{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Så ville han mig ikke mere...piv {{forumTopicSubject}}

det hele er bar noget lort... her forleden gjorde min kæreste slut, da han ik syntes det gik mere..han har gået i langt tid og overvejet at gøre det slut...da jeg spurgte hvorfor fanden han forlovede sig med mig, når han alligevel ville afslutte forholdet efter få måneder.. sagde han bar at han havde følt sig tvunget fordi alle mine veninder var blevet det...Uh sikke en klaphat...så gik man virkelig og troede han elskede mig så højt, siden han ville forloves med mig..Føler mig så til grin..vi havde begge set meget op til den dag han sku blive udlært og vi endelig ku leve livet lidt mere sødt og vi sku købe en ny bil, en rigtig familie bil...så er han blevet udlært 10/7, også skrider han fra mig..når jeg læser alle de beskeder han plejede at skrive til mig før, bliver jeg så gal på ham, for intet hvad han skriver passer '' hej skat, kan slet ik vente til jeg bliver udlært, så bliver det hele perfekt! Et perfekt liv, med en dejlig kæreste og barn og et godt arbejde også bar nyde tilværelsen sammen med jer..elsker dig for altid min skat'' Ja ja kan jeg godt se nu....og det værste er jeg muligvis er gravid med ham, da min mens er gået over tid og har haft nogle få graviditetssymtomer...kan slet ik overskue det lige nu. men nu må vi se...er helt ude af den, har lyst til at stortude, men må holde det i mig for ellers begynder den bette at sympatigræde..og det går slet ik smiley
Han kommer idag for at hente han sidste ting inkl. ''vores'' seng..så skal jeg ned og sove på en flad luftmadras....herligt!!
Føler jeg er ved at blive helt skør, har lyst til at låse ham ind i mit tøj skab når han kommer...så han kan blive hos mig..kan bar ik undvære ham...elsker ham så sindsyg meget...og det gør min datter også...tanken om at han aldrig skal træde ind af vores dør hver dag kl.18 efter arbejde og komme hen og kramme os og ta den lille i armene og lege med hende, piner mig!! Sys fandme kærligheden er uretfærdig nogle gange...når jeg ik elskede en kæreste særlig meget, ku jeg ik slippe af med ham.. Når jeg så havde en kæreste jeg elskede af hele mit hjerte er jeg altid endt med at blive forladt:-(

sorry for det lange indlæg, havde lige brug for at lufte lidt ud af mine kærestesorger:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så ville han mig ikke mere...piv
Kommentér på:
Så ville han mig ikke mere...piv

Annonce