{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.801 visninger | Oprettet:

ih altså {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være godt træt af det lige nu
Min søn er syg på 4.dag nu har sammenlagt fået 6 timers søvn
Ud af alle 4 dage samlet og nu får jeg endnu en nat uden søvn
Manden herhjemme kan sove fra når vores søn som har sengen stående i fodenden græder
Og han bli'r pisse sur hvis jeg vækker ham og be'r ham gøre noget
Ergo det er mig der står op alle gangene om natten

Når jeg så sætter mig for at vil tage en morfar siger manden tager du Jesper med ind
Hvis jeg siger nej bli'r han ireterret på mig
Og hvis han så tager ham kommer han ind med ham efter en halv time hvor sønnen så begynder at pludrer så jeg ikke kan sove

Synes satme ikke det er fair og har snakket med ham det hjælpe bare ikke og en skid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih altså
  • #1   6. jan 2013 Nej og nu har min søde veninde tilbudt at komme og hjælpe mig i nat mandens svar var det er okey ja for så slipper han jo

  • #2   6. jan 2013 Har bare snakket med ham 1000 gange og den ene af gangene var det så slemt at jeg sagde vi skulle flytte fra hinanden han sagde at vi skulle gi det en chance og det gik jeg med til det gik godt 1 uge så vendte han tilbage til det gamle og har boet der siden

  • Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #3   6. jan 2013 Bliver han ikke pinlig over at din veninde bliver nød til at komme fordi han ikke gider hjælpe? smiley jeg ville synes det var flovt hvis jeg var ham. Synes også du skal minde ham om jeres snak smiley

  • #4   6. jan 2013 Sad og tænkte det samme som Lykke skriver .. Tag et stykke tid hen til en anden du kan være ved .. Hvis kommunikationen ikk går ind efter flere ganges samtale - kan man bare ikk holde til det i længden smiley ..



  • #5   6. jan 2013 Tja da min veninde kom vente han på en 5 øre nu vil han godt være far så jeg sagde til ham at jeg synes han var pisse falsk han vidste ikke hvad jeg mente så måtte skære det ud i pap for ham sagde at hans computer fyldte for meget og at han måtte droppe den lidt og vise sig som far til det svarede han at jeg sagde at han ikke måtte ha nogen fritid hvor jeg så sagde jo men har jeg nogen fritid han sagde ja når Jesper sover og når jeg er hos hesten men selv hos hesten stresser jeg fordi jeg ved at han ikke vil være alene for længe med Jesper

  • #6   6. jan 2013 Sæt dig ned et helt stille sted, fortæl ham at når han nu ønsker du agere alenemor når i er sammen, så kan du lige så godt tage barnet og flytte ud.
    Hvis han ikke omgående er far ligeså meget som du er mor så må han simpelthen helt undvære jer.


  • #8   6. jan 2013 Jamen Rikke dog.. har han stadig ikke lært at få fingeren ud og lave noget?

    Jeg beundre dig tålmodighed, for herhjemme var han sgu røget ud på røv og albuer, det har jo været galt med ham siden din gravidiet! ..

    som jeg ser det, så tror jeg ikke du kan gøre noget for at få ham vendt, for du har jo slået i bordet utallige gange,.. det måske et hårdt råd herfra, men jeg synes virkelig du skal komme videre, og være sig selv, både for din og din søns skyld, for det der, det er i ikke tjent med!


  • #9   6. jan 2013 Helt enig i de andres svar.. Jeg gjorde det at jeg gjorde det forbi med ham vi var ikk sammen i 3 uger og han forstod at han måtte hjælpe mere til. og det gør han nu smiley

  • #10   6. jan 2013 Vil så sige at jeg tog en lang snak med ham ude i kulden på terrassen i nat som så resultaterrede til at jeg er blevet syg Jubii

    Men han har så taget Jesper hele dagen og flyttede hans seng ind stuen så jeg kunne sove i fred fik 5 timers søvn

    Men ja Nadine hvor lang tid holder han så tingene denne her gang
    Har valgt at give ham en uge mere også er det også slut


  • #11   6. jan 2013 Pu ha hvor må det være hårdt for dig

    Er helt enig med de andre


Kommentér på:
ih altså

Annonce