{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.628 visninger | Oprettet:

dybt ulykkelig :( {{forumTopicSubject}}

jeg skrev for en uge siden en tråd om at min søn havde ørepine men at lægen bare sagde jeg skulle give ham panodil i 4 uger , indtil hun havde en tid..
Fik så en akut tid ved en ørelæge som mente han var rød i ørene og havde væske..

Viktor har for 2-3 mdr siden fået mellemøres betændelse , var så til læge igår og hun mener ikke pencilien tog det hele , vi har nu fået en ny pencilinkur ..
Viktor laver virkelig ikke andet end at græde og græde 24/7 og sover ikke om natten, han vågner hver time .. vil ikke spise og panodilen hjælper intet..

hvad ville i stille op? er virkelig ved at være desperat når jeg har en søn der bare græder af smerte hele tiden..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dybt ulykkelig :(
  • #1   25. nov 2011 siden igår ..

• #2   25. nov 2011 Jeg er selv i behandling for mellemørebetændelse. Penicillinen virker først efter 24-48 timer, så hold ud lidt endnu!
    Ved mig lindrede det lidt med vat i ørerne og en god varm hue.. Jeg lå også med hovedet på en varmedunk, men alt efter hvor gammel din søn er, så ved jeg ikke, hvor nemt det lige er?
    Jeg har også hørt, at en dråbe madolie i øret skulle lindre..

• #3   25. nov 2011 Har selv lidt meget af mellemøresbetændelse og min læge sagde af hvis jeg havde ondt sku jeg ligge højt med hovedet.. Det gør jeg os den dag idag hvis jeg har ondt så ligger jeg os højt med hovedet.. Det kan måske hjælpe.. Men det er så os igen ang. hvor gammel din søn er..

• #4   25. nov 2011 tak for svarene alle sammen smiley
    man bliver desperat når de har kørt sådan her de sidste mange uger.. han er 16 mdr og vi har os lagt bøger under hans madras ved hovedet

• #6   25. nov 2011 Vi var ved ørelæge med min søn for en uge siden og han fortalte os faktisk at pencilin ikke virker mod mellemørebetændelse - de skal have øredråber i stedet for.. Var noget med at når man optager det gennem maven skal det meget længere vej gennem kroppen og øret er det sidste sted det kommer hen.. Han sagde at alm læger har det med at give pencilin da det er det de kender til, men at man skulle gå til ørelæge med det for at få den helt rette behandling.. Hvis jeg var dig ville jeg komme afsted til ørelæge så hurtigt som muligt for at få ham i den rette behandling er jo heller ikke holdbart at skulle give panodil hver eneste dag.!

• #7   25. nov 2011 S.G - ok, var jeg ikke lige klar over smiley Men tak for informationen - så lærte jeg også lidt idag igen smiley hehe..

Jeg håber at trådstarter finder frem til en løsning for det lyder ikke sjovt..

• #8   25. nov 2011 Min datter har dræn, og lige haft mellemørebetændelse, og vores ørerlæge gav både ørerdråber og pencellin, min datter har haft mellemørebetændelse en del gange. Og pencellin har altid virket på hende efter få dage

Er det din ørerlæge der har sat jer i behandling?

Er din søn ved at få tænder?

Kommentér på:
dybt ulykkelig :(

Annonce