Så ked og frustreret:/ {{forumTopicSubject}}
Hej BG.. Sorry for mig negative indlæg, trænger bare sån til at få luft... Vi vil så gerne være gravide igen, og der sker bare ikke en skid:/ jeg har siden min sa fortsat med livol multi gravid. Jeg rider når vejret tillader det, og indtil jeg blev gravid i oktober løb jeg også flere gange ugentligt- dette stoppede jeg dog med for at "komme ovenpå" efter min sa- har bare desværre ikke rigtig turdet gå igang igen( af frygt for det ku forhindre graviditet og evt skade foster!) jeg forsøger at spise rimeligvis sundt, tabte forrige år 10 kg. Jeg har en cyklus på 49 dage(sædvanligvis- denne har så os skubbet sig så jeg nu er begyndt at bløde på cd 51 i stedet:/ Jeg prøvede for første gang at bruge æltest i sidste cyklus og fik da fundet ud af jeg har ÆL, vi sexede så to og en dag inden positiv æl test, og igen om aftenen hvor jeg havde en positiv test midt på dagen. Jeg har følt kvalme og øget sult- men det var åbenbart indbildning så!;( jeg gik til lægen først i sidste cyklus og forklarede ham om pb og bange for manglende ægløsning. han var ikke interesseret i at gøre noget pt;/ åhhh det er så uoverskueligt;/ og hvorfor skal der være så forpulet lang tid imellem mine ægløsninger/mens og testdage.. Så jeg tænkte om nogen af jer piger med lang cyklus har gjort noget for at få en kortere cyklus- og hvad? Og kan det evt hjælpe at snakke med en kvindelig læge- hun må sku da kunne forstå mig?!!!! Jeg har prøvet at anskaffe mig en clearblue fertilitets monitor, men aner så heller ikk hvordan den bruges når jeg har sån en lorte lang cyklus- ALT er bare træls pt;/
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Kender det godt. Mine cyklusser var også så lange. Og bestemt ikke regelmæssige.
Tror ikke der er så meget at gøre.
Prøv at slap af, så du ikke stresser din krop (ved det nærmest er umuligt)
Hvor længe har i prøvet?
Vi skulle have prøvet i 2 år, før vi måtte få hjælp.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
jan 2013
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 140
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Så ked og frustreret:/