{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.304 visninger | Oprettet:

Intet sexliv.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt det er et meget intimt emne, og jeg har også længe overvejet om jeg skulle oprette det, men nu skal jeg simpelthen ud med det.

Efter jeg er blevet gravid, nægter min kæreste at dyrke sex med mig. Han siger at det er fordi jeg bærer hans barn, og at han så ikke kan forholde sig til det.. Jeg bliver rigtig ked af det, og jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg har en ren drømme graviditet, ingen smerter og alt går som det skal, så jeg har absolut ikke fået mindre lyst til sex..

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, føler slet ikke jeg kan nyde min graviditet ordentligt, når han ikke har den mindste smule lyst til at være intim med mig mere smiley

Er der andre som har oplevet noget lignende, og som muligvis har en lille mirakelkur?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intet sexliv..
  • #1   12. feb 2012 Min kæreste sagde han havde lyst til mig.. Men så ikke særligt meget af det!!! Tror bare ikke han vil såre mig?? jeg ved det ikke?? vi blev ret uvenner over det og jeg var ved og blive sindsyg..!!

Jeg følte mig fed, ulækker osv osv fordi han ikke engang gad røre mine bryster følte jeg!!!!

Men jeg ville se tiden an.. Og han har bare været det sødeste under fødslen og i de 4 dage vores datter nu er.. Og han har rørt min røv.. og vi har krammet osv.. Og kysset mere end normalt... Så krydser bare finger for vi får det hele tilbage igen.. Så ka sagens følge dig!!!!!!!!!!!!!!!!

• #2   12. feb 2012 Er det muligvis fordi han er bange for at komme til at skade barnet?
    Jeg har heldigvis ikke haft det problem her, men kender flere hvor det er samme historie.
    Vi har osse haft talt om det i vores mødregruppe (vores er mande-fri fordi vi er ude midt på landet), og flere siger at det faktisk hjælper rigtig meget at invitere ham med ind til jm og få en god snak om det. Så kan han få svar på alt hvad han vil vide, og hvis det er fordi han er utryg og bange for at gøre skade, så kan jm osse aflive den frygt. smiley

Jeg har ihvertfald hørt fra rigtig mange at det har været rigtig rart med den snak, og osse for dem selv lige at få bekræftet at det altså er helt ufarligt. smiley

Håber det kan hjælpe dig. smiley

• #3   12. feb 2012 Kristine.. Har du stadig ikke født??

Der er rigtig mange mænd som synes kvinder er frække når de er gravide og andre synes ikke om det..!!
    Og er faktisk overrasked over min kæreste var sådan.. Og han ku ikke fortælle mig hvorfor??

• #4   12. feb 2012 Nadia: næh.. men de er næsten sikre på at kunne tage vandet i aften smiley

• #5   12. feb 2012 Han er i forvejen med ved alle læge og jordemor besøg, men han vil ikke snakke om det. End ikke med mig herhjemme, jeg måtte trække det ud af ham.

Han har absolut ikke lyst, gider ikke engang at jeg rører hans ædlere dele, så jeg mistænker ham lidt for at bruge baby som en undskyldning, min mave er jo ikke flad som den plejer, og min krop har ændret sig.

Men nej hvor bliver jeg dog ked af det, føler mig rigtig ulækker, og prøver at skjule min mave for ham, når jeg ikke har tøj på smiley

• #6   12. feb 2012 min forlovede havde det også på den måde og han vidste faktisk ikke hvorfor, men nu efter jeg har født er sexlivet kommet tilbage og det er virkelig kommet tilbage. Så tror måske her at grunden har været at han var bange for at skade vores lille dreng. Jeg har ikke nogen mirakel kur, desværre. (jeg var selv ked af det, men levede med det alligevel )

• #7   12. feb 2012 Synes at du virkelig skal få ham til at tale. Det er ikke fair overfor dig, når du går og er så ked af det og han ikke kan forklare dig hvorfor.
    Nu har du sikkert prøvet en milliard gange at få det ud af ham og sådan. Men jeg synes virkelig ikke han kan være det bekendt ikke at snakke med dig om det.
    Og så kan jeg virkelig godt forstå at du bliver ked af det. Jeg har godt nok ikke selv prøvet det, men jeg kan lige se mig selv sidde og tude over det hver gang og være frustreret over, at han ikke engang gider snakke om det.
    Jeg synes han skylder dig det. Det er helt sikkert! Det ville da være så synd og træls og meget meget nedslidende, hvis du skal gå og affinde dig med det (altså ikke at få at vide hvorfor) resten af din graviditet.

