28. mar 2008 Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
Ulykkelig :( {{forumTopicSubject}}
Lad mig starte med at sige at jeg ikke har brug for negative kommentar til det jeg skriver, da jeg virkelig ikke har det godt for tiden...
Sagen er den at forholdet ikke rigtig har kørt så godt i noget tid, jeg føler at han er på vej væk fra mig..
Vi har en søn sammen på 3 år og dagen efter han fyldte 3 testet jeg positivt og det kom egentlig som et chok for os begge og den første kommentar fra ham, var at det bare skulle fjernes... jeg fik tænkt det igennem og snakket med familie, venner og lægen om en abort, men kunne ikke holde tanken ud at jeg skulle "myrde" mit eget barn så derfor valgte jeg at beholde, men han er sur over jeg gjorde som jeg gjorde og har nu sagt at han intet vil have noget med vores kommende søn at gøre...
Tænkte fint nok, han skal nok bare lige "sluge" tanken om at skal være far igen, men nej... han ville ikke fortælle hans familie det... (de bor i holland) vi har så været dernede i weekenden og de fandt jo som sagt ud af det, da jeg har mave på... han virket skide fornærmet over at de nu ved det...
Han mener jeg har snydt ham til at få dette barn, for hvorfor eller beholde det og ikke en abort.. jeg har prøvet at forklare ham SÅ mange gange at jeg ikke kan/kunne holde tanken om en abort ud...
Han kysser, nusser, rører, krammer eller "ser" mig mere og jeg er så ulykkelig og nedtrykt hele tiden... jeg har prøvet at fortælle ham hvordan jeg har det og faktisk er ked af det hele tiden og føler ikke jeg kan være en god og glad mor for min søn... men han lukker bare af og vil ikke snakke om det eller følelser..
Jeg elsker jo min kæreste og vil helst ikke at vi går fra hinanden, men hvis det ikke snart bliver bedre er der vil ikke rigtig nogen anden udvej..
Okay nu sidder jeg så og tænker, hvad jeg ville med dette indlæg, men tror bare jeg har brug for at komme ud med det, da han jo som sagt ikke vil lytte til mig og mine tanker/følelser...
Og undskyld hvis det blev lidt langt
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Babyer: 2 Emner: 218 Svar: 858
Har nævnt en parterapeut, men det vil han ikke....
Han vil selv rede tingene ud, men han gør desværre bare ikke noget for det...
jeg har også spurgt ham om vi er på vej fra hinanden og det sagde han nej for han ville være sammen med mig...
så det der gør mig ked af det, er at han er som han er...
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Det er svært (og farligt) at råde dig til noget som helst. Men helt ærligt, så ville jeg sætte ham stolen for døren. Ændring i hans opførsel eller parterapi, eller så må han undvære dig! Det er selvfølgelig ikke så nemt, når I har et barn sammen, der også skal tages hensyn til
mar 2008
håber også det ændre og at han tager med....
feb 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 60
Jeg ville personligt aldrig selv vælge abort for det ville jeg ik ku klare psykisk. Så forstår godt dit valg
Cyper knus herfra
mar 2008
har svært ved at være glad for noget og min graviditet... Jeg har ikke faren at dele det med...
føler det går udover min søn, for han har ikke sin glade og tilfredse mor mere, jeg har ingen energi til noget og er begyndt at lukke mig selv inde... når jeg er sammen med venner og familie har jeg en facade oppe eller også er jeg bare "sur og tvær"
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Så jeg kan også se det fra hans side af, MEN så synes jeg også han må mande sig op og vælge!! Vil han være sammen med dig, følger der nu 2 børn med..hans egne..og kan han ikke acceptere dem begge, så ud med ham!!
Hvordan tror du ikke den bette vil føle sig, når han opfatter at far ikke vil have ham og han ikke betyder noget, og den anden må en masse og har fars opmærksomhed.. Det kan da kun gå galt og her tænker jeg på barnet!
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Den situation du står i nu, er der jo ikke så mange løsninger på hvis han ikke vil arbejde på det. Du kan ikke byde jeres kommende barn at bo i det, det ville være grov omsorgssvigt at lade et barn vokse op i et hus med en far der ikke vil kendes ved det. Så enten må han acceptere at I skal have barn nummer to eller også har du jo sagt B(ved at beholde barnet mod hans vilje) og så må du job sige C og gå.
