1.873 visninger
|
Oprettet:
Sex- ikk for sarte sjæle {{forumTopicSubject}}
Hejsa
ja vi har her til aften haft sex efter pyha hva bliver det en mdr siden tro jeg siden sidst. vi plejer dyrke sex 3-4 gange om ugen men det sidste stykke tid har vi ikk haft tid pga arb og husligt hjemmegør,
men da min mand skulle ind i mig gjorde det hammer ondt som om det var min 1 gang jeg skulle have sex,
vi havde et godt forspil og var virkelig liderlig trænget til ham hihi så det var ikk pga af tørhed eller noget, men kom til og tænke over om det måske "gro" sammen forneden om det defor det gjorde ondt der ingenting nu kun da han skulle i i mig..
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
Måske der bare lige skulle "åbnes" lidt op efter en tørkeperiode, tror ikke du skal lægge så meget i det, hvis ikke der er problemer nu.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
dser er ikk noget mere men der var lidt bag efter ikk med blod eller noget bare øm og ondt he
men gud tænk sig men kan undvære sex i så lang tid hi det som og blive født på ny igen hihih
maj 2010
Men ja, man kan næsten blive født på ny når der er gået længe
Slimhinden kan nu altså heller ikke vokse sammen igen, så det er nok bare fordi det er længe siden
mar 2008
jeg har det som om vi kun bor sammen når vi ikk er har sex for ingen sex ingen kærtegn og mindre kys også glider det langsom ud kunne jeg mærke så derfor håber jeg ved gud aldrig vi skal undvære nærheden til hinaden
maj 2010
Nogle gange har vi sex to gange om ugen, andre gange kan der godt gå en uge eller to uden Men der er jo mange måder at være intime på uden at man behøver sexe
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
men det er rigtig dejligt når det så endelig sker....
Det kan også være fordi du er gravid at det gør lidt ondt, der er jo ekstra blod dernede og man er måske lidt øm i sener og muskler af at kroppen kan bære noget ekstra og det kan godt føles som om der er mindre plads, det kan jeg da huske da jeg ventede Anna....
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
maj 2010
Som jeg ser det, så er det vigtigste ikke hvor tit man gør det, men at de to der er i forholdet har samme mening om hvor tit det helst skal være, da det ellers kan skabe mange uoverensstemmelser
Med hensyn til udsagnet om at man ikke kan leve uden sex, mad og søvn, så er det nogenlunde "rigtigt". Det der er "bevist" eller hvad vi skal kalde det, er at sex er et basalt behov, ligesom mad og søvn, altså ting vi er født til at have behov for. Dermed er det selvfølgelig ikke sagt at man ikke "kan leve" uden, for man dør jo ikke af ikke at have sex, ligesom man gør med mad og søvn, men lidt sandhed er der altså i det.
maj 2010
nov 2008
maj 2010
Og er glad for at mit og min mands forhold rummer så meget mere, vi har været igennem meget sammen, så at vi ikke altid sexer flere gange om ugen, gør bestemt ikke at vores forhold hænger i en tynd tråd.
mar 2008
vi kærtegner osse uden sex og hygger på mange måder det slet slet ikk det jeg ledte efter kun edet at det gjorde ondt og det var svært for min mand og trænge ind i mig selv om vi havde et godt forspil og jeg sjask våd ...
men jeg tvilver ikk på det svært og finde overskud med 2-4 børn job sygdom og alt andet i skal nå men i kommer lidt uden for det jeg endlig ville vide noget om
dec 2008
nov 2008
Hippo ked af du ikke har fået de svar du søgte Tråden handler vidst om noget helt andet nu...
mar 2008
dec 2008
mar 2008
Sex- ikk for sarte sjæle