intet sexliv :-( {{forumTopicSubject}}
Hej herinde.
Sagen er den at jeg er i uge 28 og min kæreste har helt mistet lysten han siger at han synes det er underligt når vores datter ligger derinde, det tænder ham af vores sexliv var ellers godt og sundt førhen, indtil vi begyndte at mærke liv.
nogen der har prøvet det samme og blev det godt igen når i havde født?
Synes der der en længe udsigt til sex når der er 3 måneder til termin og man skal vente to måneder efter fødsen men kan jo ikke tvinge ham og han siger jeg ikke skal være ked af det over det og det bare er en periode vi må igennem. Frygter bare vi ikke kommer igang igen for synes ikke et forhold er 100 % sundt hvis man ikke er intime og det betyder rigtig meget for mig.
nogen gode råd?
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
men har haft en veninde hun fik heller ikkesex fra hun blev gravid til hun havde født fordi klresten ikke kunne og de har efter sigende et godt og sundt sexliv nu
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
Der findes jo også andre måder at være intime på end lige at få et dyt i bamsen, så et er jo også en mulighed, hvis din mand bedre kan forholde sig til det..
Under alle omstændigheder tror jeg det er noget der nok skal komme igen, ellers må man tage en snak om det, når baby er født for så er der ikke længere nogen undskyldning for manden - og ja, hvis han også er afvisende når baby er kommet , så må man gøre det selv
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Man har dem jo også liggende og sove ved siden af sig mens de er helt små, vil han så heller ikke have sex der?
Det er da i hvert fald træls for dig, man behøves nu heller ikke vente 2 mdr efter fødslen. Vi gjorde det en uge efter jeg havde født Lui man skal bare nruge kondom så der ikke kommer bakterier. Og det afhænger selvfølgelig også af om man er blevet syet og om det ellers gør ondt.
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
lige det med at have sex ved siden af børnene, tror jeg nu også jeg vil have meget svært ved. men skal ikke kunne sige det, han er jo ikke født endnu.. ¨
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Nu kan han slet ikke vente på at vi kan komme igang igen. Her 4 uger efter bløder jeg dog stadig kraftigt, og han fungerer ikke med kondom, så nu er det ham der må vente og undvære
Jeg er dog sikker på der nok skal komme fint gang i det igen, når jeg lige finder overskuddet til det, og er stoppet med at bløde samt kommet på en form for prævention.
sep 2011
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
Og ja det gør mig skide ked af det for jeg føler mig ikke tilstrækkelig Jeg stoler på ham og ved han aldrig ville lave noget ved siden af, men bare tanken om at han ikke tænder på mig men kunne tænde på piger han møder i løbet af dagen gør pisse ondt
Og ligeså nederen er det at jeg stadig har den samme lyst men ikke kan tænde noget i ham
Og for mig er sex vigtigt i et forhold og er så bange for at vi ikke kan komme i gang igen fordi der kommer til at gå så længe.
Selvværdet bliver ikke bedre af at blive afvist
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 79 Svar: 366
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 79 Svar: 366
sep 2011
Natasja: Ja jeg er også anderledes "deroppe" har kæresten sagt for ca to måneders tid siden. Ved ikke lige hvordan anderledes men den var ikke som han plejer sagde han
Men ja jeg kan jo ikke tvinge ham og må bare acceptere hvordan han har det, selvom det gør ondt. Og hvis han prøver noget nu efter vores snak for at gøre mig glad, vil jeg alligevel ikke have lyst når jeg ved han ikke har.
øv bøv
nov 2008
sep 2011
nov 2008
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
intet sexliv :-(