Det lyder hårdere end det er ment, og har ondt af dig og den situation du står I. Håber virkelig at I finder en fælles løsning
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Alt held og lykke til dig
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
jul 2010
mar 2008
Jeg kan bare ikke forstå at han siger han gerne vil være sammen med mig, men rører eller ser mig ikke mere... Når vi går i seng (for at sove) er der et stort mellemrum mellem os, også selvom jeg ligger mig ind på midten... hvis han elsker mig som han siger, hvorfor så være sådan...?? Jeg gør stortset alt for at ham skal se mig... Nusser ham når vi sidder på sofaen, ligger mig ind på midten af sengen men han flytter sig, går med make up fordi han godt kan lide det, ja jeg kan blive ved... Ved snart ikke hvad jeg skal gøre mere
jul 2010
jul 2011
jun 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 1 Svar: 55
jun 2011
jun 2011
mar 2008
Vores søn som nu er 3 år vil han stadig se og være sammen med...
Det skal lige siges at hans yngste datter i Holland kom til ved at moren VILLE have et barn og derfor smed pillerne uden at han vidste det og nu mener han at jeg også snød ham..
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 84
Men som jeg læser det, så vil han ikke have noget at gøre med jeres kommende barn, men vil gerne have, at i forbliver sammen? Hvordan skulle det kunne lade sig gøre?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 652
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 89
jeg ønskede egentlig heller ikke den graviditet jeg lige har haft. og da min eksmand gerne ville ha det gav det lidt gnidninger, men han respekterede mit ønske for selvfølgelig skulle jeg ikke ha et barn jeg ikke ønskede.
men ja, forstår så heller ikke hvad du stadig laver hos ham når han er sådan. for jeg var godt nok smuttet hvis det var mig der stod i din situation og jeg føler mig bare heldig over at min eks ikke smuttede
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 454
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Men lige meget hvad, så skal det ikke gå ud over jeres søn, og det må du forklare ham, muligvis med STORE bogstaver, så han virkelig forstår alvoren.
Hvis ikke i kan finde ud af det sammen, så er der jo desværre kun en vej. Og den bliver i nød til at gå, for jeres søn fortjener ikke at leve i sådan et forhold, og det gør hverken du eller han heller ikke.
Få ham til at forstå at hvis ikke i kan snakke sammen, og få løst problemerne, så smutter du. Ved godt det er nemmere sagt end gjort. Trøste krammer herfra.
jun 2011
apr 2008
Det kan godt være at han ikke ønsker barnet, men han ved jo trods alt at risikoen ALTID er der når man har sex... Efter min mening skal en abort være 100% ens eget valg...
Det er bare ikke en løsning for alle, og det burde folk respektere... Tror simpelthen ikke på at jeg selv kunne få mig til at skulle gennemgå en abort... ville aldrig sige til en person at det var forkert af dem at få en abort, men syns beslutning skal være ens egen... Og en abort tager ikke kun hårdt på moren, men kan osse tage rigtig hårdt på faren...
min eks kærestes, eks kæreste fik 2 aborter. Og det er noget der plager ham ufattelig meget... han forstår 100% hendes beslutning omkring det, og accepterer at det er morens valg. Dog har han osse sagt, at han simpelthen ikke kan klare at gå igennem det en gang til.
dec 2008
dec 2008
jul 2008
Jeg syntes det er svært da det er kvinden der står og kan bestemme. han vil ik ha et barn mere lige nu, hun vil ik ha abort... hun beslutter sig for at beholde, han får barn mod sin vilje. Så sys jeg det er kvinden der er gal på den... man skal være enige om et barn også selv om det er en upser og ellers må man jo regne med manden vil skride.
Hvis jeg blev gravid og kæresten under ingen omstændigheder ville have den nu, så måtte jeg tage den tunge vej, for det vil jeg ikke byde et barn. At komme til verden hvor den ene forældre mener den er uønsket.