Og ja, hvis han ikke selv ved hvorfor. Så må han få hjælp til at finde ud af det.

• #8   12. feb 2012 Det er nemlig utrolig nedslidende, for han kan ikke engang give mig en ordentlig grund smiley

Har endda tænkt så vidt at jeg fortryder graviditeten, men selvfølgelig gør jeg ikke det, mine tanker tager bare overhånd i situationen. Jeg er i forvejen langt nede psykisk, og på anti psykotisk medicin og går til psykolog ugentligt, så det her hjælper ikke ligefrem..

Ihh, jeg må vel bare prøve at snakke med ham om det endnu en gang, selvom jeg snart har opgivet at få et reelt svar smiley

• #9   12. feb 2012 Ja, men det er da forståeligt at du har det sådan?? Det er da frustrerende, at blive afvist gang på gang uden at få en ordentlig begrundelse for det.
    Måske skulle han også få lidt hjælp til at kunne sætte ord på hvad han føler?
    For det er ikke fair! Vend den om. Hvis han blev afvist af dig i 9 måneder uden at få en grund, hvordan tror du så han vil have det?
    Ikke godt! og det er da klart.
    Men det mindste man kan gøre, er sgu at forklare i god, ordentlig tone hvorfor og hvordan man har det.
    Ellers kan du jo ikke nyde din graviditet, når du konstant går og føler dig stor, klam og fed. Det kan man ikke byde nogen. smiley

Jeg synes bestemt ikke, at du bare skal ignorere det.

• #10   12. feb 2012 Nej du har helt ret. Det kunne godt være jeg skulle foreslå at han fik lidt hjælp, til at finde ud af hvad der egentlig er galt, medmindre han allerede ved det, og bare ikke vil ud med sproget..

For som det er nu, så nyder jeg ikke min graviditet. Tværtimod!

Og som skrevet længere oppe har jeg ingen gener what so ever, har en ren drømme graviditet, så jeg ville da gerne bare kunne nyde den. Men det er ikke helt nemt, når han så absolut ikke gider mig mere.

De første par måneder, indtil maven kom, havde han heller ikke noget problem med at være intim med mig, men i takt med at maven voksede, lukkede han for det varme vand, og nu er der helt dødt..

Har prøvet at forklare ham, at han på ingen måde kan skade baby, men det virker heller ikke..

• #11   12. feb 2012 Og det at du ikke nyder den, det er bare så ærgeligt!

Okay, det kan være at han bare ikke tænder på en gravid mave og det der høre med dertil. Det kan man jo ikke gøre for, hvis man har det sådan. Og JA, det ville da gøre ondt på dig i lidt tid at skulle sluge den. Men ville du ikke have det bedre med at få sandheden at vide og så kunne tage den derfra med din kæreste, end at skulle gå i totalt uvidenhed?

Han må indse, at det er sårende overfor dig, men at det er endnu mere sårende, når han end ikke vil snakke med dig om det.
    Og ja, hvis han ikke forstår det udfra hvad du fortæller ham, så skal det tages på en anden måde.
    Det lyder til han ikke rigtig ved, hvad og hvorfor og sådan. Og det kunne måske være en idé at få (god) hjælp til det.

I skal i hvert fald snakke. Eller han skal. For når du har sådan en god graviditet, så skal du fanme nyde det fuldt ud!! Tro mig, du vil fortryde det hvis du bagefter skal kigge tilbage på en graviditet du ikke har nydt. Lige pludselig er maven der ikke mere...

Ja, det er bare mine tanker. Og så har jeg lige kigget på dine billeder. Du er jo en skide flot kvinde! Du er hverken tyk, fed eller grim på nogen måde! Bare lige for at fortælle dig det, når du virkelig har fået det ind på hovedet, at du ikke er en flot pige. For det er du i den grad. smiley

• #12   12. feb 2012 Tusind tak Katharina, hvor er du sød, det varmer at høre! smiley

Og jo, jeg vil tusind gange hellere høre sandheden, end at gå i uvished. Ja, det vil da såre mig, men ikke mere end dét her gør, går jo i ren pinsel lige for tiden..

Tak for jeres gode råd, jeg vil tage mig en lang snak med ham, og håbe på at han ligger kortene på bordet, så vi kan finde en løsning sammen.

• #13   12. feb 2012 Tusind tak Pia, du er så sød smiley

Ja det håber jeg godt nok også vi kan, og at han så kan forklare lidt om hvordan han har det.

