{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Rygestop {{forumTopicSubject}}

Jeg er stolt! Stolt af mig selv - jeg er nemlig på dag 2 i mit rygestop.

Det hele er stadig meget nyt for mig, og jeg er egentlig ikke helt afklaret med, hvad jeg skal gøre i de situationer hvor jeg plejer at ryge - situationer såsom efter et måltid, pausen på jobbet, når jeg snakker i telefon, når jeg er stresset, nervøs eller ked af det osv.

Når jeg sidder ved computeren plejede jeg at kunne ryge mange smøger - nu har jeg pt en skål med gulerodsstave til at stå, så kan jeg sidder og spise dem. Men den skål kan jeg jo ikke lsæbe med mig rundt over det hele ;o)

Jeg har rigtig meget lyst til en cigaret, men jeg VIL være stærk! Jeg VIL være uafhængig..

Er der nogle, der har nogle gode råd til rygestop, som de vil dele, så tager jeg meget gerne imod smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygestop
  • #1   2. jan 2012 du har min fulde støtte.... bare hold fast og vær stærk...

• #2   2. jan 2012 altså jeg stoppede da jeg blev gravid, jeg havde 1 pak smøger tilbage men tænke bare det går ud over baby vis du ikk stopper og så fra dag til dag holdte jeg og havde enlig ikk rigtig trang til det, og skulle jeg havde så tog jeg et stykke tyggegumi ellers gav jeg mig til lave noget eller gå en tur så glemte jeg det, det der var sværest var og vlre på besøg ved dem der røg når vi fik kaffe osv og sad og snakkede der savnede jeg dem rigtig men vis man vil holde så kan man holde men har man ikk lysten så kan man ikk,,, men godt det gulerod du spiser og ikk slik som man andre gør så tager man bare p ... held med det

• #3   2. jan 2012 prøv så vidt mulgi og lad være tænke over det tænk på dig selv som ikk ryger lad være snak om det selvom det svært men det er den nemmeste måde hehe har selv være der og kan man kan hva man vil

• #4   2. jan 2012 Jeg er lige stoppet idag smiley smed smøgerne ud igår. Har købt en nicorette quickmist og den virker indtil videre men min rygertrang er heller ikke slem endnu. Og ellers spiser jeg tyggegummi.

• #6   2. jan 2012 www.babygalleri.dk/grupper/forosdererstoppetmedatrygejanuar2012

Har oprettet en gruppe, hvis I har lyst til at være med til at støtte hinanden i vores rygestop smiley

• #7   2. jan 2012 Hippo: Jeg frygter også når je gfår gæster der ryger eller skal hjem til nogen der ryger. smiley Men det kan jo være det ender med at være positivt, fordi man måske får stillet sit behov igennem dem smiley hehe Hvem ved....?

• #9   2. jan 2012 Sådan piger!:)
    Hold fast... Jeg hepper på jer!;)

• #10   2. jan 2012 Dina: Det hjælper absolut ikke for mig - det er mere hvis man er på kur!

Gitte & Diana: Tusind tak smiley

• #11   2. jan 2012 Godt gået! smiley

Jeg er selv røgfri på 6 uge, så jeg forstår hvilken kamp det er smiley
    - menmenmen, det bliver lettere at lade værre med tiden! (:

jeg spiste rigtig mange lakridser, og spiser stadig rigtig meget tyggegummi, og så var/er jeg meget hysterisk overfor andre som lugter af røg, og mit hjem er bestemt også blevet røgfrit på trods af at manden snilt kan kvæle en pakke om dagen (:

• #12   2. jan 2012 D 10+ - hqr du stadig en stærk trang til at ryge? Og har du haft hovedpine mm? Ka smdu mærke på din krop at den er sundere?

• #13   2. jan 2012 HOTMAMA! - altså, det er kun hvis jeg kommer til at lugte røg, fra manden når han står på altanen, ellers ikke.. heller ikke efter måltider og sådan smiley

hovedpine har jeg slet ikke mærket noget til, den eneste ''gene'' har været at jeg nok har været mere hysterisk end jeg plejer smiley

min krop har vist ikke fundet ud af at jeg er stoppet med at ryge (kan stadig ikke løbe 10 meter uden at jeg er ved at dø ) men jeg har fået nogle helt andte smagsløg!

• #14   3. jan 2012 da jeg stoppede røg min mand og min familie der gjorde mig ikk noget og være i det men de skulle ikk ryge inde i mit hus mere for dælme det lugter grimt

Kommentér på:
Rygestop

Annonce