{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.725 visninger | Oprettet:

Hvad kan jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Moniques far og jeg er gået fra hinanden for 2 uger siden. Han har STADIG ikke fundet et andet sted at være, jeg kan ikke holde ud at være hjemme så er næsten kun hjemme og sove.
Så nu kan jeg ikke søge div tilskud mm og så ender det med at vi er skudt økonomisk i sænk fordi han ikke bare kan smutte.
Jeg er ved at ramme bunden, vil have ham ud og have styr på økonomien. Nu kan jeg i stedet sige lejligheden op, komme i økonomiske problemer, rive Monique væk fra alt hun kender og gå ned med flaget fordi han ikke vil smutte.

En ting er at han rammer mig, men det rammer jo også Monique.

Hvad kan jeg stille op?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan jeg gøre?
  • #1   18. mar 2013 Det er jeg ked af at høre.

    Lejligheden står i begge jeres navne?
    Betaler han ikke sin del stadigvæk?


  • marie M
    marie M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
    #2   18. mar 2013 du skal gå på komunen og fortælle om din situtation....
    jeg ved ikke om lejligheden står i begges navn, men hvis den kun står i dit, kan du jo smide ham ud fra dags dato. hvis den står i fælles navn skal han betale det halve m.m.
    men som sagt gå på komunen smiley


  • #3   18. mar 2013 Smid ham ud. I er gået fra hinanden, jeg gætter på at lejligheden står i dit navn, så må han sgu flytte hjem til en ven eller sine forældre.

  • #4   18. mar 2013 Den står i vores navn desværre. Men jeg betalte hele indskudet så mener det er fair nok at jeg bliver boende.
    Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal tackle det for normalt står han for regningerne og det kører over hans konto


  • #5   18. mar 2013 Tak, det giver meget mening smiley Men jeg vil jo ikke være uvenner med ham, han udnytter bare min "venlighed" for at kunne se sin datter og jeg forstår ham godt. men hvad mht børnepengene - skal man indgive noget inden bestemt dato for at få forhøjet?

  • #6   18. mar 2013 Tak Kathrine men vil ikke have penge fra ham og han tjener ikke det vilde med 20 timer om ugen

Kommentér på:
Hvad kan jeg gøre?

Annonce