30. aug 2011 Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Kæresten virker ligeglad med vores kommende barn! {{forumTopicSubject}}
Årh har bare haft en eftermiddag hvor jeg har tudet og tudet .. Ved ikke om det er mine hormoner der går helt amok, eller hvad der sker.
Men det føles bare som om min kæreste er fuldstændig ligeglad med vores kommende barn!
Da jeg blev gravid ringede han ikke og fortalte sin familie det, men spurgte om jeg ikke bare kunne sende dem en sms!
Da vi havde været til NF scanning var han heller ikke interesseret i at ringe og fortælle venner og familie hvordan det var gået, og vise scannings billeder er han ligeglad med. At han skal have et barn har han ingen gang offentliggjort på hans facebook, så det er begrænset hvor mange af hans venner der ved det.
Når jeg spørger om han vil med til de scanninger vi skal til, siger han bare at han jo ikke bare lige kan tage fri fra job - selvom jeg ved det ikke er noget problem at tage væk en time.
Da vi i fredags fik at vide det er en søn, ringede han heller ikke til familie osv for at fortælle det.
Når jeg har købt ting til den lille, gider han nærmest ikke og se det og det er mig der betaler det - selvom han tjener dobbelt så meget som mig.
Navne gider han heller ingen gang og tænke på.
Åååh sku bare ud med det
Synes det er så hårdt selv at glæder sig over det hele, og så have en kæreste der virker fuldstændig ligeglad
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
aug 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 206
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Det er bare MEGA svært, for jeg elsker allerede vores søn helt ubeskrivelig meget. Han røre aldrig ved min mave, snakker udenom når jeg spørger om han har tænkt på navne, vil ikke rigtig med ud at kigge på babyting osv .. Det gør bare ondt, helt langt ind i hjertet!!
aug 2011
Årh piger, synes bare det er en lorte dag idag .. og mine hormoner gør det absolut ikke bedre!!
aug 2011
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
aug 2011
aug 2011
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 143
Min kæreste nåede aldrig at fortælle det til hans far han opdagede det da jeg var omkring uge 20 hans farmor ved det stadig ikke. Han gider ikke høre på babysnak eller kigge på babytøj men han glæder sig rigtig meget.
Jeg tror desværre bare mange mænd er sådan. Men heldigvis ændre de fleste sig når barnet bliver født
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Har din kæreste mærket jeres baby sparke osv?
aug 2011
Men der er bare SÅ mange ting der gør mig nervøse for, om han virkelig vil have det barn her .. Og det er virkelig bare en træls følelse at gå med
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Tror du kan være helt rolig, min mand var også sådan, men det kommer når du når længere hen og maven for alvor viser sig, og den bette begynder at sparke rundt osv.. Giv ham lidt tid til at vænne sig til tanken om at der er et barn, det er jo rigtig rigtig svært for mændene at forholde sig til det hele, de mærker jo INTET!!
aug 2011
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
nu var jeg ikke sammen med min søns far, men han var på samme måde.
Han var ikke interesseret, ville ikke med til scanning, var ligeglad når jeg havde været til jm, var uinteresseret i de ting jeg fortalte, og var generelt bare røvhamrende ligeglad.
Han brugte ikke en øre på vores søn, og kiggede ikke på en eneste babyting under hele graviditeten..
Han var kort sagt en lort, og jeg var sikker på at han ville være lige så stor en lort efter fødslen.. Men han har overrasket mig positivt, og er nu allerede rigtig glad for vores søn, besøger os jævnligt, og viser interesse...
Der er stadig lang vej endnu, før han er forælder som jeg, men han forsøger..
Da vores søn kom til verden, var han rædselsslagen. Han kom kort efter fødslen, og sad bare og kampsvedte. Han ville ikke give Vito det første tøj på, og turde ikke holde ham. Det var først efter 4 timer, da jeg skulle på toilettet, og sagde at han SKULLE holde ham, han sad med ham.. og der sad han bumstille og turde ikke bevæge sig, han var i mega chok..
De skal nogle gange have lidt tid de mænd.
Men jeg synes nu alligevel du bør sætte dig og tage en snak med ham om hvordan han ahr det.. det er ikke sikkert at han bliver til en drømmefyr over en nat, man så forstår han måske forskellen. og måske får du også bedre indblik i hvordan han har?..
lars fortalte i øvrigt stort set ingen i sin familie om vores søn - de opdagede det på FB på hans mors og søsters profil, efter vores søn var født..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
sæt dig og læs det op du har skrevet her, for ham, da det lyder til at være et træls problem
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Jeg er sikker på at når junior begynder at sparke derinde, så kan du tage hans hånd og lægge den på din mave og når han mærker de små stød op i hans hånd, så vil han begynde at forstå.
Jeg tror at nogen først forstår, når de selv stå med barnet i armene, mens andre skal have endnu mere tid....min egen mand har fortalt at der gik noget tid før han ligesom følte kærlighed for vores datter....det var simpelthen så svært for ham at forstå at det nu var hans lille pige.
Først blev jeg ked, da jeg hørte det, men kan måske godt forstå ham.
Det skal nok komme, prøv at lade være med at presse ham, selvom det er svært *S*
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Det var heller ikk planlagt her og vi havde været sammen 8 mdrs tid.
Min kæreste skrev det først på facebook efter md scanning, jeg tror du ska la din kæreste tag den tid han har brug for og udvikle sig på sin egen måde.
Er sikker på at han en dag viser sin glæde på sin egen måde.
Men ellers så tag en snak med ham.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
det blev egentlig ikke skide meget bedre da han blev født, mig der stod for det hele og kunne seriøst ikke engang gå i bad uden han bankede på døren. og det er ikke fordi han er idiot, han havde bare rigtig svært ved det og kom først rigtig på banen da victor var knap 1 år gammel. dog har han lært af det, han kan feks ikke engang huske victor som spæd og det gør ham ked osv. så her med pigerne har han været meget meget anderledes (dog ikke under graviditerne, det har aldrig rigtig sagt ham noget)
vores første var heller ikke planlagt og han var ikke så gammel og også den første osv, tror det er rigtig svært for mænd i den alder.
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 261
Jeg var 9 uger henne da jeg fortalte min kæreste om Elena(skal komme til november). Jeg havde vidst det i 4 uger, og fik en reaktion der IKKE var god... Jeg endte med at informere ham om at barnet ville komme og han måtte selv om om han ville være der eller ej!
NU glæder han sig, og der er ingen tvivl om at han glæder sig til hun kommer:-)
jun 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 261
Og efter den reaktion(som man bestemt IKKE havde brug for) var jeg nede indtil NF scanningen....
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Jeg er ikke et sekund i tvivl om han bliver verdens bedste far, og hun bliver total fars pige og selvfølgelig bliver din kæreste også det!
Og forresten min kæreste vil bestemt heller ikke med på babyshopping ;b
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
aug 2011
aug 2008
aug 2011
aug 2008
Der farer sikkert en masse tanker igennem hovedet på ham og dem skal han lige vænne sig til *S*
Du læsser bare af herinde, når du har brug for det ;o)
aug 2011
Det vil jeg prøve, tusind tak ..
Og ja, virkelig dejligt at have et sted at læsse af uden at få at vide man er mærkelig og et hormon-dyr
Kæresten virker ligeglad med vores kommende barn!