1.915 visninger
|
Oprettet:
hvad skal jeg gøre! {{forumTopicSubject}}
Kære Mødre.
Jeg har i lang tid ville gå fra in kæreste af efterhånden rigtig rigtig mange grunde, og jeg kan bare ikke mere nu. Vi har en dejlig søn på 8 måneder, så det er bare sådan en træls situation for det gør mig så usikker.
Men jeg vil spørge til de afjer der måske har stået i samme situation eller kender mere til det end jeg.
kan jeg være sikker på at min søn får bopæl hos mig? og hvordan kan jeg klare det økonomisk? jeg er på SU så føler ikke et overhovedet kan lade sig gøre. Og er bare SÅ fortvivlet! Håber i kan hjælpe mig på vej.
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Så vil sige som Michael.... Du ska gøre op med dig selv, hvor stærke følelserne er, og hvad du vil... du ska nok klare det.... Man lære at indordne sig, med 1 indkomst
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 120
Michael, jeg har prøvet i snart halvandet år. jeg kan ikke holde detud længere
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Og med hensyn til økonomien skal du nok klare den, som de andre også siger er der masser af hjælp at hente.. I den her uge har der været nogle tråde oppe med hjælp til enlige mødre
Men ellers hvad jeg lige ved, så er der ekstra su, su lån jo, boligstøtte op til 105km2, ekstra bp, og penge fra faren hver måned (hvis man vil ha dem)
Men ja, hvis du har tænkt over det længe, og du mener det er helt slut så skal du/i nok klare det er jeg sikker på, men det kan jo også være at en pause fra hinanden kunne hjælpe?
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
jun 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 120
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Bopæl synes du skal ringe til statsforvaltningen de super gode til at forklare (:
Ang lejlighed uden barn kan du få støtte til 65 kvm det stiger så med 20 for hvert barn ? Så du du kan fÅ støtte til 85kvm (:
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Du kan sagtens få hjælp som enlig mor, hvis du da får adressen med dig.! og du burde kunne klare dig på su, din kommune er de bedste til at vejlede dig..
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
da kommunerne har en regel om at hvis modparten ikke har underskrevet eller sendt indsigelser imod flyttemeddelelsen så overdrages bopælsretten til den forældre hvor barnet opholder sig. og det har statsamtet selv godkendt. sådan gik det i hvertfald for min kæreste i oktober sidste år
feb 2010
SÅ nu kæmper hun i statsforvaltningen for at få lov at se sin søn på en ordenlig måde.!
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
feb 2010
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
Du skal nok klare dig økonomisk, og det skal nok blive godt og overskueligt igen når i er kommet på plads og får en hverdag op at kører.
hvad skal jeg gøre!