• #14   12. feb 2012 Jeg synes i hvet fald, at du skal stå op for dig selv. Hvordan du har det.
    Du skal gøre det for dig. (og jer selvfølgelig) Men jeg mener bare, det er dig der går igennem det her, og det kan være hårdt nok i forvejen at være gravid. Med mange følelser man ikke ved hvor kommer fra osv.
    Derfor har du brug for støtte og opbakning. Ikke uvished og dårlige tanker omkring dg selv, din mave og dit udseende i det hele taget!

• #15   12. feb 2012 Jeg havde det os !!! Og tænkte os det væreste.. Og vidste han ikke var mig utro..!! Han ku ikke fortælle mig det.. Havde indda os skrevet på sms.. Om vi skuu hygge om aften fx så man vidste det.. Og så ku jeg prøve i to timer og blive afvist for så var det for sent.. FUCK DIG udbrød jeg en dag!!! Og der blev vi os uvenner..!! Og var ved og gå fra ham.. ( det er ca et mrd siden)

Tænk faktisk så meget betyder sex alligevel eller bare at blive kærtegnet..!!!

Nu håber jeg bare snart jeg er parat ... Og tænker os om jeg ka glemme at han har fået mig til og føle den slags følelser...

jeg holdte ud og så tiden an.. ellers må du gøre det selv.. sagde jeg forresten os til ham.. det virkede ikke.. hihi

• #16   12. feb 2012 Det er bare så sårende, hvis man ikke får at vide hvorfor. Jeg synes det er rigtig tarveligt og slet slet ikke i orden.
    Okay, at man har det sådan. Men det MINDSTE man kan gøre er at fortælle det.
    Nadia: Kan godt forstå du blev rigtig ked af det.
    Jeg mener slet ikke det er en retfærdig måde. Helt ærligt, så bar du jeres barn, og han kunne ikke engang gøre sig umage for at snakke om problemet.
    Og ja! Selvfølgelig betyder det noget! Især for en gravid kvinde, der i den grad har brug for at blive bekræftet i, at hun stadig er ligeså dejlig, lækker, smuk, skøn som før hun blev gravid.

Der er ikke en automatisk undskyldning for at man kan være sådan, bare fordi ens kæreste er gravid.
    Det er bare rigtig tarveligt, hvis ikke man forklarer/snakker om det.

Det er desuden bare rigtig frustrerende ikke at have sex i længere perioder. Det kan påvirke mange andre ting.

• #17   12. feb 2012 Jamen vi er enig..!

• #19   12. feb 2012 Dina: Gid det virkede smiley Men han bliver bare sur og afviser mig.

• #21   12. feb 2012 Jeg synes da du skal vise ham denne tråd. Vis ham du er så ked af det og fortvivlet at du opretter et indlæg herinde i håb om det ikke kun er dig der har oplevet det.
    Ellers vil jeg også som Dina siger - Hop på ham, lad ham ikke få et ord indført.... Hvis det er umulligt fordi han bliver sur må du jo vække ham på en særlig måde smiley Så kan han jo ikke nå at få sagt så meget smiley

• #22   13. feb 2012 Puha kunne slet ikke forestille mig det, ikke at have sex.
    har ikke selv prøvet det, men mit sexliv er blevet mindre de sidste par måneder, så det kun sker 1-2 gange om måneden. Og ja det gør en meget ked af det. Følelsen af ikke at være smuk eller interessant kender jeg alt for godt. Jeg begyndte, at gemme mig selv. Jeg havde så oss taget ca 10 kg på efter vi lærte hinanden at kende.

Jeg er begyndt, at lade være med at lægge op til ham og bare se tiden an. Jeg er begyndt at være kold over for ham.. Nogen gange hjælper det mere end andre. Men selvom jeg gør dette er der ikke mere sex end 1-2 gange om måneden. min forlovet er dog ikke bange for at skade barnet.

Men jeg har sagt til mig selv og til ham, at jeg ikke gider blive ved med at prøve. Det er mig der bliver såret hver gang, så jeg har sagt til ham, at han må komme når han vil noget.

Men at jeg gør dette, må jeg så oss acceptere, at der KAN komme til at gå lang tid imellem. Men jeg vil ikke såres mere, ved at det er mig, der prøver og ikke får noget ud af det.

Men har fundet ud af at for hans vedkommende, er det meget mere spændende, når det fåregår andre steder end hjemme i vores egen seng. om det er hjemme ved hans forældre i en seng eller i bilen på en aftentur eller hvor det lige kunne ske. så jeg prøver selvfølgelig at gøre lidt mere ud af mig selv når vi skal ud på en aftentur eller sådan noget.

