{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

intet sexliv :-( {{forumTopicSubject}}

Hej herinde.

Sagen er den at jeg er i uge 28 og min kæreste har helt mistet lysten smiley han siger at han synes det er underligt når vores datter ligger derinde, det tænder ham af smiley vores sexliv var ellers godt og sundt førhen, indtil vi begyndte at mærke liv.
nogen der har prøvet det samme og blev det godt igen når i havde født?
Synes der der en længe udsigt til sex når der er 3 måneder til termin og man skal vente to måneder efter fødsen smiley men kan jo ikke tvinge ham og han siger jeg ikke skal være ked af det over det og det bare er en periode vi må igennem. Frygter bare vi ikke kommer igang igen for synes ikke et forhold er 100 % sundt hvis man ikke er intime og det betyder rigtig meget for mig.
nogen gode råd? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  intet sexliv :-(
  • #1   10. jul 2012 her var det stik modsat og dog her kom der lige en uges tid efter vi mærkede den bette første gang hvor han syntes det var underlig og derefter kunne vi ikke sexe nok nu ved jeg ikke hvor længe det har stået på men det kan jo ændre sig. har også læst flere steder at nogen mænd bare tænder helt vildt på en gravid kæreste/kone hvor andre bare ikke gør

men har haft en veninde hun fik heller ikkesex fra hun blev gravid til hun havde født fordi klresten ikke kunne og de har efter sigende et godt og sundt sexliv nu

• #3   10. jul 2012 Frk L: Har lige sendt dig en invitation til gruppen "Kun for voksne".. Mener der er en tråd om nogenlunde det samme der inde som du måske vil kunne finde nyttig.. smiley

• #4   10. jul 2012 Sådan er det også herhjemme, og jeg tror det er ganske normal blandt mændene at de bare ikke kan rumme tanken om " hvad nu hvis jeg rammer baby"

Der findes jo også andre måder at være intime på end lige at få et dyt i bamsen, så et er jo også en mulighed, hvis din mand bedre kan forholde sig til det..

Under alle omstændigheder tror jeg det er noget der nok skal komme igen, ellers må man tage en snak om det, når baby er født for så er der ikke længere nogen undskyldning for manden smiley - og ja, hvis han også er afvisende når baby er kommet , så må man gøre det selv smiley

• #5   10. jul 2012 Forstår det ikke, jeg synes det er noget pjat... De hverken ser eller mærker jo noget som helst og det er jo ikke fordi de kommer ud og siger : nå da far, der var da rigtig gang i dig mens jeg lå inde i mavsen.
    Man har dem jo også liggende og sove ved siden af sig mens de er helt små, vil han så heller ikke have sex der?

Det er da i hvert fald træls for dig, man behøves nu heller ikke vente 2 mdr efter fødslen. Vi gjorde det en uge efter jeg havde født Lui man skal bare nruge kondom så der ikke kommer bakterier. Og det afhænger selvfølgelig også af om man er blevet syet og om det ellers gør ondt.

• #7   10. jul 2012 Jeg griner også af manden når han kommer emd det agument.. men jeg tror bare heller ikke det hjælper noget at ''presse'' dem.. - så vil jeg personligt heller undvære..

lige det med at have sex ved siden af børnene, tror jeg nu også jeg vil have meget svært ved. men skal ikke kunne sige det, han er jo ikke født endnu.. ¨

• #8   10. jul 2012 Sådan var det også her, min mand kunne slet ikke tænde på mig med mave på, og tanken om at baby var inde i maven tændte ham også helt af.. Jeg blev som dig utrolig ked af det, men kunne ikke gøre så meget andet end at acceptere og håbe det blev bedre når jeg havde født.

Nu kan han slet ikke vente på at vi kan komme igang igen. Her 4 uger efter bløder jeg dog stadig kraftigt, og han fungerer ikke med kondom, så nu er det ham der må vente og undvære smiley

Jeg er dog sikker på der nok skal komme fint gang i det igen, når jeg lige finder overskuddet til det, og er stoppet med at bløde samt kommet på en form for prævention.

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#9   10. jul 2012 Mange tak for jeres svar. Han er jo heller ikke nervøs for at vores datter "ser" noget. Han tænder bare ikke på maven og tanken om at hun ligger derinde.
    Og ja det gør mig skide ked af det for jeg føler mig ikke tilstrækkelig smiley Jeg stoler på ham og ved han aldrig ville lave noget ved siden af, men bare tanken om at han ikke tænder på mig men kunne tænde på piger han møder i løbet af dagen gør pisse ondt smiley
    Og ligeså nederen er det at jeg stadig har den samme lyst men ikke kan tænde noget i ham smiley
    Og for mig er sex vigtigt i et forhold og er så bange for at vi ikke kan komme i gang igen fordi der kommer til at gå så længe.
    Selvværdet bliver ikke bedre af at blive afvist smiley

• #10   10. jul 2012 Bare tag det roligt, det er helt normalt. Mistede også lysten da jeg kunne mærke den lille sparke og tumle rundt i min xkærestes mave, følte mig NÆSTEN helt pædofil at have "en baby med i seng" ved ikke hvordan det kan forklares, men det var lidt klamt, og havde intet med hende at gøre.

• #11   10. jul 2012 Her er det omvendt, det er mig der føler mig grim og tyk og kan ikke overskue tanken om at hun ligger og sparker imens vi hygger.. Sidst vi gjorde det er nok i hvert fald en måned siden og det har jeg det vild dårligt med men jeg kan bare ikke, jeg håber at jeg får lysten igen efter fødslen.. Noget andet er at han sagde sidst at han syntes at jeg føltes anderledes derinde uden de riller der ligesom er med til at gøre ham tilfreds, kan det passe at man bliver anderledes indvendig? Har prøvet at søge på det men kan ikke finde noget om det..

• #12   10. jul 2012 Du føder om ca. 7uger så mon ikke det er fordi du er begyndt at gøre plads til den lille skal ud natasja?? smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#13   10. jul 2012 Flamingotrip: Ja det lyder til at være meget normalt. Man kæreste ar det præcis som du beskriver.
    Natasja: Ja jeg er også anderledes "deroppe" har kæresten sagt for ca to måneders tid siden. Ved ikke lige hvordan anderledes men den var ikke som han plejer sagde han smiley
    Men ja jeg kan jo ikke tvinge ham og må bare acceptere hvordan han har det, selvom det gør ondt. Og hvis han prøver noget nu efter vores snak for at gøre mig glad, vil jeg alligevel ikke have lyst når jeg ved han ikke har.
    øv bøv smiley

• #14   10. jul 2012 Hvad nu hvis han tager dig bag fra så kan han jo ikke se maven??

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#15   10. jul 2012 Camille: Det har jeg også foreslået men det hjælper desværre ikke på det smiley

• #16   11. jul 2012 Øv altså smiley

• #17   28. jul 2012 Så er den sendt Malthes Far.. smiley

Kommentér på:
intet sexliv :-(

Annonce