7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
fødselsdep. far {{forumTopicSubject}}
hej
er der nogenn der kender til fødselsdep. hos mænd/ far.....
jeg/vi er bange for det er tilfældet her hos os.... vi ved slet ikke hvad vi skal gøre- vil prøve at ringe til sundhedsplejesken i morgen- men må faktisk indrømme at jeg ikke tør lade lille ida og Anna være alene med deres far.
Han kan slet ikke magte den lille og at hun græder.... bare det at hun ligger og mosler lidt rundt når hun er ved at være sulten er nok til at han ryger helt op i det røde felt og han skælder ud på Anna hele tiden.... hun græder en del for tiden og prøver selvfølgelig grænser af for at se hvad der sker.... det er så synd for hende når han er gal og hun ikke forstår hvorfor..... jeg ved ikke om han en dag i afmagt kunne finde på at slå hende
er det bedst far flytter hjemmefra for en tid eller hvordan gør man? kommer man overhovedet igennem det hvis man kommer væk fra problemet?
jeg er så meget i tvivl om hvad vi skal.... men det skal virkelig ske noget, tør ikke blive ved på denne måde....
piv piv fra en bekymret mor- undskyld det blev så langt....
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
Han skal ikke være alene med børnene og du skal huske at støtte ham 120 %
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Min kæreste fik en lille dep, da vi havde fået Oliver, og det viste sig at han havde kolik. Han var total magtesløs, og kunne slet slet ikke klare at han græd sådan hele tiden...
Så kontakt din SP hurtigst muligt, hun ved hvad du skal gøre, og ellers er det videre til egen læge MEGET hurtigt...
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Jeg ville helt sikkert IKKE vente til han har gjort det hvis du virkelig er nervøs for det???
Ved han hvordan du har det? er han stresset??? Læs evt. lidt om stres på google og tænk det så igennem, vi anede intet om at være stresset, før min mand pludselig blev indlagt med et angst anfald fremprovokeret af stress???
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Det sagde alle var meget normalt - fordi man bare ikk kan rumme det at de græder når man lige er blevet forældre osv.
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
jeg vil meget gerne blive sammen med ham- for vi elsker hinanden- men vi kan ikke selv klare det her og manden ved ikke hvordan man tackler de følelser han roder med.... han bebrejder virkelig sig selv og siger ofte " vil du have jeg skal flytte".... og det vil jeg selvfølgelig ikke, men spørgsmålet er om det måske ikke er bedst for os alle for en tid... jeg ved bare ikke hvordan man tager hul på den samtale uden at han tror det er fordi jeg ikke elsker ham mere.... det er virkelig svært for jeg har jo "trukket" ham til djursland fra vestjylland så han kan ikke bare lige sove hos en kammerat nogen dage....for de bor helt i vestjylland....
bliver nød til at ringe til sp i morgen...ved virkelig ikke hvad jeg skal...
tak Betina J: det er rigtig sødt, men må hellere tale med en proff. denne gang så vi kommer til bunds i det....
nej han har aldrig slået mig eller pigerne, men han tager nogen gange hårdt fat i Anna- heldigvis har jeg været der og sagt " rolig nu" eller noget...også har han sluppet hende og gået sin vej..... han siger bagefter at han giver op og jeg må opdrage dem for han kan ikke klare det....
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
Det må bestemt ikke være en rar situation at stå i
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 9 Svar: 59
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Min mand var på samme måde overfor vores børn, de er bare større, men han har fået diagnosen stressrelateret Dep. og er i medicinsk behandling i dag samtidigt med at han er sygemeldt. Og det har han været i 7 uger nu, og sikke en forandring Han er sig selv igen og det er en lettelse
Din SP kan kun anbefale dig hvad du skal gøre i forbindelse med børnene men lægen kan sætte en behandling igang med det samme.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
fødselsdep. far