Men prøv dig frem og find en ting, der måske kan "tricke" det. Håber selvfølgelig han vil snakke om tingene, hvis ikke med dig, så måske en anden person. Eller prøv om han kan skrive det i et brev til dig, hvis ikke han kan lide at snakke eller sige det direkte til folk.

Håber selvfølgelig oss at i får gang i det hele igen.
    Held og lykke herfra.

• #23   13. feb 2012 Fik en snak med ham igår, og fik ham til at tale lidt. Det ved jeg så ikke helt om jeg fortryder nu, for nej hvor blev jeg ked af det.
    Af hvad jeg fik ud af ham, så kan han simpelthen ikke tænde på mig mere smiley
    Efter maven er kommet, og min krop har ændret sig, føler han bare ikke for det mere..
    Så nu gider jeg ikke engang at prøve mere, jeg har slet ikke lyst til at prøve mere. Jeg må vel bare acceptere det, og håbe på at det bliver bedre når jeg har født.
    Men øv, den var sq lidt hård at sluge smiley

• #24   13. feb 2012 Ja hold da op. Sikke en samtale.

Men husk, at du ikke skal gå med det alene. Husk at få snakket med andre om det. så du ikke lukker dig mere ind og bliver mere ked af det.

• #26   13. feb 2012 Jeg forstår godt du bliver ked af det, det må være rigtig svært at få af vide.

Men manden kan jo trods alt ikke gøre for hvad han føler? At jeg så synes han er en overfladisk nar, er noget helt andet. Selvfølgelig skal man kunne tænde på hinanden fysisk, men her handler sexx også om meget mere en fysisk kontakt.

I uge 24 er du jo slet ikke særlig stor... Eller normalt ikke i hvert falde smiley

• #27   13. feb 2012 Ej hvor gjorde det mig ked at høre.. smiley

Hvor er det mærkeligt.. Ja, han kan selvfølgelig ikke gøre for det, kan man sige.. Men jeg kan virkelig ikke forstå det!
    Sådan en smuk, flot gravid pige skal man fanme lede længe efter!

Synes stadig det er godt at du snakkede med ham. Men for fanden hvor kan jeg godt forstå at det gør ondt...

Er det fordi han synes du er "stor" ? Altså med mave og sådan.
    For hvad man kan se på dine billeder, er du jo lige så slank som før du blev gravid. Bare med en bule.
    Så du er jo ikke tyk. Du er bare gravid. Men det aftænder ham bare?...

Men ja. Få snakket om det med andre også, så du ikke brænder inde med det. Som de andre også har sagt. smiley

Virkelig av.. Kram herfra. ;-/

• #28   13. feb 2012 Er der ikke noget frækt som i aldrig rigtigt har gjort men som du ved han godt kunne tænke sig??

Min mand lukkede godt nok ikke for det varme vand men følte mig ikke særlig fræk eller noget, så jeg gik i en sex butik og gav ham lov til noget jeg ellers altid har nægtet og det gav ham da lidt mere lyst:0)

Men ellers må han jo undvære dig, ikke at i skal gå fra hinanden men prøv tag afstand til ham, så kan det være at han finder ud af at han savner dig?! men hvis ikke min mand vil elske med man sku han heller ikke have andre goder!
    Jeg var meget liderlig for at sige det pænt, og lige så meget som det var lysten til ham bar det altså også et behov!

• #29   13. feb 2012 Jeanette

Jeg husker nemlig også tiden som gravid at jeg bare var møgliderlig hele tiden. Derfor er det jo bare ekstra frustrerende, når det behov ikke kan blive stillet!
    Jeg tror også, at jeg helt automatisk ville vende mig ind i mig selv, og lade ham være, som du skriver.

Virkelig øv.

• #30   13. feb 2012 Må ærligt indrømme jeg bestemt ikke kunne se mig selv være sammen med sådan en idiot der....! Havde han regnet med du ville ligne sig selv under hele graviditeten....?! Kunne måske lidt forstå hvis du havde født for flere år siden, og du intet gjorde for at smide hvad du havde taget på..... Men fordi du er lidt over halvvejs, og derved naturligt blevet lidt større om livet.... Jeg var blevet stik tosset hvis det var min kæreste!

• #31   13. feb 2012 Ej hallo hvad er det for noget pis???? Undskyld men sikke en nar. Du ser skide hamrende godt ud med din mave, du er såååå flot gravid. Mænd der siger sådan noget burde sgu få nogle tæsk, det er sgu da deres barn man bære på i maven.....
    Priser mig lykkelig over min mand, han synes da heldigvis jeg er hammerfræk når jeg har min gravide mave - og sådan burde alle mænd have det!!!!

