{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

så træt så træt {{forumTopicSubject}}

er i uge 28 nu spiser mine jernpiller vitaminpiller og varieret kost... Men jeg kan sove hele dagen væk føler jeg. har slet ikke overskud tilnoget som helst, vil helst bare sove. Når jeg vågner er jeg så træt at jeg bare kan vende mig om og sove videre..
Altså er det normalt eller er der nogen der skal tage mere jern end andre evt? Ved ikke om det her er noget jeg bare skal vænne mig til i resten af graviditeten, eller om jeg burde gå omkring lægen og få målt blodprocenten??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så træt så træt
  • #1   15. jun 2009 Det er ganske normalt ;0)

  • #2   15. jun 2009 Jeg synes mest det var i starten jeg var træt... Jeg syns slet ikke jeg er træt nu her. Men skal du ikke til jordemoder en af de nærmeste dage? -For så kan du jo evt. spørge hende...

  • #3   15. jun 2009 Sjovt der lige er et indlæg om det lige i dag..
    Jeg stod op i morges, som jeg plejer.. Spiste min morgenmad.. og så kunne jeg godt sove igen. Tænkte NEJ det kan ikke være rigtigt..-nullerede lidt rundt i haven, nussede med hunden...-men jeg kunne dårligt holde mine øjne åbne, så jeg måtte skrive til min kæreste at han måtte købe kartofler med hjem, selvom jeg bare lige skulle gå ned i brugsen som tager 1 minut (som skulle ha været kogt, skal lave kartoffelsalat til i morgen, da min søster har fødselsdag) Men jeg gik i seng.. Nu er jeg oppe igen og kunne godt sove mere.. MEN skal til hundetræning kl 18.30 og skal lige ha lidt at spise inden..

    Har lige snakket med min søster, hvor jeg fortalte hende hvor træt jeg har været i dag og hun fortæller så..-Da hun var gravid, med hendes første, var hun en dag på vej hjem fra arbejde og hun var så træt så træt, så hun dårlig kunne køre bil, men hjem skulle hun jo.. Da hun så kommer hjem og holder i deres indkørsel falder hun i søvn og vågner ikke før hendes mand kommer hjem fra arbejde, hvor han ser hende sidde der i bilen..-og hvad tænker han ikke lige..-han tænker..-HUN ER DØD..-meeen hehe hun sover bare.. hehe..

    Så hun sagde, sov Jeanette, sov med god samvittighed, for det er nu du kan tillade dig det, det kan du ikke når først den lille kommer..

    Alt i alt..-Jeg tror det er meget normalt.. Tænk også på hvor meget bebsen vokser nu, det kræver jo en del af vores kroppe..

    Jeanette som er 32+1


  • #4   15. jun 2009 Sådan havde jeg det også da jeg tog de piller, min jordemor sagde jeg kun behøvede og tage jernpiller hvis jeg blev så træt af dem.. jeg kunne nemlig også godt sove dagen lang og natten ud .

  • #5   15. jun 2009 Flopstar..
    Ha ha han må da ha fået et chok ja..
    Men glad for jeg ikke er den eneste der er så træt, så er det jo nok meget normalt smiley Tak for alle svarene


Kommentér på:
så træt så træt

Annonce