{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.894 visninger | Oprettet:

dagpleje {{forumTopicSubject}}

er så trist har lige afleveret gustav ved vores højt elskede dagpleje og fået at vide at de lukker 13 ud af 16 dagplejere i vores område kan slet ikke forstå de siger man selv må vælge om man vil have dagpleje elle vuggestue for mig ser det ud som om at de bare siger slut prut det kan mine homoner bare slet ikke holde til i dag jeg tuder bare jeg skal snakke lidt om det jeg vil bare ikke have mit barn i vugge stue syntes det er for mange forskellige mennesker så lille et barn skal knytte sig til smiley så er total trist


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dagpleje
  • #1   31. maj 2012 Er der ikk nogle private dagplejer, i kan vælge i stedet for

  • #2   31. maj 2012 Her i byen har de også fyret dagplejere ( mayas røg desværre) og der hvor hun skal gå i børnehave bliver der så en vuggestue afdeling...her er så heller ikke nogle vuggestuer men Gud ved hvor mange Dp... Havde det også skift da vi fik at vide at vores få blev fyrer og specielt fordi Mayai forvejen havde skiftet dp en gang og skulle nu over til den 3 plus de fandme har kastet hende rundt til samtlige gæsteplejere... Starter i bh imorgen og så er det heldigvis slut:-). I skal nok klare det selvom det kan være hårdt i starten..:-)

  • #3   31. maj 2012 jeg krydser stadig fingre for de ikke fyre så mange som de først har meldt ud for syntes det er fejt at fjerne muligheden for at kunne vælge hvis der kun er tre dagplejere tilbage vil de jo hurtigt blive fyldt op og de vil ikke engang kunne dække hinanden ind ved ferier det er bare på ingen måder logisk smiley jeg er heller ikke i tvivl om at gustav nok skulle klare en vuggestue han er meget udadvendt og ikke bange for noget jo vildere jo bedre og hun vil jo heller ikke blive lukket med det samme hvis det er hende der bliver fyret men har jo en bebs i maven os og hvem siger han er lige som sin storebror og han han skal nok også starte før end gustav har gjort

  • #5   31. maj 2012 jeg ved ikke hvor du bor men min mor var dp i videbæk-spjald området og jeg ved bare at der tit bliver udmeldt fyrringer som aldrig sker i det omfang når det kommer til stykket...

  • #7   31. maj 2012 det er esbjerg kommune jeg bor i håber virkelig også at de ombestemmer sig føler mig sku lidt lorst lige nu vi beholdt knægten hjemme fordi dp brækkede foden lige da han skulle starte i 7 uger ekstra som vi betalte for bare for at vi kunne få lige netop hende da hun bare er perfekt og så kommer dette her nogle måneder efter og vi kan risikere han skal flytte alligevel syntes bare ikke det er fair de lukker så mange ned tre dp kan jo ikke dække så stort et område smiley

  • #8   31. maj 2012 her ansætter de bare ikke nye dagplejere, når feks nogen går på pension, der er ingen vuggestue i byen, der skal man til nabo byerne, som en del desværre er begyndt at benytte, men tror nok der er planer om en vuggestue på et senere tidspunkt i forbindelse med børnehaven, og jeg synes det er ret synd, elsker vores dagplejer, har pt ingen børn der men melissa starter hos hende om 3 uger, hun er så skøn, og jeg ville ikke bytte hende for en vuggestue, så jeg kan godt forstå du er ked af det, det ville jeg også være.... det lyder også ret drastisk at fyre så mange på en gang...

  • #9   31. maj 2012 ja det er os det jeg er mest i chok over det virker lidt som de små samfund bare skal lukkes ned og glemmes er glad for jeg ikke har købt hus i en lille by for de må falde drastisk i pris når der om nogle år ingen muligheder er for pasning

  • #10   31. maj 2012 Her starter de fyrede dper bare op privat så kan kommunen sku lære det

Kommentér på:
dagpleje

Annonce