Så ked og fortvivlet {{forumTopicSubject}}
Min datter ser jo hendes far hver anden weekend og det har indtil for en måned siden forgået i en lille lort lejlighed i esbjerg, men hun var glad for at skulle hjem til ham.
for en måned siden begynder han så og arbejde i randers igen og tager majse med derop og jeg beynder og få en ked af det pige hjem og når hun skal afsted vil hun ikke med ham. men ville lige se tiden an, for hvis det bare var en periode så var der jo ikke nogen grund til at gøre det store nummer ud af det..
men nu står jeg så i den situation at jeg snakker meget med hans kammerat, at grunden til han er i randers når han har hende er at så kan hun blive passet så han ikke er for langt væk og at dem hun bliver passet af ikke har rent mel i posen. og hvis jeg ber ham om at aflevere en pisprøve ville den ikke være ren..
så nu står jeg virkelig i et dilemma om hvad fanden jeg skal gøre.. for da jeg snakkede med ham igår omkring det med at han bare tog hende med til randers for at han kunne arbejde, blev han pisse sur og svinede mig til og fik gjort mig til en dårlig mor..
jeg går uden tvivl i statsforvaltningen med det her og overvejer groft og få stoppet alt samvær indtil han har bedre styr på sit liv..
plus at jeg fik smidt i hovedet at han vil søge om den fælles forældremyndighed, men kan han få den, når han kun har været i hendes liv lidt mere end 6 mrd og vi aldrig har boet sammen??
undskyld hvis det er lidt langt og roddet, men ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
At din datter pludselig ikke er længere er glad for samværet, og at du hører rygter om at hun bare bliver passet samt at hendes far tager stoffer, hvilket du ikke er tryg ved, og gerne vil have af- eller bekræftet.
Og så håber jeg at det vil komme op at fungere igen, så din datter kan få et positivt og godt samvær med sin far!
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
Min datter på 16 hendes far fik for nogle år siden fælles forældremyndighed, men det var ikke med min gode vilje for han havde droppet hende da hun var 4 og i 4 år havde han ikke noget at gøre med hende. Men retten dømte til hans fordel. Og der skal RIGTIG meget før han ikke får den. Du kan være heldig og få en dygtig advokat der kan kringel den såen at han ikke får. Men regnn trygt med han får den.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 4 Svar: 19
min søns far, kan ikke finde ud af at overholde sit samværd, og udsatte sebastian for en masse forfærdelige ting.. nu er det blevet sådan at han har overvåget samværd i statsamtet 2timer 1gang om ugen.. det er en super løsning..
- Men det er jo ALTID os mødre der er de dumme
Held og lykke
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 89
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 3 Babyer: 3 Emner: 4 Svar: 19
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
MEN jeg kan fortælle at da jeg selv var i statsamtet med faren til min datter, gav jeg udtryk for hans misbrug som han dog sagde deroppe at han var stoppet med. Jeg troede ikke en fis på det, for det ved jeg han sagde kun for at virke pæn overfor dem deroppe. Jeg sagde også at jeg ikke troede på det og de spurgte om jeg ville være mere tryg ved hvis han afleverede en urinprøve inden han skulle have hende. Det var også det jeg fiskede efter så jeg sagde ja.
De spurgte om han kunne fremvise en ren prøve, hvilket han sagde at det kunne han uden problemer. -Yeah right..
Men for at han ikke kunne snyde og få en anden til det, så skulle han ned på musbrugscentret hvor de skal tage den på ham og så får han et papir der er underskrevet af dem på at hans urinprøve -i hans navn er ren, og så skulle han fremvise sådan et papir til mig hver anden uge eller hver uge. Kan ikke lige huske det, for jeg har nemlig aldrig set sådan et papir for jeg så ham aldrig siden mødet på statsamtet.
Så han har automatisk ikke set hende siden fordi han godt ved at han ikke kan fremvise ren urinprøve. Jeg ved også godt at han ikke laver andet til hverdag end at dyrke sit misbrug.
Så kræv en urinprøvetest for så må han først have hende når den er ren. Og tror den går 3 uger tilbage så han må stoppe helt
jun 2008
De ville desuden heller ikke have at han havde hende på overnatning da de fandt det uansvarligt så han måtte kun have hende henholdsvis 3 og 6 timer ad gangen. Hvilket så ville blive forlænget eller blive til overnatning når han forbedrede sig.
Men kræv en urinprøve fra det lokale misbrugscenter oppe i statsamtet så der bliver lavet aftale derpå. Så får du bevist om vennen havde ret og han så må tænke over hvad han siger inden han kommer med beskyldninger om hvem der er en dårlig forælder
jun 2008
Jeg har aldrig kunne få et pr. telefon. Så skynd dig at print det ud og udfyld det og få det sendt i dag
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
Hvad har det at gøre at mine 2 store ikke bor hjemme???
Og at tøsen var ældre??? Retten dømmer til fars fordel.
Der skal meget til før de ikke gør det.
Ang samvær kan ts måske får det ordnet såen at far skal ha overvåvet samværd.
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 89
pga vi ikke har nogle papirer på samværet, har han ikke krav på at jeg udlevere hende og han må derfor sende en ansøgning ned til statsamtet om at han vil ha samvær I LOVE IT,,
Så nu skal min datter på weekend hos noget familie, da jeg ikke er vild med at ha hende hjemme, for jeg ved ikke hvad han kan finde på..
Så ked og fortvivlet