{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

suk :O( {{forumTopicSubject}}

føler mig som en service station der kun er til for at servisere kæresten og hans datter... jeg er 15+0 jeg bløder, jeg har ondt. har det virkelig ret træls. er blevet sygemeldt. og fået at vide jeg max må løfte 5kg. i ligevel beder min kæreste mig, bære vasketøj op og ned fra kælderen, handle ind osv. hans datter bliver pisse hys når jeg siger nej til at bære rundt på hende fordi hun er træt. hun er 2½år.
min kæreste virker ret ligeglad med jeg har ondt og at jeg bløder.
sagde til ham den anden dag om han var ude på at jeg skulle miste det. narhj sagde han så. og trak lidt på skulderne.

ved ik lige hvad jeg ville med det her. måske bare lige få lidt luft

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  suk :O(
  • #2   24. mar 2011 jeg havde det som dig, og fik nogle dage (to overnatninger) på svangergangen så han fik en øjen åbner og jeg fik ro..! han kom ud for at hente mig og en meget sød sygeplejsk forklarede ham alvoren af det.. og siden fik jeg ro af ham smiley

• #5   24. mar 2011 Jeg ville snakke med JM eller FG/svageafd om de ikk kan indlægge dig fordi du er lidt nervøs ang blødningerne osv.

Har du ikk en veninde eller dine forældre som du kan bo hos nogle dage og så må kæresten sku selv klare sin datter og hjemmet !!

Jeg havde bedt ham om at skride hvis han ikk forstod hvordna tingene hænger sammen og så at han sådan trækker på skulderne !! Sådan skulle min mand ikk sige til mig ang vores ufødte babyer !!

• #6   24. mar 2011 tag lige en snak med kæresten omkring det - en "voksen til voksen" snak , for et træk på skulderen og et narrrj er da ikke iorden, snak grænser og sygemeldning

mht til hans datter , jah så er hun jo kun 2½skriver du , så må ´du gå i sofaen og få hende til at komme op til dig i stedet for bare at sige nej så hun bliver ked - efter et nej bør komme et ja - når hun er træt skriver du - hvorfor så ikke sofa hygge?=

• #7   24. mar 2011 ville nok os lige tage en snak med ham om det. og så synes jeg da du skal tage ansvar for dig selv og dit barn også lader du vasketøjet ligge, og køber kun ind til dig selv, hvis han ikke lytter til dig og det lægen har sagt. man skal ikke bare finde sig i alt. smiley også synes jeg helt klart du skal høre på hvad lægerne siger og ikke hvad han siger. vi er i et land med ligestilling derfor skal du ikke underlægges hans krav smiley

• #9   24. mar 2011 Jeg tror virkelig de mænd har svært ved at sætte sig ind i, at man i virkeligheden bærer rundt på et barn... Det tog i hvert fald min kæreste lang tid at begynde at interessere sig for det.
    Dog ville jeg have troet at det hjalp når de allerede har et barn i forvejen...

• #10   24. mar 2011 hans datter forstår udemærket godt at jeg ik kan bære hende pga baby i maven..
    min kæreste har lige sagt at han er bekymret for at miste barne da han faktisk glæder sig til det men at han nok bare har svært ved at vise det og snakke om det..

• #12   24. mar 2011 har sagt til ham jeg gerne vil høre hvad han tænker, jeg kan ik se det... og at han må forstå at hvis jeg ik slapper af som lægen siger så bliver han ikke far som han så højt ønsker...

Kommentér på:
suk :O(

Annonce