Det er hårdt at gennemgå en abort, det er jeg klar over, men det er hverken den ene eller den andens skyld.. det er deres begge, og så må man sgu vokse op og lige tage ansvar for det man har skabt, eller gøre en ende på det, inden man når får langt hen, jo længere tid jo sværere og hårdere.
apr 2008
Kvinden er den der skal være gravid eller igennem aborten... derfor kan det kun være hendes beslutning... og syns bestemt ikke at man kan sige at det er forkert af nogen at beholde et barn, fordi faren ikke ønsker det... det er som sagt den risiko man tager når man har sex...
apr 2008
jul 2011
Jeg tænker lidt, at ts' mulighed var at få barnet fjernet, gå psykisk ned OG miste sin mand pga. det, eller beholde barnet, elske det, håbe på at manden også kommer til det, for ellers må han ud af vagten. Jeg havde 100 % valgt samme mulighed som ts!
dec 2008
sep 2008
jul 2008
Man er for filan 2 om at lave en lille, så må man også være voksen til at være to om beslutningen og blive enige.
Jeg forstår godt at det tit går galt når en kvinde vælger at gennemgå graviditet imod mandens vilje, han har jo ik en skid at skulle have sagt åbenbart...
Jeg ved godt det er hårdt at få abort, især psykisk, men så må man jo beskytte sig ordenligt imod det, hvis man ikke er klar på at der kan ske uheld, og snakke om det.
Gentager det er ikke kun manden der skal sørge for beskyttelse, det gælder også den anden vej (og så er p-piller ik 100% sikre, men det ved man vel også)
jul 2008
nå men eftersom ts HAR besluttet at beholde (går jeg da ud fra), så held og lykke med jeres parforhold fremover...for det er jeg sikker på kommer til skade af det her, når han intet vi lhave med den lille ny at gøre men kun tænker på den store...
Så ville jeg nok ende forholdet nu, og opdrage de 2 drenge ens, så der ik blir gjort forskel, for det er sgu synd.
jul 2008
Og hvis man nu snakkede sammen og hun vidste at han ikke var klar lige nu, måtte hun vel også be ham tage et kondom på..., men ja det kunne han da også godt selv ha tænkt sig til!
jul 2008
jul 2008
sikke mange hvis´er, der kommer nu
mar 2008
jul 2011
Jeg forstår udmærket, at han ikke ligefrem klapper i sine små hænder af begejstring for hendes beslutning, men nu er det en realitet, at han skal være far igen, og det må han så bare vænne sig til - færdig bum. Og det skal gerne ske hurtigst muligt inden han ødelægger sin kone endnu mere.
apr 2008
TS du har jo truffet valget at få barnet og så må du jo tage konsekvenserne, selvom det er hårdt. Du kan ganske simpelt ikke byde et barn at vokse op med en far der ikke ønsker ham, det ville virkelig være omsorgssvigt. Sig at såfremt han ønsker at fastholde sin beslutning om barnet, ja så er du nødt til at gå. Det kan være at han så skifter mening, når han ser du gør alvor af det og det kan være at han ikke gør.
jul 2011
jul 2008
Jeg syntes at I skal sætte jer ned i ro og mag, og så snakke det her igennem, og bank i bordet og sig at I SKAL ha snakket sammen.
Snak om det der er sket, fortæl ham igen hvorfor du har valgt som du har, og snak om hvad I gør nu og fremover..
For jeg synes bestemt ikke om at han vil lade som om den lille ny er luft, men forgude den anden, det er forkert..
Så bank i bordet og så skal i ha snakket det her fuldstændigt igennem, håber da i finder ud af det og han vil være far for den nye også, så I kan blive sammen.
jul 2010
mar 2008
Han er blevet hørt flere gange, men jeg har så også sagdt min mening...
Jeg er normalt ikke sådan lige til at slå ud og få til at græde, men lige i tiden er jeg ekstremt følsom og er meget nedtrykt... Jo kan godt se lidt at jeg "tvinger" han til at blive far igen, men han vidste også bare godt at jeg er imod abort og gerne ville have mere end et barn... Dog ikke nu, men så blev jeg gravid og nu beholder jeg det, er så også i ige 22 i morgen, så kan ikke lave det om og ønsker det heller ikke... For selvom han er en upser er han lige så velkommen nu som min store søn er
jul 2008
Kan i fortsat være sammen, eller om i må finde hver jeres vej, er jo nok en af de svære ting i må have talt igennem.
jul 2011
jul 2010
jul 2008
Vi har idag en skøn søn på 4 år Sådan kan det jo gå, men vi var dog også begge enige i at beholde den lille, vi havde snakket om børn men først efter et par år, men niks der gik sku kun 3 mdr fra vi fandt sammen... så en ups´er men ønsket..
