{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.113 visninger | Oprettet:

Skal jeg kontakte statsamtet? {{forumTopicSubject}}

Godaften tøser

Vil lige høre jer om I ville kontakte statsamtet eller I ikke ville rode mere op i det.

Sagen er den at jeg var i statsamtet i oktober med min datters far for at lave fast samvær. Vi sagde ikke et ord til hinden inden eller efter. Han havde aldrig været stabil selvom jeg havde givet ham lang snor og givet ham lov til ekstremt mere end han burde.

Han ville have samvær fra torsdag til mandag hver anden uge så han fik lidt mere end normalen, men de sagde til ham til sidst at de syntes det ville være uansvarligt og uacceptabelt når han var som han var. Det indtryk de fik af ham så han kunne få 6 timer hver anden lørdag og 3 timer hver anden torsdag og absolut ingen overnatninger. Dertil skulle han aflevere ren urinprøve fordi han har et abnormt forbrug af hash som han bruger ca. 4000 kr om måneden på, hvis det kan gøre det. Han laver ikke andet til daglig og er tilnærmelsesvis det man kalder en bums.

Han sagde at det intet problem var at aflevere en ren urinprøve og at han selvfølgelig ville se sin datter. Virkelig meget. Og at han ikke havde røget i 3 uger (hvilket jeg dog ikke troede på)

Der var en del flere ting i det, men vi gik derfra og den dag han så skulle have hende første gang hvor han skulle hente hende, der så jeg ham ikke.
Han hentede hende ikke, og jeg prøvede at kontakte ham men uden held.

Senere så jeg på facebook at en af hans hasherveninder havde "tjekket ind" på hans adresse så han havde gæster imens han skulle have haft hende.


Jeg har aldrig set ham siden så nu har han ikke set sin datter i 10 mdr (han havde ikke set hende 2 mdr inden statsamtet grundet at jeg ikke ville have det før vi havde fået afgørelse derinde)

men det er 8 mdr siden vi var i amtet.

der ligger en fast samværsaftale, men de ved ikke at han ikke ser hende, og hvad hvis han lige pludselig en dag kommer og kræver hende udleveret? hun kan ikke genkende billeder af ham længere.

Ville I kontakte statsamtet? I så fald bliver han jo også indkaldt og jeg skal sidde ansigt til ansigt med ham og så bliver der jo trævlet op i det hele som jo bare ligger stille nu. Jeg har ikke kontakt med ham. Vi boede sammen i 3 år da vi fik hende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg kontakte statsamtet?
  • #1   29. maj 2012 de vil jo være på hans side hvis han pludselig kræver hende udleveret idet jeg ikke kan bevise at han ikke har overholdt sit samvær i alle de måneder.

  • #3   29. maj 2012 synes du skal kontakte dem og forklare det som det er at han ikke ser hende så de kan annullere aftalen

  • #4   29. maj 2012 Jeg ville også kontakte dem. Det kan ikke skade at de er forberedt på jeres situation.

  • #5   29. maj 2012 Sidst jeg prøvede at ringe fik jeg bare en sur dame i røret som sagde at hvis jeg ville ændre noget, så skulle jeg indsende en af deres blanketter som jeg skulle printe ud fra deres side og lave et nyt møde.

    Det vil sige at for at få dem til at annullere den, så skal han også være der. Jeg frygter at det vil trævle op i en masse og han bliver sur eller ændrer mening.

    Jeg frygter ham en smule fordi han var voldelig i vores forhold. Der har også været politi indblandet fordi han forrig sommer sagde han ville slå mig ihjel´og kom og forsøgte at sparke min dør ind så to andre mænd fra opgangen måtte overmande ham. Det var helt vildt og de var ved at falde ned af trappen i opgangen. Mine underboer ringede til politiet fordi allesammen blev så bange, og deres børn græd. Han havde truet to af de andre på livet da de kom ud for at høre hvad der foregik. Jeg holdt mig dog inde og håbede han ikke fik den tykke branddør sparket ind. Han råbte og skreg at han ville slå mig ihjel og Papaya lå og sov inde på sit værelse.
    Han var bare ligeglad


  • #6   29. maj 2012 Du sender en mail, og ikke de formular. Du forklare problematikken og at du vil have det anulleret- det fik jeg ?!

  • #7   29. maj 2012 jeg er bare bange for at de ikke synes at "sletning af samvær" er nok at arrangere et møde til, og de så bliver sure fordi det er så lille en ting der er ovre så hurtigt.

    Men han bor vist for tiden også i Aalborg og det her er Odense, så måske møder han i det hele taget ikke op?


  • #8   29. maj 2012 ok det vil sige at man godt bare kan sende dem en mail? så skal jeg lige have fundet deres e-mail adresse.

    Hende den sure dame derinde fra sagde bare at jeg skulle sende en formular.

    Hvor lang tid gik der fra I har haft sendt en mail til statsamtet til I fik svar?


    han har bare ikke virket ligeglad overhovedet indtil de sådan set gav ham valget mellem sin datter og sit misbrug. Det sidste jeg hørte fra ham, var om aftenen efter vi havde været i statsamtet hvor han ordret i en sms til mig skrev:

    "Det er ikke et misbrug men en livsstil. Om få år vil hash blive lovligt i Danmark, og så kan du ikke holde hende fra mig mere din egoistiske møgso"

    så ud fra den må jeg næsten konludere at han først vil have hende når han kan få lov til at have sit misbrug samtidig med.. smiley


  • #9   29. maj 2012 nej jeg tror heller ikke han søger. For han må først have hende når han kan aflevere ren urinprøve og det betyder at han stopper sit misbrug. Hvilket jeg bestemt ikke tror han vil.

