er så skuffet lige nu {{forumTopicSubject}}
Ja så er den gal igen dog ikke helt med noget af det i plejer at høre fra mig af
Der har været en masse konflikter mellem min far og min forlovet rune
Sidst her for lidt over en måned siden hvor rune prøvede at sætte min far lidt på plads i tlf. Ved at forsvare mig og fortælle at jeg er fyldt 18 og ikke skal makke ret
Nåh men min far blev pisse sur og rune blev pisse sur
De har ikke snakket sammen siden andet end at de begge snakker lort om hinanden når jeg er der
Nu er vi så blevet inviteret til min farmors fødselsdag men rune har sagt at han ikke vil komme fordi min far kommer
Og fordi de ikke har fået snakket om problemerne
Skal lige siges at min far er ikke god til at den slags men lægger det bag sig og tolerere folk
Rune derimod er overbevist om at min far skylder ham en undskyldning og vil ikke se ham før
Jeg sidder så tilbage som en lus mellem to negle
Og tænker jeg kan bare ikke være sammen med en som melder fra fester i min familie fordi han ikke kan med min far
Tja ved ikke hvad jeg ville med det her oplæg nok bare lette hjertet
aug 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 206
ville nok sige til manden at hvis han synes din far skylder ham en undskyldning, må han jo ringe/tage over til ham og få taget den snak som din mand mener er nødvendig.
min mening er så os at man bør få snakket det igennem, især når de skal døjes med hinanden i forhåbentligt mange år
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
Men ja har måtte skrive til min farmor at rune er ude og spille
aug 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 206
de kan være enige om at være uenige. men på en fornuftig måde.
dec 2011
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
På den anden side er der jo ikke tale om at I er inviteret til noget hos din far, men derimod din farmor og for mig gør det altså en stor forskel....det er jo ikke hende din kæreste har en konflikt med (i hvert fald ikke som jeg læser det) og det vil sige at hun også bliver en del af konflikten uden at ville det....
Personligt ville jeg ikke acceptere at en tredjepart bliver inddraget i deres konflikt.
Så må din kæreste, efter min mening, vise sig som en voksen, tage med til din farmor og så ignorere din far...og så er det vist nødvendigt at du får gjort klart overfor dem begge to, at det på ingen måde er fair overfor dig at de ikke kan enes.
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
dec 2011
Tror nok hellere jeg selv må tage fat i min far og fortælle ham hvor skabet skal stå
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Vis de to kamp haner ikk kan finde ud af det..
Det skal ikk gå ud over din farmors dag..
er så skuffet lige nu