Vi bruger kun p-piller som beskyttelse, og en mere ville passe meget dårligt ind lige nu, men sker det alligevel, så må vi jo tage den derfra værre er det nu ikke
Håber I finder en løsning der passer jer alle
dec 2008
dec 2008
sep 2008
dec 2008
dec 2008
Jeg kan slet ikke forstå at man kan sætte et barn til verden, bevidst om at barnet ikke er ønsket af sin far. Det kan da aldrig være for barnets bedste. Barnet har bedst af at have begge forældre, og vide at det er elsket.
At manden ikke har beskyttet sig, er for mig for nemt at sige. Han har vel beskyttet sig lige så meget som kvinden i denne sag, efter som hun tog p-piller og det har sikkert været en fælles beslutning at hun skulle beskytte sig.
jul 2010
jul 2011
Hvis han kan finde på at behandle sit barn på dén måde, så burde han få diller-dalleren skåret af (excuse me!).
dec 2008
Og jeg mener ikke barnet er tjent med et liv som uønsket.
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
OG tøser - i denne sammenhæng har manden ihvertfald ( i bogstavelig forstand ) ikke trukket ned over hovedet ;D Hihi lille joke, håber i kunne magte det på sådan en kedelig onsdag aften :o)
apr 2008
apr 2008
Nu er I jo nogen der siger at han bare kunne have beskyttet sig, for hun bruger P-piller. Vil det så sige at den der beskytter sig bestemmer over hvad der skal ske barn/abort. Så hvis manden bruger kondom og kvinden ingenting, så bestemmer han om de skal beholde barnet eller ej?
Min mening der skal sgu til at lave et barn så må det også være en fælles beslutning.
jul 2011
"Vil det så sige at den der beskytter sig bestemmer over hvad der skal ske barn/abort. "
Bestemt ikke. Jeg mener, ligesom du, at det burde være en fælles beslutning. Men i og med mand og kone er uenige og vil blive ved med at være det, hvordan skal de så blive enige? Hvem skal overgive sig og gå på kompromis? Det er ikke hverken mere eller mindre synd for manden at blive "tvunget" far, end det er for kvinden, hvis hun bliver "tvunget" til abort.
Og hvordan skulle en mand egentlig kunne tvinge en kvinde til noget som helst i denne situation? Så vidt jeg ved, kan han ikke slæbe hende med på sygehuset og få foretaget en abort, samtidig med at han heller ikke kan tvinge hende til at bære et barn i 9 måneder, hvis hun virkelig ikke ønsker det.
Situationen er således, at mor og far er uenige om, hvorvidt de skal beholde barnet eller ej. Mor kan mærke på sig selv, at hun ikke ville kunne gennemgå en abort - ja, det er sgu synd for faren, at han er nødt til at affinde sig med dét, selvom han ikke har lyst, men så må han f*ndme vænne sig til tanken. Jeg forstår faktisk godt, hvis han har lyst til at gå fra hende på baggrund af hendes beslutning, MEN hermed ikke sagt, at det er ok at sige, at han kun vil have noget med deres første barn at gøre. Det er SÅ forkert i mine øjne.
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 55 Svar: 215
Jeg er helt sikker på du aldrig vil fortryde dit valg - uanset hvad -
Og hvis du bliver forladt af din kæreste ja, så er det jo ham der er dum og ikke dig, han har jo også været med til at sætte din prinsesse til verden
jul 2010
jul 2008
Og tror nu nok en abort kan være hård for nogle mænd at vælge, selvom det ikke er deres krop det går ud over.. mænd kan vel heller ikke få fødselsdepressioner så...for det er jo ikke dem der har født...og deres krop der har gennemgået det...
enig med mia f og charlotte h
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 55 Svar: 215
jul 2011
Jeg prøver at spørge dig igen: hvordan vil du ha' at de skal kunne blive enige, når de har vidt forskellige holdninger til sagen?? Én af dem er nødt til at "overgive" sig uanset hvad.
jul 2010
jul 2008
Han har jo netop ikke noget at sige... i mener jo at eftersom det er kvinden der gennemgår graviditet, så er det hende der har det sidste ord... uanset hvad manden siger... ergo han har ik noget at skulle have sagt...
mar 2008
Hvorfor skal jeg så lytte til ham og forstå ham...??
