2.284 visninger
|
Oprettet:
*Laura*Mor til Ida Cecilie *
10. nov 2008 Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
10. nov 2008 Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
Nu er jeg også blevet alene ... {{forumTopicSubject}}
Ja , nu er det så en realitet at jeg skal til og være alene mor ..
det fungere bare ikke længere .. Jeg vil tage på kommunen i morgen med lejekontrakt og udbetalingsmeddelser (er på kontanthjælp) skal jeg have mere for og ku søge om det jeg kan søge om ? og hvad kan jeg egentlig få hjælp til ?
Lige nu ved jeg slet ikke hvordan jeg skal klare mig igennem det her
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Jeg er alene med mine 2 børn på 2 og 3 år... Og jeg ville lyve hvis jeg sagde at det ikke var skide hårdt men hvis du har en god familie der støtter og vil hjælpe dig så skal det nok gå!!!:)
Du kan søge om forhøjet børnetilskud, børnepenge fra faren, boligsikring, friplads(hvis du har børn i instiution) og så noget forsørgerbidrag når du er på KH men det har jeg ikke rigtig forstand på..:)
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Min eks kunne nemlig få det da han skulle på KH selvom det er mig børnene bor hos men vi har også været gift..:)
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 240 Svar: 804
Ja det er hårdt, men man finder hurtigt en rytme og en hverdag:-)
Det hele skal nok gå, held og lykke med det hele
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jeg røg på kommunen dagen efter da jeg blev alene, søgte boligsikring, dagpleje - friplads, og ikke mindst forhøjet børnepenge- så fik jeg en seddel som skulle sendes til statsforvaltningen ang underholdsbidrag -
du kan jo sagtens søge det , eller det sagde de til mig , men du ville ikke få noget hvis han ikke fik adressen væk.
det hjalp de mig så også med - at fjerne mins x's adresse - jeg søgte og skrev datoen for hvornår han fysisk var flyttet og fik støtte fra den dato
- du skal nok hurtigt finde en rytme - self er det hårdt, men rytme og hverdag skal nok komme til dig
Nu er jeg også blevet alene ...