{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Åh nej.. {{forumTopicSubject}}

Øv nu har min lille søn på 5 mdr fået muligvis fået mellemørerbetændelse smiley
Var ved lægen med ham igår, men de sagde at de ikk var "rødt nok" til pencillin, men idag er han begyndt på at man ikk må komme til den side af hovedet hvor øret er rødt og han kan heller ikk sove mere medmindre han ligger lidt højt med hovedet, så det har nok desværre taget til smiley Så lægevagten here we come..
- Og inden han blev lagt han havde han ingen feber mere eller noget, hvilket han osse har haft, men nu er den på 39.5 igen smiley
- Og så lyder hans stemme ikk for god, den er lidt hæs agtig, og snotten render ud af næsen på ham.. Han er bare helt færdig min lille mus smiley

- Nå men ville høre om der er nogen af jer der ved om tendenser til mellemørerbetændelse er arveligt?!! Fordi hans far havde RIGTIG tit mellemørerbetændelse som lille..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh nej..
  • #1   3. apr 2009 puha om det er arveligt ved jeg ikke. Hverken min mand eller jeg havde mange ørebetændelser men jeg døjede med undertryk i mine øre, dog har begge mine haft problemer med væske i mellemøret, og den yngste har to gange fået dræn i.
    Det er bare at komme afsted til lægen og komme på noget pencillin.

    God bedring.


  • #2   3. apr 2009 ja det at være ørebarn kan godt være arveligt

  • #3   3. apr 2009 Anne - Puha, hvor træls.. Ih og øret er bare det VÆRSTE.. Jeg vil hellere have en ordentlig omgang influenze fremfor at have noget med øret.. Øvha..
    - Jamen skal osse til lægen med ham, bliver bare nød til at vente på lægevagten åbner, fordi vores egen læge havde ingen frie tider, kunne ikk engang få en akuttid idag smiley

    Ditte - Okay.. Det var da træls.. Men håber nu bare det er en engangs forestilling..
    Kan mellemørerbetændelse enlig smitte?!! Fordi hans far har faktisk lige haft en ordenlig omgang mellemørerbetændelse hvor han osse fik sprunget sin trommehinde osv pga overtryk derinde!!


  • #4   3. apr 2009 Nej det er ikke smitsomt det er ihvertfald meldingen fra min læge da min nevø havde det for nogle uger siden

  • #5   3. apr 2009 Nana - Okay, tænkte jeg bare, fordi det er da lidt pudsigt at Oliver får det nu her lige efter Anders har haft en tur.. smiley
    - Men mente osse nok jeg havde hørt det ikk var smitsomt, men var ikk lig helt sikker..


  • #6   3. apr 2009 vi har aldrig døjet med mellemørsbetændelse.. kun min datter.,
    Men mellemørsbetændelse behøver ikke være arvelig da det kommer pga virus og i forbindelse med forkøelse... ..
    jeg synes i skal kontakte en ørelæge i morgen og sige det er akut.. fordi de kan bedre se det og er bedre til det,, lægerne siger bare de er lidt røde og så er det det...


  • #7   3. apr 2009 nej mellemørsbetændelse smitter ikk det er kun forkøelsen der kan smittet... men sådan er det..

  • #8   3. apr 2009 Christina - Okay..
    Men det er jo Lørdag imorgen smiley .. Har ørelægen åben der?! ..
    Og tusind tak for svarene smiley


  • #9   3. apr 2009 hovsa havde da ikke lige tænkt over der var lørdag i morgen.. desværre så skal du nok kontakte lægevagten og gør de ikke noget så ring til ørelægen mandag.. god bedring med ham

  • #10   3. apr 2009 Christina - Hehe, tænkte nok, men man kan da aldrig vide smiley
    - Men alligevel chancerne for at sådanne steder har åben her i lille Sønderborg er nok MEGET små.. smiley
    .. Mange tak skal du have smiley


  • #11   3. apr 2009 ja der er ik så meget tilbage i sønderbog mere er det? jeg ahr selv boedet i egenrsund

  • #12   3. apr 2009 Christina - Okay, ej hvor sjovt..
    Hmm, synes efterhånden at vi kommer godt med, med de forskellige ting og sager.. Men altså i weekenden dør byen MEGET hurtigt, hvis man altså ikk skal rende fra diskotek til diskotek hele natten, så er der ikk rigtig noget hyggeligt at lave synes jeg..
    Selvfølgelig biffen og cafeér, men det bliver bare hurtigt for trivielt synes jeg..


  • #13   3. apr 2009 Olivers moaar. Ja det kan sagtens v;re arveligt med mellem 'res bet;ndelse. Du skal sorge for som du allerede har gjort at l;gge ham med , hovedet hojt.Rigtig god bedring med ham.

  • #14   3. apr 2009 ja så er der jo også sønderborg ringeridning heheheheh smiley

  • #15   3. apr 2009 Christina - Ja det er rigtigt smiley Haha og byfest smiley
    Puuh første gang i år jeg misser ringridning.. smiley Men Egernsund har da osse sit eget smiley


  • #16   3. apr 2009 Har også boet i sønderborg i mange år... Savner da lidt den bette by der *g*

  • #17   5. apr 2009 Renate - Ha ha... Ja jeg har osse tit lyst til at flytte herfra bare for at prøve noget nyt.. Men kan ikk når det alligevel kommer til stykket.. Men har osse både HELE min og Anders familie her + alle vores venner.. De andre venner vi har bor rundt om i forskellige byer, men det er sådan 1 vennepar i hver by.. Så har ikk lyst til at rive pløkkerne op og flytte alligevel.. smiley Hehe

Kommentér på:
Åh nej..

Annonce