{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

dagpleje {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der er ansat som.dagplejemor?

Ved der er en der er fyret her hvor vi bor og kunne godt tænke mig hvis stillingen bliver slået op at søge det...

Men nogen der kan fortælle om hvordan det foregår, dagligdage hvordan og hvorledes når man har hunde osv osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dagpleje
  • #2   25. jun 2012 De fyre rigtig mange dagplejer rundt omkring , så tvivler på de mangler.
    Min mor er selv lige blevet fyrret efter 15år som dagplejemor.

    Hun har tre små hunde , de måtte ikke være i samme rum som børnende.

    Ellers så hendes dag ud mere eller mindere som Team Hjortkjær beskriver det.


  • #3   25. jun 2012 Hun er blevet indgivet et utal af gange af de andre dp også har hun kun ville tage 3 børn trods behovet var større..

  • mette pilborg j
    mette pilborg j Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Svar: 7
    #4   25. jun 2012 Mine forældre er dagplejer. Og svigermor er også.
    Er ret sikker på at hunde med dagplejebørn ikke er tilladt. Engang var det forskelligt fra kommune til kommune men tror ikke det er sådanne mere. Tror de skal lukkes væk. Haven skal godkendes med sikkerhed,ingen dam osv. Og hegnes forsvarligt ind. Uha der er mange ting. Ring på kommune og snak med dem... (0;


  • #5   25. jun 2012 Men hundene må da gerne være i huset bare de er lukket væk fra børnene ikkq?

  • #6   25. jun 2012 jeg tror det er meget forskelligt vores tidliger dp havde hund og den gik sammen med børnene af og til, (mest når den gad, ellers blev den lukket væk... )

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #7   25. jun 2012 Der hvor thea var før havde de hund, de havde sat sådan et gitter op så hunden ikke kunne komme til børnene, men hunden lå mest i soveværelset. Hunden måtte godt komme ind til børnene men så skulle dp mor være der hundrede procent og ikke lave andet.

  • mette pilborg j
    mette pilborg j Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Svar: 7
    #8   25. jun 2012 Tror godt nok ikke de må være sammen med børnene. Men som jeg skrev er det muligt at det er forskelligt fra kommune til kommune. I Randers må de ikke. Der skal de være lukket væk.

  • #9   25. jun 2012 min mor har været DP

    hun havde en lille Lhasa apso den måtte gerne være i huset men ikke på lege værelset. den var også i køkkenet når de spiste og så videre ja altså hvis den havde løst self.
    børnene elskede hunden.. den var også med ude når de var udenfor.
    jeg ville da ringe og spørge til det på komunen der er måske forskel fra komune til komune


Kommentér på:
dagpleje

Annonce