{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Veninder/venner {{forumTopicSubject}}

Hej.

Ja det er måske et lidt mærkeligt sted at sætte sådan et emne, men ved ikke hvor det ellers høre til?

Sagen er den, at jeg er 28 år, har 2 børn på 5 g 2 år, har fast arbejde og hus, min "kæreste" og jeg har kendt hinanden i 10 1/2 år..

Dengang vi blev kærester havde jeg en masse problemer og droppede stort set alle mine venner og veninder, jeg så min kæreste's venner og hans familie..

Jeg blev jo med tiden "venner" med hans venner, men de piger som er i vennegruppen er super svære at komme ind på, så jeg har faktisk opgivet det.

Jeg har fået 2 veninder gennem mit arbejde men dem ser jeg ikke særlig ofte, vi snakker/sms'er dog sammen rigtig meget, hver dag.

Jeg har haft en turbulent barndom/ungdom så jeg har nu udviklet social angst, så jeg har rigtig svært ved at lære nye mennesker at kende.

Min "kæreste" er meget social og går tit ud med sine venner.

Han er begyndt at komme med sådan noget bemærkninger som, du kan da bare gå ud med sine venner hvis du ellers kunne finde sådan nogen, eller sige, ja tag du hjem til en veninde, når nej sådan en har du jo ikke osv osv..

Så nu er mit "problem" hvor pokker kan man møde nogen mennesker med mine problemer om ikke vil mene jeg er mega underlig??

(undskyld min roman af et indlæg, har bare brug for nogen der gider "høre" på mig lidt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veninder/venner
  • #2   24. jul 2013 Ja du bor godt nok langt væk, men du er velkommen til at sende pb hvis du har lyst smiley

• #3   24. jul 2013 Vejen frem til at få venner når man er voksen, er at finde nogen gennem studie, arbejde eller fælles interesser.

Min bedste veninde har jeg feks mødt gennem min gamle hund da vi begge havde hund.

En vinkel for dig kunne måske være at mødes med nogen med jævnaldrende børn og se om der er kemi mellem jer voksne også.

Hvor i verden bor du?

• #4   24. jul 2013 Hvor i København bor du henne smiley

• #5   24. jul 2013 No name er ked af at høre at du har social angst, ved hvor meget det kan styre en. Da min mand selv har det. Men håber du få noget hjælp så du kan styre det.
    Så synes jeg ikke din kæreste kan være bekendt at sige sådan til dig, det er jo ikke særligt fedt ikke at have nogen at ses med. For at møde nyde tror jeg også det skal være igennem arbejde osv som víto's mor siger.
    Men jeg vil gerne skrive med dig hvis du har lyst smiley

• #6   24. jul 2013 Jeg er også enig i at det lyder som en ret unfair og hånende måde din kæreste siger tingene på.

At han måske savner at du har nogle andre end ham at dele ting med, er jo fair nok, men han kan jo nævne det på langt pænere, og bedre måder!

• #7   24. jul 2013 Prøv på venindeliv.dk
    Der er mange søde piger derinde. De er meget forstående og støtter en på en dårlig dag. Der er jævnligt piger i kbh området der mødes til en kop et eller andet på caféer. Det kan jo være at der er et par stykker der kan hjælpe dig med at komme lidt ud, måske med på café en dag smiley

• #9   24. jul 2013 Føj en tarvelig kæreste.. jeg havde satme hugget min kæreste en hvis han sagde sådan til mig! hvor ondskabsfuldt og nedladende!

• #10   24. jul 2013 Tak for alle jeres beskeder.

Jeg bor i Valby smiley

Jeg tror ikke han siger det for at være tarvelig, han kan bare ikke forstå hvor svært det er for mig at møde nye veninder, deraf kommer hans bemærkninger.

Jeg havde nemlig også et virkelig grimt brud med min eks derfor røg alle venner/veninder ud så jeg kunne starte mig et nyt frisk liv.

Det var så åbenbart meget sværere en jeg regnede med smiley

Jeg er virkelig usikker, og kommer let til at fremstå som enormt snoppet i stedet, det er bare det sidste jeg virkelig er, jeg har prøvet at lave om
    På min fremtoning men det er virkelig svært.

Jeg vil prøve at kigge på den der venindeliv, har hørt om siden før, så det er da et forsøg værd smiley

• #11   24. jul 2013 Og ja jeg har prøvet at mødes med nogen som har børn, men ja jeg er lidt kejtet når jeg skal lære folk at kende, jeg er som sagt virkelig usikker så er konstant bange for at gøre/sige noget forkert og kan derfor virke meget lukket.

• #12   24. jul 2013 Synes venindeliv er en god side. Jeg har desværre ikke selv haft mulighed for at tage med til nogle events endnu, men har da planer om at gøre det smiley

• 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
    #13   24. jul 2013 Jeg bor i Hvidovre, 10 min fra Valby. Jeg er 29 år, ingen børn endnu men bor med min kæreste og vi planlægger at prøve at få er barn til foråret. Jeg er pædagogstuderende- og jeg kunne godt bruge en "voksen" veninde her i nærheden smiley

• #14   24. jul 2013 2014, har lige sendt dig en pb

• #15   24. jul 2013 Jeg bor i Ballerup er 23 og har en pige på snart 15 mdr smiley så hvis det er noget vil jeg gerne skrive smiley

• #16   26. jul 2013 Hvor er i søde smiley

Jeg har det rigtig skidt lige pt, mit forhold til min kæreste hænger i en meget tynd tråd, så mit overskud er ikke særlig stort.

Lige så snart jeg forhåbenligt for det lidt bedre vil jeg fluks skrive til jer smiley

• #17   26. jul 2013 Jeg bor i Taastrup med Vito på 2 år smiley

• #18   26. jul 2013 Og jeg har bil så jeg er ret mobil smiley

• #19   27. jul 2013 Det er helt iorden smiley du kan bare skrive

• #20   28. jul 2013 2014 jeg har prøvet at svare på din pb men den vil ikke sende den?

• #21   28. jul 2013 Til alle i søde mennesker her som har sagt jeg bare kunne skrive.

Jeg er virkelig genert og føler virkelig jeg er mega anmassede ved at sende sådan en pb, så i må ikke tro jeg ikke har lyst til at tage i mod jeres tilbud, det er bare et virkelig svært skridt for mig at tage.

Ud over det så skal jeg ud og rejse med min "kæreste" og vores piger på mandag og vores forhold er rigtig skidt, har fået afvide han har været sammen med en anden og det benægter han så..

Så jeg har rigtig meget der fylder i mit hoved som gør jeg ikke har det største overskud.

Håber jeres tilbud stadig står ved magt når der kommer lidt mere ro over mit liv

• #22   27. aug 2013 Hej No Name.
    Kender også det alt for godt. Håber det kommer til at gå dig bedre og at den hjemmeside måske hjælper.

Kommentér på:
Veninder/venner

Annonce