{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.183 visninger | Oprettet:

Åh nej :( {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og hans xkone kan simpelthen ikke enes om ungerne mere smiley ..
Vi har ungerne idag, og han bad hende hente dem imorgen da det er hendes weekend, de havde en kæmpe diskution, og han sagde han ville gå i statsamtet, nu vil hun så bruge alt imod ham, og jeg står så midt i det hele, kan godt forstå han er irriterede, men synes det lidt dratisk at ville gå i statsamtet. Hun ringer til mig og græder over alt det her, vil for intet i verden undvære de to piger, så jeg vil gøre ALT jeg kan for de to kan enes smiley Åh øv hvor er det neder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej :(
  • #1   11. maj 2012 det ikke første gang de lidt uvenner, de har altid klaret det. Så jeg synes det dratisk, når de begge bare skal lade hinanden være et døgns tid.

• #3   11. maj 2012 Det der er i det er at hun nu vil sørge for at han ikke ser dem overhovedet, derfor synes jeg det dratisk, og synes de begge er enormt barnlige og burde se ud over deres egen næsetip og tænke på deres børn.

• #4   11. maj 2012 Altså chancen for at i mister børnene helt er jo ikke stor. I kan jo skrive datoer ned hvor i har dem, men hvor hun evt burde have haft dem (ud fra hvad keg forstår i har nu ud fra din tråd). Har I adressen på pigerne? Og i er et par (ved ik om
    I sammen har børn) men har i ellers ved jer en stabil hverdag og et stabilt liv, så
    Mister i dem ikke smiley ved jo så ikke hvad hun kan tilbyde. Men som den situation det er min kæreste står i (hans datter har bopæl ved os) ville keg aldrig frygte han sku i amtet. For moderen er omfarene, flytter meget og har ikke meget netværk.

Men en tur i amtet er vel bedre, og så få klarlagt samkvem osv, så er der ingen der kan løbe fra det. Frem for at være uvenner. Det opfatter børnene lynhurtigt!!!

• #5   11. maj 2012 Vi har desværre haft et turbulent forhold, flyttede fra hinanden og er igang med at flytte sammen igen, det er de ting hun vil bruge (forstår ikke at jeg skal blandes ind i det) vi har børn sammen..
    Og det hele kører super godt nu

• #6   15. maj 2012 Heldigvis, min kæreste har også gjort klart at der intet bytte weekend osv mere... for det bliver bare noget rod, så vi kører som vi plejer

Kommentér på:
Åh nej :(

Annonce