{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Faderskab {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min veninde er blevet gravid hvilket hun er rigtig glad for, og hun har en skøn mand... Men han har tidligere fået af vide ligesom min mand at de sædkvaliteten er for dårlig...

Vi har snakket det meget igennem og snakket med lægen og de har sagt det let kan ændre sig, så min kæreste er ikke det mindste itvivl om det er hans og glæder sig enormt til vores prinsesse kommer til september...

Og han har snakket rigtig meget med min venindes mand og sagt han ikke skal være nervøs så længe de har snakket om det, og hún er garanteret ham det er hans barn... Men han ønsker en faderskabstest...

Så jeg lovede hende, at høre derinde hvordan og hvornår sådan en kan laves... er der nogen der kan hjælpe min meget forvirret veninde der er dybte ulykkelig over det her?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faderskab
  • #1   8. jun 2011 deen kan desværre først laves efter barnet er født. nu ved jeg ik hvor langt din veninde er den nogen gange hjælper det når de kan sparke og så husk og lad ham være en del af det at være gravid og husk det ik er sikkert at han ønsker den når den kommer ud

• #2   8. jun 2011 Han glæder sig endelig siger hun, men som jeg også har snakket med min kæreste om, så er det svært når man endelig har fået en anden dom... Min er dog bare ikke et sekund i tvivl og ved jeg aldrig kunne finde på at være ham utro... Men min veninde har været meget ung engang, og det tror jeg desværre hendes mand godt ved...

Hende og jeg har altid haft en åbent forhold til hinanden og snakket om alt, og hun har med tåre i øjene siddet hos mig og fortalt det er hans barn og hun er kommet over sin vilde liv fra tidligere forhold

• #3   8. jun 2011 jeg ville da ta ham med til lægen snakke om det for det handler jo i bund og grund om at han ik kan fatte at han skal være far fordi han har dårlig sæd kvalitet hvilket kan ændre sig meget hurtigt så hvis de i en periode har spist sundt holdt op med at ryge osv så kan det nemt være hans og selvom man har dårlig sæd som man er der altid en chance for at gøre en kvinde gravid

• #4   8. jun 2011 JA det har også sagt... Fordi man har fået af vide på en klinik man har dårlig sæd kvalitet og ikke skal regne med det, kan det lade sig gøre...

Men hun har sagt, at hvis han ønsker en faderskabstest laver hun den heller end gerne for ham... Men er det når hun har født?

• #5   8. jun 2011 Ja den kan først laves efter fødslen smiley Det er en blodprøve af far og barnet, men mener det er blevet lavet om så det ikke er blodprøve mere? smiley

• #6   8. jun 2011 ja det er ik muligt før hun har født

• #7   8. jun 2011 Jeg vil lige sige, at min kærestes sædkvalitet også var helt i bund, og vi fik hjælp til at blive gravide med vores søn....

Da vores dreng var 7 mdr. stod jeg pludselig med en positiv test igen.... Så her har vi formået at lave et barn selv.... Så det kan lade sig gøre... smiley

Men hvis hun er så sikker, så ville jeg klart tage det med ro, og lade ham få den test når barnet kommer til.... smiley

Kommentér på:
Faderskab

Annonce