14. apr 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
rygestop {{forumTopicSubject}}
Hej piger og drenge, jeg står i den mega trælse sitation at jeg har fundet ud af min kæreste har løjet overfor mig i et meget følsomt emne.
Sagen er den at jeg stoppede med at ryge for vores søns skyld i december 2011 så snart et år siden ( yaeh ) og min forlovede stoppede en månede senere (yeah ) MEN så havde vi gæster i lørdags hvor jeg finder ud af at min kæreste havde røget en smøg da han og vores kammerat havde været ude med vores hund (fortalte min veninde da hendes kæreste sagde det til hende da de koom tilbage) da jeg konfrontere ham med det dagen efter (ikke ved at udgive vores venner og sladre ) men ved at sige at jeg kunne lugte det på hans fingre da vi gik i seng. han nægtede det kort, men krøb så til korset.
mit dilemma er så, at han siger at det kun har været få gange ved lejligheder hvor han har drukket (havde han også sagt til hans kammerat da det kun var dem) og at han ikke gør det på job, men ja jeg kan ikke få mistroen ud af mit hovede, tager det faktisk ret hårdt, da jeg føler han svigter mig og vores søn. det var noget vi gjorde sammen for vores søn og jeg har været så stolte af os og så kommer det her øv.
min veninde synes jeg skal snakke med ham om at det er ok ved festlige lejligheder, men jeg kan mærke at jeg sætter hælene i der, for jeg synes fandme også det er hårdt og kan stadig have lysten, men tænker NEJ og der føler jeg så, at så må min kæreste jo et eller andet sted være "ligeglad" med vores bedrift og vores søn helbred. men ja hvad fanden gør jeg. og kan jeg stole på ham? hmm
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
men tror da også som dina at din kæreste har forudset din reaktion og helt sikkert ikke har ønsket at få "klinket" noget hos dig det er da surt men han må da bare op på hesten igen og med din støtte - du ku' jo og kæderyger har han jo ikke været for så havde du bestemt opdaget det.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 148 Svar: 583
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 16 Svar: 439
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Jeg syntes altså ikk det er oki med sådan en reaktion bare fordi han er faldet tilbage til smøgerne, det kunne altså ligeså godt ha været dig selv
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Jeg synes at reaktionen havde været mere passende hvis han havde haft et misbrug af euforiserende stoffer,men festrygning ved sjældne lejligheder kan nu sagtens godt høre med til stoppet da han ikke er afhængig længere, og burde kunne nydes som en ekstra sjov ting ved lejligheder såsåm et glas øl eller vin.
min søster har aldrig været ryger og kunne aldrig drømme om at gøre det fast og føler ingen afhængighed eller trang, men hun har været festryger siden hun var 15 og kan gøre det til fester eller en enkelt med mig i ny og næ men ellers gør hun det aldrig.
jeg synes måske det er voldsomt at kalde det "et følsomt emne". Jeg synes du burde tale med ham om det og være sikker på om han mener at han kan holde det kun til de festlige lejligheder. For der ser jeres søn det heller ikke. Han vil ikke være med til julefrokoster og til de festlige lejligheder hvor alkoholen tages frem er de små gerne hjemme ved mormor og morfar til pasning eller også sover de eller står ikke udenfor i mørket og kigger på at de voksne ryger.
Jeg røg heller ikke i 2 år og i de år, prøvede jeg enkelte gange at festryge og dagen efter STANK alt mit tøj af klam værtshusrøg og jeg havde bestemt ikke lyst til at gå ud og tænde en. Fik næsten kvalme bare ved tanken.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
rygestop