{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.015 visninger | Oprettet:

Mænd der snorker !!!!!! {{forumTopicSubject}}

Arrrrrrrrrrrgh for fnider ..
Nu sidder jeg igen her og kan ikke sove fordi manden snorker som ind i fanden ..!!
Når man er blevet vækket 3 gange inden for en time for man nok ..
Øv jeg hader det .. For helvede ..

Undskyld de damer , måtte bare lige ud med det .. !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd der snorker !!!!!!
  • #1   4. nov 2008 hjælper det ikke at give ham et lille los og sige "Du snorker!"?

    det gør jeg, så siger han undskyld og vender sig. Så er der 50/50 chance for at det virker ellers må han få et puf mere.


  • #2   4. nov 2008 har også en liggene hver nat, så kender det lulllllleeee mulle smiley

  • #3   4. nov 2008 her hjælper detos med et dask eller et spark=)

  • #4   4. nov 2008 har i prøvet med snorke plaster?? det prøvede en af mine veninders kæreste, og det hjalp dem meget. nu kan hun hvert fald sove om natten..

  • charlotte h
    charlotte h Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 33
    #5   4. nov 2008 hej jeg føler med dig, min mand snorker også og kunne heller ikke sove og prøvede alt, men jeg prøvede at købe noget snorke middel på apoteket der hedder silence og ja det koster 149kr men er pengene vær så nu kan jeg sove prøv det smiley

  • #6   4. nov 2008 her er det ikke kun snork der genere i sengen, en ting er altså at ligge ved siden af en der snorker, noget andet er når han skal ligge på ens madras og snorke en lige ind i hovedet... haha..

  • #7   4. nov 2008 mit snorkedyr arbejder heldigvis om natten, i kan tro det er dejligt, lige på dette område... haha

  • #8   4. nov 2008 Jeannie H, termin 6 februar H :
    Jeg prøver og prøver og prøver !!
    intet hjælper , han siger også undskyld og vender sig , men så går der ikke to sec så snorker han igen smiley hehe
    laver sq snart ikke andet end at sparke til ham .. Puha det er hårdt når jeg ikke falder i søvn før han gør ..

    Anne : Jah tulle det er fandeme træls .. Endte med at sove et par timer på sofaen , så nu har jeg ondt i både ryg og nakke smiley ØV

    Tine og Charlotte : Det kunne være man skulle prøve det ..
    For det er godt nok et helved når jeg ikke flader først i søvn . iiiih..
    Ved os godt at jeg selv snorker , men han sover så meget bedre at han ikke høre mig særlig tit smiley hhe
    Og når jeg først er vågnet er det bare sårn en ting som hvis han trækker vejret rigtig dybt lige inden et snok der kan så mig til at springe ..
    Kan simpelhen ikke holde ud og høre på det .. hehe


    Sonne : JAH lige prasis .. Det samme her ..
    Og når man så kun har en 3 kvart seng , oghan skal vende sig som en raket også smiley Hehe
    må håbe der snart kommer noget andet og bo i så vi kan få en større seng .. hihihihihihi



    Sashia : Årh hvor snyd..
    Jah jeg nød det os i lørdags hvo han fik i stuen for jeg kunne sove:P hehe


  • #9   4. nov 2008 Lullee - vi har en seng der er 180cm bred, og 2 m lang, og alligevel skal han ligge på min madras.. hehe..
    blev så tosset på ham i nat, så jeg skældte ham ud, og imorges skrev han så om det var en drøm, og forklarede ham så hvad der var sket, også sagde han det måtte være fordi jeg var så tiltrækkende.. haha..
    men han vil prøve om han kan holde sig på sin side af sengen, og i sin madras.. hehe..


  • #11   4. nov 2008 lAKRISEN : det plejer os og være sårn her ..
    men sårn har det ikke været i mange dage nu , det er både når han ligger på siden og på ryggen :S


  • #12   4. nov 2008

    man kan få sådan en næsespry til snorken .. og det virker min far bruger den selv ...

    Men problemet er så kæresten snorker men han får næseblod af næsespry smiley


  • #13   4. nov 2008 Jackie : ved du hvad den hedder?

  • #14   6. nov 2008 Hehe, kender godt problemet.

    Og min kæreste siger også jeg snorker engang i mellem.

    Nu er jeg begyndt og komme ørepropper i ørene når han snorker og jeg skal love jer for det virker smiley

    Og til jer som tænker over om man kan høre vækkeuret ringe. Det kan man godt, bare først efter noget tid smiley


  • #15   6. nov 2008 Anne - det ville jeg ikk turde, hvis nu Noah græder, og jeg så ikk høre det..

Kommentér på:
Mænd der snorker !!!!!!

Annonce