21. mar 2008 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
barn nr. 2 ? {{forumTopicSubject}}
Ja kæresten og jeg har en dreng på 3 år. og tænker lldt på at få nummer to, da alle hans venner og mine venner som fik barn på samme tid som mig allerede har fået barn nr. 2. vi snakker ikke så mehget om det, andet når oliver spørger om han må få en lille søster eller lille bror. Jeg er færdig med min uddannelse 1. november og har fast arbejde derefter. har sagt hvis jeg skal have en barn mere skal der ikke gå 10 år imellem. ligesom da min kæreste var barn. men han syntes ikke der er noget gfalt i at vente så længe.. så står lidt i en træls situation som går mig meget på. for på den ene side vil jeg gerne have en søster eller bror til oliver også alligevel ikke. for syntes ikke jeg har kærlighed til mere end oliver men andre siger at det kommer med tiden..
så skal jeg snakke med ham om vi måske skulle prøve når jeg er færdig uddannet, eller skal jeg vente på han kommer til mig ?
Håber på lidt hjælp. og vil gerne hører om hvad i har gjor?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 35 Svar: 381
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Jeg har de heeeelt samme tanker som dig. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg kan indholde mere kærlighed når jeg elsker min lille dreng SÅ meget men jeg ved jo godt når man får nummer 2 , ja allerede når man mærker de første spark er kærligheden der jo bare
barn nr. 2 ?