Ved godt at det er ego at beholde barnet, men det er sgu også ego at TVINGE andre til at fjerne noget som er ens eget kød og blod... Jeg vil da heller ikke af med min store søn fordi jeg ikke lige syntes at jeg vil være mor mere
jul 2011
Vil du så ha', at kvinden skal få en abort, fordi manden synes, at det er bedst? Så er de jo lige vidt; så er det bare MANDEN, der får sin vilje, og ikke hende, der rent faktisk skal mærke aborten på sin egen krop! Samme situation; rollerne er blot byttet om. Og det kan da umuligt være bedre.
Som tidligere nævnt er jeg enig i, at det er synd for mænd, når kvinder tager beslutningen uden deres indflydelse. Men det er jo ikke tilfældet her, da hun har hørt hans mening og taget den op til efterretning.
Jeg er enig i, at det bedste ville være at blive enige om beslutningen - både for dem og deres barn. Men da dette ikke er tilfældet, må de sgu ta' sig sammen, forholde sig til realiteterne OG ta' ansvaret. Om TS så kommer til at stå alene, det vil tiden vise, men jeg er nu sikker på, at han kommer på bedre tanker.
Jeg kan (igen) godt forstå, at han er ked af det og føler at det er uretfærdigt, og det skal der være plads til. Men hans håndtering af det, den er IKKE okay - slet ikke, når hans kone er så langt henne i den her graviditet. Nu må han sgu åbne øjnene.
jul 2011
jul 2008
Hvis han ikke gider lytte til dig, og overhører hvad du siger og i ikke er enige hvordan får i det så ti lat fungere?
Jeg kunne ikke leve i et forhold hvor man ikke snakker sammen og bliver enige om ting, og hvor der bare bliver sagt ja, ja det har vi hørt før... det er jo ikke at respektere hinanden, og det gør i jo ikke... ikke sådan som jeg opfatter det hele.
jul 2010
dec 2008
Samtidig kan jeg slet ikke se hvordan samarbejdet om barnet, når/hvis det bliver sat til verden skal fungere.
Kristina - I min verden er en abort i nogle tilfælde altså bare mere værdigt overfor barnet.
jul 2011
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 606
uanset hvad, ville kun én af dem få sin vilje, og den anden ville blive TVUNGET til noget, h*n ikke har lyst til. i denne situation var det ts der beholdt barnet. og ts ville komme til at hade og bebrejde faren for at have tvunget hende til en abort, og han ville på ingen måde kunne hjælpe og støtte hende igennem det, og derfor ville forholdet gå i stykker alligevel.
når ts har den sygdom, som hun har, hvor chancerne for graviditet er små, og efter en abort, endu mindre, hun ønsker sig samtidig brændende en nummer to - så skete det - så havde jeg godt nok også valgt at beholde barnet!!
okt 2008
okt 2008
jeg ville aldrig nogensinde selv vælge en abort. for mig skal man kun have abort, hvis det er voldtægt.. ikke engang ved one night stand. for i mit hovede lyder det; er man gammel nok til at have sex, er man gammel nok til at tage konsekvensen.
hvis man ikke kan finde ud af at beskytte sig mod uønsket graviditet (og andet), er man slet ik gammel nok til at have sex.
apr 2008
apr 2008
Har I set "er du mors lille dreng", de måtte jo også bare tage konsekvensen og det gjorde de (2 gange) og det gik så ud over et barn!! Og ja jeg mener sgu at han havde været bedre tjent med ikke at være til, for det er sgu ikke værdigt.
Og når I engang har siddet med et tre årigt barn grædende ved jer, fordi det ALDRIG har været elsket, men i den grad omsorgssvigtet så fortæl mig igen at man BARE må tage konsekvensen!!!
Og så bøvs:o))
okt 2008
i denne situation var det MANDEN der ikke ville have børn, men ikke gad beskytte sig! så må han fandme tage konsekvenserne. manden er 33 (?) og har 3 børn - han er sku godt klar over, hvordan man laver børn og han er sku også godt klar over, hvordan man beskytter sig mod uønsket graviditet!
charlotte - hvis man ikke vil have børn, må man jo beskytte sig så godt, som man nu kan.. har aldrig set det, du snakker om.
dec 2008
Men at sige at manden ikke har beskyttet sig, det kan jeg slet ikke følge med på, de har vel taget beslutningen om p-pillerne sammen.
