{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.854 visninger | Oprettet:

Sisse N
Sisse N
Tilmeldt:
20. mar 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Elsker han mig? Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Kære alle jer på bg.

det ligner ikke mig at oprette mig et sted for at spørger andre til råds, men er fuldstændig ude på et vildspor fordi jeg er så meget i tvivl. Jeg har virkelig bruge for at få andres syn på sagen.

Jeg er 23år gamle, bor sammen med min forlovede op 26år. Vi har været sammen i 8år og 5 måneder. Vi blev forældre november 2011 til en fantastisk lille dreng. Alt burde jo at være lykkeligt, og danse på lyserøde roser, men det gør det ikke. Føler jeg ikke. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive mit spørgsmål, eller formulere det rigtig men jeg prøver. Siden vi blev forældre har der været rigtige mange skænderier, om alt men også fordi jeg er usikker på om han elsker mig endnu. Og det går selvfølgelig ham på at jeg bliver ved med at spørger og at jeg bliver ked af hvis han ikke lige giver mig et kys når han kommer hjem, eller at han vægter sin computer højere end mig. Og hvis han ikke lige siger at han elsker mig, ja så tror jeg alt muligt. Han er også begyndt at få fyre aftens øl på arbejde, og når vi er ude hos min far ryger der også så mange ned at jeg er nød til at kører hjem, på trods af at det er på en hverdag, og han forstår ikke at jeg har det dårligt med det, og at jeg undre mig over at der skal så mange ned :o(

når vi er oppe at skændes, bliver han virkelig vred, kaster med tingene, og ja råber og skriger og bliver generelt meget vred. Jeg har aldrig set ham så vred før som jeg ser næsten hver gang når vi er oppe at skændes- Jeg bliver faktisk lidt bange for ham, selvom han siger at han ikke slår.

Og sex, tja i begyndelsen efter fødsel var der godt gang i lagnerne men det har ændret sig fuldstændig smiley Han siger at jeg skal ligge op til sex, men jeg er helt vildt usikker på mig selv på trods af at vi har været sammen i så lang tid, kan jeg stadig blive helt vildt genert og faktisk også flov over min krop, fordi den ser ud som den gør. Da jeg strippede for ham den anden dag, blev jeg virkelig i ved sådan ''pige genert'' og turde ikke give den gas og fnisede bare.

Jeg er begyndt at tro at han har en anden, han er begyndt at lade være med at tage madpakke med på arbejde, hvilket jeg synes er meget underligt, da han møder kl 5 og første har fri kl 13 og kun får havregryn omkring kl 9, han plejer altid at have madpakke med, selvfølgelig under jeg mig helt vildt. Men undre mig også hvis han laver om i vores rutiner i vores forhold. De første tanker jeg får er om han er utro, men når jeg så spørger ham ad, så er der selvfølgelig ikke nogen anden, jeg har heller ikke set noget mistænkelig overhovedet. Men alligevel. Nu er han begyndt ikke og ville med mig nogen steder :o( Kort sagt, jeg aner ikke om han er lykkelig i det her forhold. Han mener at det hele kører på skinner, men hvorfor bliver jeg ved med at være i tvivl? er det fordi at han sidder mere ved sin computer? Håber ikke det blev alt for sammenkrøllet, for jeg aner ikke hvad jeg skal gøre længere. Elsker han mig? Eller er jeg bare usikker fordi jeg er blevet svigtet meget i min barnedom? Havde en mor som drak og som jeg mistede i 2009. HJÆLP... Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre smiley Jeg er også begyndt at have noget imod hans mor, fordi hun griner når vores dreng bliver rigtig ked af det, og vil faktisk ikke aflevere ham retur til mig, og min forlovede vil ikke sige noget til hende, og kalder mig faktisk for en kujon fordi jeg ikke kan sige noget til hende. Til barnedåben stod hun og svinede mig til, og svinede en meget nær person til fordi personen hjalp i køkkenet, og det gør mig utrolig ked af det :o(

