{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

hvem skal jeg kontakte? {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft en del smerter i mit underliv her de sidste 14 dg. og har også haft mange plukveer. Jeg er 24+4 henne og var ved lægen i går til den alm undersøgelse, han sagde bare at jeg skal tage den med ro, det gør jeg skam også. Kan bare ikke finde ud af om jeg skal kontakte lægen inde på gynæ. obst. afdeling, da jeg syntes det er nogle underlige smerter. Det skal siges at jeg er anden gangs fødende og havde ikke sådanne smerter sidste gang...
Håber at høre nogle svar for syntes godt nok det er noget fortvivlende


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem skal jeg kontakte?
  • #1   11. aug 2010 Jeg ville måske os ringe til JM, men vil så os sige at jeg har været gravid tre gange og det har alle tre gange været fuldstændig forskelligt hvordan de graviditeter har været, så man kan ikke rigtig sige at sådan var det ikke sidst :o)

  • #2   11. aug 2010 Tusinde tak for jeres svar, syntes bare det hele er så uoverskueligt lige nu, jeg venter pt på at der ringer en jm tilbage til mig så må jeg se hvad hun siger...

  • #3   11. aug 2010 Ja prøv at få fat i JM og hør..
    Jeg havde også mange mærkelige smerter anden gang og blev allerede sygemeldt da jeg var i uge 18 fordi jeg havde så ondt, men der var intet galt. Tror bare ikk min krop var helt klar anden gang.
    Kan være din heller ikk er


  • #4   11. aug 2010 Nu har jeg snakket med jm. hun siger jeg skal tage den med ro, ikke overanstrenge mig men at der ikke er noget at være bekymret for, lettere sagt end gjort... Men så må jeg jo bare slappe endnu mere af end jeg syntes jeg gør i forvejen, så længe det hjælper og der ikke sker den bette noget smiley

Kommentér på:
hvem skal jeg kontakte?

Annonce