{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

er SÅ træt af! iihh altså.. {{forumTopicSubject}}

sagen er den at jeg er gravid i uge 34 og har de sidste mange uger fået strenge ordre på at holde mig i ro, både pga jeg knap kan gå men har oss ekstrem mange plukveer og en livmoderhals der er forkortet!
Min mand lover så guld og grønne skove og lover at han nok skal hjælpe til herhjemme og hjælpe med ungerne osv..
I weekenden skulle han så arbejde (self skal han pas sit job det er ikk det) MEN! han lover og komme tidlig hjem så han kan tag over med ungerne og lige hjælpe lidt med det forskellige, men tror i så ikk kan først kommer hjem ½time inden ungerne skal i seng!? (han var taget afsted kl 7,30 om morgen) Plus han havde lovet ungerne at han kom tidlig hjem!
Idag vælger han så at sige ja til at tag med hans chef til herning istedet for at arbejde til fyreaften og komme hjem i ordenlig tid!? Næh nej han var hjemme kl 17.45, og vælger så at gå UD istedet for at hjælpe mig med at få dækket bord osv!!! amen er så sur efterhånden..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er SÅ træt af! iihh altså..
  • #1   29. okt 2012 Det er surt
    - Vis man lægger mærke til opslagene her inde,
    så er det tit sådan med de mænd.

    Jeg er alene mor til 2, det er hårdt men hellere det end & gå at ha de frustrationer
    & ha et 3 barn smiley


  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #2   29. okt 2012 Vil give simone ret der er godt nok mange indlæg med samme problemstilling, det er lidt bekymrende..!!
    Men hvad med at banke godt og grundigt i bordet, og fortælle ham at det er nu han skal vise han er en mand, og gøre de huslige pligter.. Og at du bruger ordet "hjælpe" forstår jeg jo ikke for det er jo lige så meget til hans fordel disse ting bliver gjort og ikke for at "hjælpe" dig. Han skal skåne dig og det burde være i han interesse også..:-) held og lykke med det., håber i finder ud af det trods alt..:-)


  • #4   29. okt 2012 jeg kan slet ikke sætte mig ind i det - i hverfald ikke længere ..
    Her er manden guld værd - jeg har IKKE rørt en finger siden i torsdags hvor vi
    fik afvide med aborten .. Han har været hjemme fra arbejde fredag og igen idag og i morgen for at være der for mig .. han putter emil , laver , vasker tøj , rydder op , handler , bringer og henter emil fra BH .. ja han laver ALT ..
    Yder mere kom han hjem med blomster idag smiley ..
    Den arme mand har os en masse biler i værkstedet han er ved at lave men smider
    alt han har i hænderne ved det mindste jeg ber om smiley

    har ondt af dem der ikke oplever dette smiley


  • #5   29. okt 2012 Det kan han da heller ikke være bekendt.



  • #6   29. okt 2012 gir jer ret! Har egentlig rost ham MEGET det sidste års tid da jeg egentlig sys han var blevet bedre men nu køre vi på 3 dagen hvor han gøre dette her! Og jeg kan mærke på mig selv at jeg ikk magter det! Det blir med garanti 100% værre ved at jeg ikk sover andet end 2-3 timer om natten pga smerter, så er jo konstant træt og det påvirker jo oss mit humør meget..

  • #7   29. okt 2012 Jamen det er heller ikke i orden. Han er ikke gravid - det er du. Og så burde resten give sig selv lidt - især når du er så besværet og skal holde dig i ro. Ærgeligt mange mænd ikke kan regne den ud selv. Pinligt faktisk.
    Sæt dig ned, slap af. Så må han sgu se at få fingeren ud.


  • #9   29. okt 2012 Syntes da også du skal tage en snak med ham om det

  • #10   29. okt 2012 jeg er også meget alene med mine da min mand arbejder om natten og sover om dagen har gået tre spontane aborter igennem alene da man ikke bare kan tage fri når man er lastbil chauffør, men jeg nyder han ikke er hjemme jeg har "mine børn" og så er min mand meget savnet og elsket når han kommer hjem og endelig har weekend ( han har kun fri hver anden)

    det er selvf. noget skidt med dig da det kan betyde en for tidlig fødsel men man kan ikke få det hele og job hænger altså ikke på træerne !


  • #11   29. okt 2012 Grunden til de mange indlæg er jo nok at de af os der har en mand der hjælper, ikke brokker os over det. smiley

    Sæt ham stolen for døren, jeg havde ikke fundet mig i det.


  • #12   30. okt 2012 Kan godt forstå det frustrerende, men som de andre siger, så tag en lang snak med ham, få det ud af systemet for jo længere man går med det indeni og surmurler desto værre bliver det. Men kæreste siger altid aat det er guld værd for ham at vi kan snakke om tingene og tage en god diskussion, uden at blive uvenner, og at det er så vigtig at man får forklaret hvordan man har det hvis der er noget der går en af os på, og som han siger, så er det ikke sikkert at vi bliver enige eller at man synes den anden har ret, men vi gør begge vores bedste for at forstå hinandens synspunkter, og derefter forsøge at finde frem til en løsning. Det er jo heller ikke rart for en mand at hans kone ikke vil tage snakken når der er noget der går hende på, men istedet bare går og bygger en indestængt vrede og irritation op, mænd ser oftest slet ikke tingene på samme måde, og ved derfor ikke hvordan vi tænker før vi rent faktisk fortæller dem det, og så kan de jo så selv vælge hvordan de reagere på det.

    Kommunikation er simpelthen noget af det vigtigste i et forhold, og man skal aldrig tage fejl af, at en god diskussion, hvor man måske endda bliver enige om at være uenige, men alligevel forsøger at ændre de ting man ved går ens partner på, er meget bedre end et stort skænderi hvor man slet ikke bliver enige om noget som helst og ender med at gå sure fra skænderiet. Jeg er selv en lidt konfliktsky person og har det tit lidt svært med at få sat ord på mine følelser når jeg er vred og har nogle gange svært ved at slippe den følelse igen, men der har mi kæreste været den der har insisteret på at vi fik snakket om tingene, og jeg fik sat ord på alt det jeg gik og tumlede med, istedet for bare at gå min vej eller surmule.

    Så tag snakken med ham og spørg ind til, om han virkelig ikke kan forstå, at det måske såre dig, at han lover noget, som han så ikke overholder, og om ikke han kan se det vigtige i, at du kan få den ro som både du og jeres kommende barn har brug for. smiley


Kommentér på:
er SÅ træt af! iihh altså..

Annonce