{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faderskab
  • #1   19. okt 2011 Det koster ikke noget at få den lavet..
    Den skal laves gennem statsforvaltningen..

Og det er meget forskelligt hvor lang tid det tager..

• louise j
    louise j Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Svar: 5
    #2   19. okt 2011 Det er muligt at indbringe sagen inden du har født, (mener du kan finde blanketterne på (link fjernet) Så ligger den klar og I kan så snart du har født komme videre og gå igang med blodprøverne hurtigere.
    Hvis du er i tvivl om hvad du skal så kontakt evt. statsforvaltningen i den region hvor du bor, de kan helt sikker hjælpe dig.

• #3   19. okt 2011 Jeg har lige været igennem en sag om faderskab..
    Så hvis du vil vide lidt mere omkring det..

Er du velkommen til og skrive

• #4   19. okt 2011 Mette er det muligt at få den lavet hvis den blanket om fælles forældre myndighed er sendt ind?

• #5   19. okt 2011 Har manden erkendt faderskabet skal der bære en meget go grund til de tager en sag op fx at mor sir der ka være andre! Også skal det være før barnet er 6. Mrd!!
    Ellers har han vedkendt sig selv et faderskab og er derfor far!!
    Ellers kan man tage en annonym dna test som giver et rigtigt resultat, søg dna på Google!! Det koster 1500 og op!!
    Jeg har selv været igennem en sen faderskbstest! Hun var 11 mrd ved start og knap tre år da der var svar!
    Min venindes Mand var igennem en som startede da barnet var et år og sluttede 7 måneder efter!!
    Så det er meget forskelligt?!!
    Må jeg spørge hva det konkret drejer sig om! Lidt nemmer at råde og vejlede:)

• #6   19. okt 2011 Jeanni har ha. Skrevet under?? For har han det er udgangspunktet nej! Med mindre at du oplyser at der kan være andre mulige samt hvem!!

• #7   19. okt 2011 Det vil jeg mene.. Men du må ikke hænge mig op på noget,,

• #8   19. okt 2011 Det drejer sig om, at han for mange år siden <inden det kostede penge at få lavet sædtest elle hvad det nu hedder) fik lavet en og fik af vide hans sædkvalitet var dårlig og ikke kunne få børn...

Og nu vil han så gerne være helt sikker på at det er hans, trods der ikke kan være nogen tvivl jeg har aldrig været sammen med andre end ham

• #9   19. okt 2011 er meget enig med mor til 4..

øv, hvad bilder han sig ind!

• #10   19. okt 2011 Ja der er ingen tvivl hun logner ham... men for mange år siden (vi har været sammen i ldt over 9 år) kunne ham og hans x ikke forstå hun ikke blev gravid og han blev testet og fik af vide han ikke kunne... Men det ændre sig vel gennem livet

• #11   19. okt 2011 Ja men hvis man nu sætter sig i hans sted, selvom han nok ikke tænker på hvordan hun vil føle når han måske nok inderst inde godt ved at hun ikke har været sammen med andre.
    Så kan det måske stadig være svært for ham at forstå at han virkelig har fået et barn når han har fået at vide at han ikke kunne. Så har han måske indstillet sig på aldrig at ville få børn og så har han måske brug for at se det sort på hvidt før at han virkelig kan forstå at han virkelig er blevet far.

• #12   19. okt 2011 Jeannie det er sådan som du skriver det han har sagt ti mig... Men hvordan får vi det gjort

• #13   19. okt 2011 har ikke hørt om sædkvalitet der pludselig blev god fra at have været så ubrugbar.

men nu kender jeg en der har to adobterede børn. De adopterede da de fik at vide at manden havde så dårlig sædkvalitet at de ikke ville kunne få børn. Så de adopterede i stedet. Men efter en del år så blev hun gravid alligevel og det er skam hans smiley
    så de har to adopterede og så deres eget smiley
    jeg synes også jeg har hørt en del historier efterhånden om at par pludselig har ramt en heldig levende sædcelle og er blevet gravide alligevel.

Der var også det der program, som jeg ikke kan huske hvad hed. Var det mon det der hed mission baby? det var vist 100 par, og mændende fik alle testet deres sæd og skulle stille sig foran kameraet fordelt på et grønt, gult og rødt felt efter hvor god/normal/dårlig deres sædkvalitet var.

der var en af de mænd med dårlig sædkvaltet der havde 3 børn i forvejen. Han anede ikke at han havde dårlig sædkvalitet selvom det havde taget lidt længere tid smiley

• #14   19. okt 2011 jeg var stadig blevet pissed.

enten køber i en privat test (kan i sikkert google jer frem til) eller også kontakter du statsforvaltningen må det være, og siger at du havde et engangsknald med en fremmed fyr omkring undfangelsen, og derfor er i tvivl om hvem der er far.

• #15   19. okt 2011 min veninde har svært ved at blive gravid, og hendes eks skulle gerne være tælt på steril. de har kendt hinanden i 5 år og aldrig brugt prævention.

hun har termin til januar...

• #16   19. okt 2011 men kan man det n¨år omsorgserklæringen er sendt?

• #17   19. okt 2011 det vil jeg mene..

• #19   19. okt 2011 man skal altså selv købe en test?

• #20   19. okt 2011 du kan? er det nemmeste og hurtigste i hvert fald.

• #21   19. okt 2011 ja det tager kun en lille uge

• #22   20. okt 2011 jeanne og den dejligste prinsesse: jeg er i samme sted som du. dog bare lidt længere... min kæreste fik for 3år siden at vide at han havde en meget meget dårlig sædkvalitet. men da jeg havde født skrev han under på de svangre og omsorgs erklæring men ugen efter blev han i tvivl om det nu os var hans da han jo havde dårlig sæd. så vi kontaktede statsamtet og de ville ik lave en test. da de tit oplever at mænd har fået en besked med dårlig sæd. og at de så i ligevel får børn.. da han fik beskeden for 4år siden ja da fik han en datter med sin eks som nu er 3 og ja nu har han en datter mere som er 7 uger... og begge gange har han villet ha lavet en test men de har sagt nej begge gange.. håber dette kan hjælpe dig

• #23   20. okt 2011 Når det er det du sir så tror jeg ikke der er noget hjælp at hénte i forvaltningen du resikere en bøde for St have givet falske oplysninger, den første erklæring så ville betale mig for en privat test!!

• #24   21. okt 2011 Min moster og onkel fik også af vide de ikke kunne få børn...

De har to drenge nu smiley Så det kan sagtens lade sig gøre, selvom manden har fået af vide han har dårlig sædkvalitet..

Vil også sige I skal betale selv, når I står i den situation, og han har skrevet under på han er faren...

Kommentér på:
Faderskab

Annonce