

    dser er ikk noget mere men der var lidt bag efter ikk med blod eller noget bare øm og ondt he

    men gud tænk sig men kan undvære sex i så lang tid hi det som og blive født på ny igen hihih


  • #3   30. apr 2011 Tja jeg må jo nok indrømme at så mange gange hver uge bliver det ikke til mellem manden og mig, men jeg synes også der er meget at se til med to små børn, arbejde og alt det løse.
    Men ja, man kan næsten blive født på ny når der er gået længe smiley
    Slimhinden kan nu altså heller ikke vokse sammen igen, så det er nok bare fordi det er længe siden smiley


  • #4   30. apr 2011 vi har heller ikk børn endnu det kan jo være det forandre sig til den tid men håber det ikk for man savner eller jeg savner da det nærhed til min mand efter 1 mdr men vi har bare ikk haft tid til hinanden pga der lige skulle ske en masse
    jeg har det som om vi kun bor sammen når vi ikk er har sex for ingen sex ingen kærtegn og mindre kys også glider det langsom ud kunne jeg mærke så derfor håber jeg ved gud aldrig vi skal undvære nærheden til hinaden


  • #5   30. apr 2011 Jeg forstår godt hvad du mener, men tror nu for mange at det er meget normalt at man ikke sexer 3-4 gange i ugen når der er mange andre ting at se til, små børn der skal puttes, som græder pludselig fordi de mangler sut, vågner og vil ligge i mors og fars seng, har mareridt osv. Lige pt har vi tit mindst et barn i sengen om aftenen/natten, og så er der ikke så meget plads til det andet. Nogle gange gør vi det tidligt på aftenen når børnene lige er puttet, for simpelthen at nå det inden de invaderer soveværelset smiley
    Nogle gange har vi sex to gange om ugen, andre gange kan der godt gå en uge eller to uden smiley Men der er jo mange måder at være intime på uden at man behøver sexe smiley


  • #6   30. apr 2011 her kan der sagtens gå en måned hvor vi ikke har sex, nu har vi Anna der er et år og jeg er gravid. der er virkelig tit hvor jeg ikke har overskud til sex fordi der bare er så meget at tænke på og foretage sig i løbet af dagen, så når jeg endelig har tid for sig selv, orker man bare ikke det asen og masen smiley
    men det er rigtig dejligt når det så endelig sker.... smiley

    Det kan også være fordi du er gravid at det gør lidt ondt, der er jo ekstra blod dernede og man er måske lidt øm i sener og muskler af at kroppen kan bære noget ekstra og det kan godt føles som om der er mindre plads, det kan jeg da huske da jeg ventede Anna....


  • #8   30. apr 2011 tror nu godt jeg kunne leve uden sex, for mig er der meget andet der er vigtigt i et forhold....

  • #10   1. maj 2011 Mor til - Hvem har bevist det? For det tror jeg ikke rigtigt på. Hvorfor skulle man ikke kunne leve uden sex? Det virker da tosset.

  • #11   1. maj 2011 He he ved sgu ikke lige om det kan gro sammen igen men mon ikke bare det var fordi det var lidt længe siden smiley En måned er godt nok også længe, godt du fik noget så du ikke blev jomfru påny smiley selvom vi har været sammen i snart 9 år og gift i 2 og har Lui på 2 skal jeg sgu også stadig have noget 3-4 gange om ugen ellers bliver man da skør smiley Og nu er vi igang med projekt lillebror/søster så håber sengen holder til det ha ha smiley

  • #12   1. maj 2011 Med hensynn til hvor tit man sexer er jo meget forskelligt i et forhold, nogle gør det hver dag og har behov for det, nogle en gang om måneden og har det fint med det.
    Som jeg ser det, så er det vigtigste ikke hvor tit man gør det, men at de to der er i forholdet har samme mening om hvor tit det helst skal være, da det ellers kan skabe mange uoverensstemmelser smiley

    Med hensyn til udsagnet om at man ikke kan leve uden sex, mad og søvn, så er det nogenlunde "rigtigt". Det der er "bevist" eller hvad vi skal kalde det, er at sex er et basalt behov, ligesom mad og søvn, altså ting vi er født til at have behov for. Dermed er det selvfølgelig ikke sagt at man ikke "kan leve" uden, for man dør jo ikke af ikke at have sex, ligesom man gør med mad og søvn, men lidt sandhed er der altså i det.


  • #14   1. maj 2011 Mor til skønne: Ja som jeg skrev lidt sandt, men man dør ikke uden sex, det gør man altså uden mad! Det er ikke et spørgsmål om at dø, det er bare et spørgsmål om basale behov.

  • #16   1. maj 2011 Selvfølgelig er det vigtigste ikke hvor mange gange man har det, bare man er tilfreds sammen i et parforhold. Men det er jo vildt vigtig det ved vi jo alle sammen og som "Camilla, NU mor til Monigue" lige har oprettet et emne om - så kommer man bare til at mangle så meget nærvær med hinanden hvis man ikke har så meget sex, så ens forhold tilsidst kommer til at hænge i en tynd tråd. Det handler jo ikke bare om at knalde løs men om at kysse, røre og holde om hinanden. Ellers så føler man da næsten man dør indeni....

  • #17   1. maj 2011 Nu kan man jo godt være intim på mange andre måder end med sex. Jeg mener bare, manden jeg kysser, holder om hinanden, i hånden og sidder tæt sammen i sofaen osv. Det er også nærhed, så bare fordi der engang imellem kan gå en uge eller to uden sex, mangler vi ikke kærtegn og intimitet herhjemme. Nogle gange er overskuddet med to små børn, to fulde jobs, sygdom osv bare ikke til at sexe hver eller hveranden aften herhjemme.
    Og er glad for at mit og min mands forhold rummer så meget mere, vi har været igennem meget sammen, så at vi ikke altid sexer flere gange om ugen, gør bestemt ikke at vores forhold hænger i en tynd tråd.


  • #18   2. maj 2011 i misforstår mig helt det ikk for jeg VIL have sex flere gange om ugen det var bare at det gjorde ondt efter 1 mdr uden ?

    vi kærtegner osse uden sex og hygger på mange måder det slet slet ikk det jeg ledte efter kun edet at det gjorde ondt og det var svært for min mand og trænge ind i mig selv om vi havde et godt forspil og jeg sjask våd ...

    men jeg tvilver ikk på det svært og finde overskud med 2-4 børn job sygdom og alt andet i skal nå men i kommer lidt uden for det jeg endlig ville vide noget om


  • #19   2. maj 2011 Mor til - Nu har jeg googlet efter det, og kan ikke finde nogle steder at man ikke kan leve uden det. Syntes det lyder meget underligt, da det er forskelligt hvor stort et behov folk har for sex.

  • #20   3. maj 2011 Mia F - er det mig du skriver til eller Mor til skønne Catja? Jeg skriver jo man føler man dør INDENI. Mener at man kommer til at mangle nærheden og alt det man får ved sex og kender mange hvor sexlivet er røget og så forholdet, jeg ved sgu da godt man ikke dør af ikke at have sex????
    Hippo ked af du ikke har fået de svar du søgte smiley Tråden handler vidst om noget helt andet nu...


  • #21   3. maj 2011 camilla tja det sker for mig hver gang jeg laver et indlæg næsten så er van til det efterhånden men får ikk ret tit svar i ens indlæg hehe

  • #23   3. maj 2011 Camille - Nej det var ikke dig jeg skrev til.

  • #24   3. maj 2011 det har jeg ringede til lægen der var nemmere

Kommentér på:
Sex- ikk for sarte sjæle

Annonce