Vores forhold er generelt ude på et sidespor og jeg ved ikke om det er mig der er helt vildt usikker på mig selv og som så går udover vores forhold? Er det mig den er gal med? burde jeg ændre mig?
Aner ikke mit levende råd :o(

Puha det blev langt, håber der er nogen sammenhænge i det jeg har skrevet. Jeg elsker min forlovede utrolig høj, så er villig til alt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker han mig? Hvad skal jeg gøre?
  • #1   20. mar 2012 Det lyder godt nok træls - og endnu mere frustrerende, at han ikke er lydhør over for dine tanker og følelser. smiley

    Hvad med noget parterapi? Eller det vil han måske slet ikke høre tale om? Jeg tænker lidt, om det kan være en form for efter-fødselsreaktion (eller hvad det hedder), som din kæreste oplever?


  • Sisse N
    Sisse N Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   20. mar 2012 Det er også rigtig frustrerende. Nej parterapi vil han slet ikke hører tale om smiley Han har aldrig været sådan før smiley Jeg tænker/tænkt selv på en fødselsdepression.

  • Sisse N
    Sisse N Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   20. mar 2012 Men øl har han været glad for lige siden jeg blev gravid smiley Det var der det startede.

  • #4   20. mar 2012 Hmm. Altså havde det været mig, havde jeg sat ham stolen for døren. Enten må han ta sig sammen og snakke med dig om det - indtil DU mener snakken er færdig, eller også må han sige ja til parterapi.. Jeg synes bestemt ikke du stiller for store krav! Det mindste han kan gøre er at gide snakke med dig om hvordan du oplever jeres forhold. Depression eller ej..

  • #8   20. mar 2012 Jeg tænker også alkohollen nok er 'problemet'. Min mand havde lidt et alkohol misbrug da jeg mødte ham, og drak ofte flere øl til fyraften. Han var lidt som du beskriver din forlovede, meget svær at finde ud af og "ligeglad" med mig og mine følelser/tanker.

    Hvis ikke han vil snakke om det, og virkelig ikke mener der er noget der skal ændres, så gør du bedst i at forlade ham. Der er ikke meget at stille op, hvis ikke han selv er indforstået med at tingene skal ændres, desværre.

    Er sikker på han stadig elsker dig, men måske han har for mange tanker/følelser som han ikke kan tackle, og derfor 'beskytter' sig selv ved at lukke af.


  • #10   20. mar 2012 jeg tænker mere tænk lige på jeres lille søn når i råber og skriger og kaster med tingene, det ligner sgu da ikke noget, jeg ville bestemt overveje om det er det forhold værd efter som jeres søn er lille og meget skrøbelig og modtagelig over for netop ssådanne skænderier

  • #12   20. mar 2012 Ja ... den er svær men når du er klar til at få svaret fra ham så spørg direkte og aggere derefter. Jeg ville smutte hvadenten det er en anden pige eller alkohol der stjæler ham

  • Sisse N
    Sisse N Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #13   20. mar 2012 Gaias mor ---

    Nu vil jeg lige understrege at det ikke er mig der råber og skriger og jeg har flere gange bedt ham om at gear ned, men når han bliver vred så bliver han virkelig vred, Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg skal få ham ned, udover at jeg pakker vores dreng i barnevognen og går en tur indtil han er faldet ned. Netop fordi at vores dreng er så lille, men vil så sige at det er ligemeget hvor store børnene er, så er skænderier hvor der bliver råbt og skreget ikke okay.

    Jeg er ikke typen der opgiver, og vil ikke bare gå fra ham, især netop fordi vi har en dreng sammen, og jeg vil gerne have det til at fungere. Men hans vrede, den er jeg bare ikke særlig tryg ved.

    Frk.Jylland, har spurgt ham direkte hvad der plager ham, og han siger ingenting. Måske er jeg bare sippet. Ved det ikke smiley Måske er det min tillid, selvværd og selvtillid der er noget i vejen med.


  • Sisse N
    Sisse N Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #14   20. mar 2012 Mia F

    tror du har ret.


Kommentér på:
Elsker han mig? Hvad skal jeg gøre?

Annonce