{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Ih altså :( {{forumTopicSubject}}

Helt ærligt, jeg er faktisk dybt ulykkelig indvendig efter jeg har siddet og snakket med min veninde, og hendes mor kommer så på besøg, og det er rigtig hyggeligt.. (Kender ikke moren særlig godt, har kun mødt hende få gange før)

Min veninde har en lille pige på 2 år, og da moren så er kommet kommer vi ind på det med at børnene går i dagpleje, moren spørger så om Oliver græder når jeg går og jeg svarer at det gør han, hun spørger så om jeg ikke synes det er hårdt at gå når han græder, hvortil jeg svarer: Nej enlig ikke, fordi den første 1½ uge græd han overhovedet ikke når jeg gik og rakte ud og ville over til DP moren, så jeg ved at nu når jeg går og han græder det er bare ren skaberi, måske blandet med lidt træthed der om morgenen..

Hvortil moren siger: Ej, det var da noget underligt noget, så er man da godt nok følelseskold over for sit barn og så griner hun.. Så ved ikk om det skal opfattes i sjov, men jeg blev bare SUPER ked af det, fordi jeg VED jo at Oliver kun græder 1 minut mere efter jeg er gået og har lukket døren og så er der ikke noget med ham resten af dagen..

Men det rammer sku alligevel et eller andet sted når folk siger sådan til en synes jeg, fordi jeg ELSKER ham, og hvis jeg nu vidste det ikk bare var skaberi ville jeg da nok også være rigtig rigtig ked af at efterlade mit grædende barn..
Er jeg helt gal på den eller har moren virkelig ret?!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih altså :(
  • #1   3. dec 2009 puh hva bilder hun sig ind ? ej du skal ikke hører på hende - hvis du ved det bare er skaberi og er sikker på det , er det jo fint , så skal du da ikke gå og være ked af det hver morgen bare fordi hun bedst kan li den tanke..

    personligt kunne jeg ikke gå fra en grædende Magnus - åh gud da , jeg syntes slet ikke han skal i dp smiley eller jo det skal han men jeg er bange for den dag jeg skal "forlade ham".

    Men ud til højre med hendes kommentar ! du gør jo det rigtige.


  • #2   3. dec 2009 Ja, normalt ville jeg også blive tosset, fordi lige i minuttet blev jeg bare så chokket og det ramte mig bare så hårdt at jeg blev helt mundlam..
    Fordi SELVFØLGELIG ville jeg da være ked af det hvis han nu havde grædt fra dag 1 af altså, men som sagt den første 1½ uge ville han nærmest hellere over til DP moren når vi kom om morgenen end han ville være hos mig.. Så ved jo at han er SUPER glad for hende!! ..
    - Så det der gråd om morgenen er bare træthed/skaberi.. Altså selvfølgelig er jeg ikke super glad over at han græder, men synes heller ikke at det er HÅRDT at skulle gå, og når han begynder at græde styrter jeg ikke ud af døren, siger lige farvel til ham osv inden jeg går...


  • #3   3. dec 2009 Synes bestemt ikke du er gal på den....
    Min datter gør det samme og når jeg så er ude af døren holder hun op... Så har har det nøjagtig ligesom dig... Jeg ved hun er glad for at være der og er glad for sin dagplejemor. Hun gør det kun fordi hun er morgentræt og lige skal brokke sig lidt...
    Kan ikke se det forkerte i at du synes der er skaberi, for jeg synes det samme med min datter.. Men jeg kan godt forstå du bliver ked af at få kastet i hovedet at du er følelseskold. Det passer jo slet ikke, du kender bare dit barn bedre end hun gør :o)


  • #4   3. dec 2009 Mor til : Neeej, kender følelsen fordi stod det til mig skulle Oliver heller ikke ha været i DP, og jeg FRYGTEDE også for den dag han skulle starte, men han har bare været SÅÅÅ glad for vores DP mor altså, det var en fryd at han startede med at være så glad for hende fra dag 1 af altså, og den første dag hvor jeg og manden var med ham derhenne i 1 time jamen der var vi bare LUFT for ham, han ville hellere lege med DP moren og op til hende og sidde, så det var bare SKØNT at se..
    Savner ham selvfølgelig, men jeg VED at han hygger sig derhenne (vores DP mor sender tit mms'er til mig med billeder af den lille trold) .. Såå,


  • #6   3. dec 2009 trine - ihh en sød dp mor altså smiley sådan en vil jeg os ha ...

    så lang tid han ikke skriger hele dagen gør du da ikke noget forkert . ej glem hende...


