{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

barn nr. 2 ? {{forumTopicSubject}}

Ja kæresten og jeg har en dreng på 3 år. og tænker lldt på at få nummer to, da alle hans venner og mine venner som fik barn på samme tid som mig allerede har fået barn nr. 2. vi snakker ikke så mehget om det, andet når oliver spørger om han må få en lille søster eller lille bror. Jeg er færdig med min uddannelse 1. november og har fast arbejde derefter. har sagt hvis jeg skal have en barn mere skal der ikke gå 10 år imellem. ligesom da min kæreste var barn. men han syntes ikke der er noget gfalt i at vente så længe.. så står lidt i en træls situation som går mig meget på. for på den ene side vil jeg gerne have en søster eller bror til oliver også alligevel ikke. for syntes ikke jeg har kærlighed til mere end oliver smiley men andre siger at det kommer med tiden..
så skal jeg snakke med ham om vi måske skulle prøve når jeg er færdig uddannet, eller skal jeg vente på han kommer til mig ?
Håber på lidt hjælp. og vil gerne hører om hvad i har gjor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barn nr. 2 ?
  • #1   16. maj 2011 Her har vi også en dejlig søn på 3år og kæresten har hele tiden sagt han ikke vil have en mere før om mange år. Men vi er også begyndt at snakke om at få en til, og det eneste han siger er vi først skal finde et andet sted at bo. Så jeg håber på at vi kan finde noget inde næste år , så vi kan komme igang smiley

  • #2   16. maj 2011 okay, vi bor i et hus på 157 kwm. og har et værelse vi slet ikke bruger til noget andet end når vi har gæster. så der er plads. men ved ikk eom han bare vil vente til jeg er færdig med uddannelse

  • #3   16. maj 2011 Vil bare lige sige at det vil komme bag på dig hvor meget kærlighed du har at dele ud af smiley

  • #4   16. maj 2011 Kender det alt for godt.. Jeg vil rigtig gerne havde en nu, hvor manden siger vi godt kan venter til william blirver omkring de 7 år (han er 2 år nu) - Meeen så længe håber jeg ikk vi skal vente.. Vi snakker tit om nummer 2, og hvad den kunne hedde osv.. og han har flere gange sagt at han helst ikke vil havde den næste planlagt men bare skal komme som en overraskelse.. og når han siger sån, læser jeg mellem linerne at jeg vælge tidspunkt osv.. men jeg vil nu helst havde at vi begge er med i det fra start 100 procent.. men det ender nok med jeg må vælger..


  • #5   16. maj 2011 Lui bliver 2 år den 26 juni og vi er i gang med nummer to og håber jeg bliver gravid hurtig for synes det ville være perfekt at Lui ca er 2½ når han bliver storebror.
    Jeg har de heeeelt samme tanker som dig. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg kan indholde mere kærlighed når jeg elsker min lille dreng SÅ meget men jeg ved jo godt når man får nummer 2 , ja allerede når man mærker de første spark er kærligheden der jo bare smiley


Kommentér på:
barn nr. 2 ?

Annonce