    Et problem er også at han ingne adresse har, da han ville til Goa i Indien (hippiernes centrum hvor ingen bliver set ned på, hvor de kan ryge dagen lang og hvor fogeden ikke kunne finde ham -som han beskrev det)
    og for at få råd fordi han er på kontanthjælp, så opsagde han sin lejlighed så han kunne bruge pengene fra indskuddet til rejsen. doh


  • #10   29. maj 2012 ja det gør han meget! Han laver ingenting og mener at alle folk burde chille og at verden burde ændres til det fordi det er meget bedre. Han er totalt udenfor pædagogisk rækkevidde og har et enormt temperament han ikke kan styre. Han endte også med at få en dom da han ville komme og slå mig ihjel. Og det er bare virkelig en ud af mange. Har ikke tal på alle de blå mærker han har givet mig.

    Han smed mig sågar ud af lejligheden da Papaya var 6 dage gammel, tog mine nøgler og klippede mit hævekort over og smed mig på gaden i 9 graders frost kl. 4 om natten med en nyfødt. Og man kan jo hverken ringe eller bruge transport uden penge eller mobil.

    Jeg ved ikke om det bliver lovligt. Håber det bare ikke for at han skal have ret og måske får lov. Frygter det ret meget. For han kan slet ikke tage vare på hende og hun skal ikke vokse op i det hjemme ved sin far.

    Og alle de enten dreadlock og Bob Marley hue sorte fyre der er eller de gennempiercede tøser med grønt hår og tattoveringer i hele ansigtet og på alle fingre der er ved ham. Jeg har afleveret Papaya hvor der sad nogle af begge dele og det er dem alle der er sådan! Og så sidder de jo med bonger og sølvpapir over det hele.


  • #12   29. maj 2012 jo han kom skam derned, men efter 2 mdr måtte han jo tage hjem igen og klaphatten havde jo ikke lige haft hjernekapacitet til at tænke så langt frem i tiden. Nu stod han jo uden bolig så nu bor han vist ved sin far i Aalborg.

    han er bare.. de her ekstreme hidsigheds anfald han får.. hans mor har cuttet hånden af ham og hans far er lidt bange for ham.

    Jeg trordesværre bare ikke han sådan lige får sig en kæreste. Der er indtil videre ikke rigtig nogen der har gidet have ham i de 2½ år jeg har været gået fra ham. Eller for nylig ser det vist ud til at en pige der er ligeså meget hashoved som ham selv vist har noget med ham, så tvivler på hun gør noget.

    Desuden var det også hende der var sammen med ham den dag han skulle have sin datter for første gang hvor hun sad og røg fed ved ham. Så hun støtter vist ikke rigtig moralsk op..

    men håber han en dag bliver som din bror!


  • #14   29. maj 2012 ja det er virkelig utroligt for sådan var han slet ikke da jeg fandt sammen med ham. Han havde godt job og var afdelingschef og havde altid været ham der klassens klovn der altid var sød og charmerende og klarede sig godt. Nu er han bare en bums man ofte stødte på i gadenbilledet sammen med sine jamaikanervenner fordi de gik og chillede og ikke havde andet at lave. For ingen var jo i arbejde eller havde de fjerneste intensioner om det.
    Hans beste kammerat er sågar 44 år, har 4 børn og han bor hjemme ved sin MOR! Og er hardvore bums.. med hullede sko, sort, lugtende skovmandsskjorter osv.


    men dengang han kom og gik amok optog jeg samtalen og har den stadig på computeren. Politiet hørte den og brugte den også som bevis der fældede ham -sammen med hele opgangens vidneudsagn


  • #16   29. maj 2012 Jeg sendte en mail, og inden for en uge havde jeg en jurist i røret som sagde at jeg intet havde og frygte, og ville han se sit barn skulle han søge på nu,


  • #17   29. maj 2012 jo hans forældre kom og prøvede at tale med ham. De kørte fra Aalborg og herned fordi de syntes han havde været så underlig den seneste tid. Han vidste ikke at de kom, og ingen af os vidste at han tilfældigvis ville gå amok ligesom de ankom hertil.

    Han ville også stjæle sin mors bil men hun fik taget nøglerne og låst sig ind i bilen. Så han skyndte sig at løbe sin vej. Hans far måtte også komme og prøve at overmande ham. Lidt efter kom politiet og tog mig med i vognen. Hans forældre blev ved Papaya imens. Han var stukket af men de fandt ham efter lidt tid.

    Jo jeg havde en kæreste men det ville ikke have hjulpet så meget i situationen


  • #18   29. maj 2012 Hende L:

    ok så skal jeg nok prøve at sende en mail. Jeg ved bare ikke om de skal have beviser, for et sted kan jeg jo nemt bare sige at han ikke har overholdt det. De ved jo ikke om jeg lyver


  • #19   29. maj 2012 få du bare fat på dem, og få det lavet om...jeg havde ikke ventet så længe som dig..jeg havde nok allerede kontaktet dem efter de første par udeblivelser fra hans side.

  • #20   29. maj 2012 hos mig ringede de far op, hørte ham i sagerne og sagde at han ikke havde samvær mere..

Kommentér på:
Skal jeg kontakte statsamtet?

Annonce