  • #7   3. dec 2009 Lene : Ja nemlig! .. Og jeg sagde jo også til hende at Oliver ikke havde grædt den første 1½ uge..
    Så det er jo ikke fordi at han ikke kan li hende.. Tværtimod, nogen gange bliver han dybt ulykkelig når hun går fra ham for at skifte en af de andre!! ..
    + den ene gang havde vi glemt hans elskede bamse derovre, så vi måtte hente den efter spisetid og der ville han ud af klapvognen for at komme op til DP moren!! .. Og da hun gik ind og lukkede døren græd han helt vildt fordi han ville ind til hende!!


  • #8   3. dec 2009 Tania : Nej selvfølgelig skal man ikke det, og det gør jeg heller ikke, jeg giver ham lige et kys og så vinker jeg, og Oliver vinker også tilbage selvom han græder... Og så smutter jeg ud af døren..

    Mor til: Jaa, synes også det er lækkert at hun gør sådan, og i starten skrev hun også sms'er med at nu havde han spist og sov osv.. Og da han begyndte at græde når jeg gik jamen der sendte hun mig gerne en sms når han var holdt op igen og fortalte at nu hyggede han og legede!! smiley


  • #9   3. dec 2009 trine , gud hvor skønt smiley *jeg vil os ha'* smiley

  • #10   3. dec 2009 Mor til : Ja, så er det jo en skam du ikke bor hernede fordi hun har faktisk 2 ledige pladser ligenu, de er kun 3 børn!! smiley

  • #11   3. dec 2009 årh øv smiley ja der er åbenbart plads alle andre steder en i nærheden (:

  • #12   3. dec 2009 Jaa, er det en lille by du bor I?! .. Fordi her i Sønderborg bare i det område jeg bor i, der er der nok 4 eller 5 DP'ere.. Og jeg bor jo bare i et lille område af byen!! ..

  • #13   3. dec 2009 ja det er en lille by ,eller der er en købmand ... men min sp sagde da vi flyttede her ud af der var en MASSE muligheder her med pasning , vores nabo er dp mor . men så ved jeg kun at der os er en vuggestue ,..

  • #14   3. dec 2009 Ja hold da op hvor er der bare MASSER af muligheder hva?! smiley
    Kan naboen ikke ta ham da?!!!


  • #15   3. dec 2009 tanja , nej ikke på vilkår om han skal derind ! SÅDAN en sur mand hun har , virkelig, han kører frem og tilbage og er i arbejdstøj , men laver ikke en skid , da vi fik nyt grus kom han med det samme for at skælde ud og spørge om der ikke var nok grus ! narj sagde jeg så det skal ned i haven, "nåe nåe høhø" dumme mand smiley
    MEN bliver jeg tilbudt den er der ikke andet for en jeg må bide "nabokrigen" i mig - ej så slemt er det ikke , han virker bare så sur konstant. bare vi parkere hvor man skal (vi bor til leje) ja så er det et problem at vi holder der fordi vi holder på et såkaldt fortov (det er bare lidt sti værk- ikke med fliser eller noget)


  • #16   3. dec 2009 Mor til : Jamen, det kan også være han ændre sig til det bedre hvis hans kone først kommer til at passe jeres barn, fordi konen vil vel gerne have god omtale?!! smiley

  • #17   3. dec 2009 hehe han har givet hende dårlig omtale smiley

  • #18   3. dec 2009 Mor til : Stakkels hende.. smiley Meeen hun har jo selv valgt ham! smiley

  • #19   3. dec 2009 ja ikke? sure mand (:

Kommentér på:
Ih altså :(

Annonce