• #32   13. feb 2012 Ej hold da lige op i tænker kun på jer selv lige nu er vel fair at manden siger han ikke har lyst ,,,,,, Og vi kvinder har jo slet ikke lyst til manden efter en fødsel kan huske ved mit første barn der gik der over ½ år før vi havde noget sammen. Ham jeg har fået mit sidste barn med han ville heller ikke have noget intimt med mig at gøre overhovedet da jeg var gravid og han kunne ikke sige helt hvorfor andet end han syntes det var helt forkert at gøre sådan noget når der var et barn der inde og sådan var det alle 9 mdr og hun skriver jo selv det er kommer i takt med at maven er vokset så kan ikke se hvorfor der skulle være noget galt med ham mænd kan jo havde det som kvinder ingen lyst til sex er vel også ok i en periode

• #34   13. feb 2012 Jeg synes også det var meget fistrerende også fordi når vi endelig havde sex så var det noget med at han vågnede om natten og var liderlig og så føler man ikke at det er en selv han bliver liderlig af men bare behovet for sex.

Men jeg var også altid så træt og kunne ikke selv få mig til at ligge op til ham fordi jeg jo ikke selv syntes jeg var særlig fræk. Men der en månede eller 2 inden termin tog jeg mig samme og blev lidt fræk:0)

• #35   13. feb 2012 Camilla mor til.... kan jo være han ikke selv kan sættet ord på det, sådan har man det jo også selv med nogle ting

• #36   13. feb 2012 Mor til 3 vidunderlige børn.... Nu er det jo ikke alle kvinder der har så lange perioder de ikke har lyst til sex? Vi havde da sex 9 dage efter jeg havde født og så kørte det da ellers som det plejer.... både ½ år og 9 mdr er da sindsygt lang tid ikke at have sex. En ting er hvis man er enige om det men hvis den anden part som i TS tilfælde bare går og er fuldstændig ulykkelig må man fandme løse det.
    Og det er da altså ikke særlig svært at sige til sin kone/kæreste - jeg har ikke den samme lyst til dig mere efter du er blevet gravid! Så havde hun da i det mindste vist hvad der foregik noget før!

• #37   13. feb 2012 Ja den ramte mig godt nok også hårdt må jeg indrømme.
    Ja, jeg har fået mave på, men det er også det eneste sted det har sat sig, på maven og på brysterne..

Men jeg kan jo ikke gøre så meget andet end at acceptere det. Selvfølgelig kan jeg godt se det ikke er nemt når han ikke tænder på mig, men for mig er sex ligeså meget det, at man er tæt sammen.

Nu gider jeg så bare slet ikke ligge op til noget, jeg har bestemt mig for bare at lade ham helt være. Ingen kys eller kram, og slet ikke noget andet. For sådan en melding giver mig bestemt ikke mere lyst til at kæmpe for det, jeg kan jo nu engang ikke bare trække maven ind..

Men som I siger, så er min sexlyst også kun steget, så det gør det bestemt ikke nemmere..

Men hans ord var, at han ikke ligefrem syntes jeg var fræk med en bule på maven. At det så er fordi det er hans barn der ligger derinde, har åbenbart ikke noget at sige i den sammenhæng..

Han mener det bare er en prøve for vores forhold, og det skal jeg da lige love for det bliver! 15 uger endnu uden sex, og bagefter har vi en lille pige som skal have alt vores energi. Jeg ved ikke lige hvad han har tænkt sig, jeg ville jo mene vi skal nyde hinanden så meget som muligt før fødslen, men åbenbart ikke smiley

• #38   25. maj 2013 Sandra, hvordan står det til nu? Jeg er i helt samme situation nu med min kæreste/faren og det rammer helt utroligt hårdt, men bliver forholdet normalt igen? Kommer han nogensinde til at tænde på mig igen? smiley

• #39   30. maj 2013 Hej Melleh17.
    Det er jeg ked af at høre smiley
    Jeg har stadig en mand som helst vil 'ordne tingene' selv, men vi har da sex, og han tænder også på mig igen. Nu er der jo så bare andre ting der gør vi ikke er så aktive, Smilla tager meget tid og energi smiley
    Men det er klart stadig mig som har mest lyst, men en gang i ugen bliver det da somregel til. Så det skal forhåbentlig også nok vende for din kæreste igen, og hvor har jeg dog ondt af dig, husker det at for tydeligt!

• #40   30. maj 2013 Årh så er der da lidt håb, og ja det er egentlig utroligt hvor hårdt det er, jeg har aldrig været den med mest lyst men nu.... smiley og mange tak for svaret! smiley

Kommentér på:
Intet sexliv..

Annonce