mar 2008
Jeg blivet fandme sur når i siger at JEG IKKE kan give mit barn den kærlighed som der behov for... Jeg går hjemme med min store søn og tager mig af ham (ja ikke når han er i bh) for hans FAR er faktisk aldrig hjemme, da han arbejdet, træner eller har 100 andre ting at lave... Og min søn lider sgu ikke og er en meget sød og kærlig dreng trods at han kun ser sin far i weekenden og faktisk ikke hele weekenden...
jul 2011
Men lige i den her situation kan jeg ik se hvorfor, og jeg synes egentlig bare at manden opfører sig som et lille barn, der ik har fået sin vilje!
dec 2008
Jeg siger ikke at du ikke kan tage dig af et barn, men barnet fortjener altså stadig en far og det kan du IKKE være for barnet, lige meget hvor meget du ønsker det.
mar 2008
dec 2008
mar 2008
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 60 Svar: 282
Jeg er selv ikke et ønsket barn, og jeg har det glimrende og min far som dengang ikke ønskede mig er der altid for mig nu jeg er blevet ældre..
Jeg havde det helt fint med kun at have en mor, jeg fik hvad jeg skulle have, jeg vidste udmærket jeg havde en far som ikke ønskede mig, men han tøede stille og roligt op og elsker mig den dag idag, og jeg har aldrig manglet ham.
dec 2008
jul 2011
Jeg tænker lidt på de børn, der bliver sat i verden, hvor begge forældre ønsker det - pludselig vil faderen ikke alligevel og/eller han skrider, når barnet er ældre. Skal man så også ha' dårlig samvittighed?
Jeg kan sætte mig ind i, at man kan få dårlig samvittighed over for, at man ikke har valgt den "rigtige" far til sit barn, men ligefrem at mene, at abort ville have været bedre.....ahh..
dec 2008
Og jo jeg mener at en abort er bedre for barnet når det alligevel ikke er ønsket.
jul 2011
okt 2008
hvis i kendte historien 100% , ville i nu nok allesammen kunne forstå ts..
manden er på ingen måde ført bag lyset! har i set ts' andre tråde?? der står, at grundet hendes sygdom, skal hun holde en længere pause indimellem, end den normale på en uge, hvilket faren udmærket godt var klar over, hun gjorde, dvs, hun var ikke på ppiller, manden ville ikke bruge kondom og hopper på hende og hun blev gravid! han ville ikke beskytte sig, da hun ik var beskyttet - men når der så sker noget, melder han fra! abort er sku ikke et præventionsmiddel!
dec 2008
jul 2008
jul 2008
Håber I finder ud af det og manden finder ud af hvad han vil trods det hele. Held og lykke med det hele
mar 2008
jul 2011
Håber dig og manden finder ud af det bedste for JER - og at han skifter mening. Meeeeen..det tror jeg nu også, at han gør
jul 2008
Så dejligt, med en der kan tåle det hehe
apr 2008
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Han dyrkede sine egne interesser, men i mine øjne skulle jeg være hans interesse.. Han var ikke hjemme..
Jeg sagde intet, og viste ikke at jeg følte mig svigtet, så min mor troede jeg havde det godt..
Jeg skriver dette, da du skriver faren ikke er hjemme, din søn ser ham kun i weekenderne, men han har det fint nok.. Det tror jeg ikke han har.. Undskyld..
Uden at kende Alle faktorer i jeres parforhold, så ville jeg ikke være sammen med ham mere, for mine børns skyld...! Ulykkelig mor, og en far som aldrig er hjemme.. Der ser jeg at det er bedre for børn og dig at gå hver til sit, skabe en stabil hverdag med jer tre. Skabe noget lykke. Og når du er klar, finde en mand som både elsker dig og begge dine børn, og vil være der for jer alle, både psykisk og fysisk..
Jeg vil mene det er bedre at være hver for sig og så kunne være lykkelig med sine børn, end at være sammen og være ulykkelige sammen.. Både for børn og forældre..
Men ikke sagt man skal gå fra hinanden uden at kæmpe for det... Jeg faldt bare virkelig over at du skriver at han aldrig er hjemme.. Du ordner det hele + er nok frustreret over han aldrig er hjemme..
Hvis man er alene stresser man også over at man klarer alt alene, men ikke at han ikke lige tager en tøjvask osv.. Så der er halvdelen af stressen væk, som gør at der er mere overskud til resten..
Ulykkelig :(