Faderskab {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at min veninde er blevet gravid hvilket hun er rigtig glad for, og hun har en skøn mand... Men han har tidligere fået af vide ligesom min mand at de sædkvaliteten er for dårlig...
Vi har snakket det meget igennem og snakket med lægen og de har sagt det let kan ændre sig, så min kæreste er ikke det mindste itvivl om det er hans og glæder sig enormt til vores prinsesse kommer til september...
Og han har snakket rigtig meget med min venindes mand og sagt han ikke skal være nervøs så længe de har snakket om det, og hún er garanteret ham det er hans barn... Men han ønsker en faderskabstest...
Så jeg lovede hende, at høre derinde hvordan og hvornår sådan en kan laves... er der nogen der kan hjælpe min meget forvirret veninde der er dybte ulykkelig over det her?
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Hende og jeg har altid haft en åbent forhold til hinanden og snakket om alt, og hun har med tåre i øjene siddet hos mig og fortalt det er hans barn og hun er kommet over sin vilde liv fra tidligere forhold
nov 2010
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
Men hun har sagt, at hvis han ønsker en faderskabstest laver hun den heller end gerne for ham... Men er det når hun har født?
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
nov 2010
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Da vores dreng var 7 mdr. stod jeg pludselig med en positiv test igen.... Så her har vi formået at lave et barn selv.... Så det kan lade sig gøre...
Men hvis hun er så sikker, så ville jeg klart tage det med ro, og lade ham få den test når barnet kommer til....
Faderskab