{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.437 visninger | Oprettet:

tanja k
tanja k
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Gravid men med ex kæresten :/ {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften sir fandt jeg i søndags ud a jeg var gravid fik en akut scanning igår og fik bekræftet at jeg er ca 7 uger henne og den lilles hjerte slår fint bom!!

Jeg har jo simpelthen brændt efter at få en lille baby jeg er i forvejen mor til en datter på 6år - men!!!!!!
Min ex og jeg gik fra hinanden for omkring 8mdr siden men har set hinanden on off lige siden egentlig hader jeg manden for alt det han har gjort mod mig men har stadig ikk ku slippe ham helt nå men nu jeg gravid og har sagt til til ham selvf først var vildt uenige diskutere vildt men nu vil han så gerne ha jeg beholder det og at vi bare må acceptere vi ikk skal være sammen og acceptere andre kærester kan komme ind i billedet !!

Men jeg ønskede jo ikk jeg skulle gå og være gravid alene og ha alle oplevelser alene men for dælen tanken om en abort føj da men så tænker jeg os hva sir folk når jeg fortæller jeg er gravid men det med exen og vi har besluttet ikk at se hinanden længere smiley
Har så mange tanker - sys i det forkert når vi ikk er sammen eller ville i ku forstå hvis jeg beholdte det??
Har allerde fået underlige drikke spisevaner ømme bryster øm i underlivet træt og ja mangler bare maven så ville jeg føle alle ku se jeg var gravid smiley og det jo os dejligt bare ikk alene eller er det ? Giked hunden Idag og tænkte ja så ku jeg gå her og nyde skoven med Bebser i barnevognen så tænker jeg bagefter ej det dur ikk smiley jeg så forvirret
Så svært smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid men med ex kæresten :/
  • tanja k
    tanja k Tilmeldt:
    jan 2012

#2   6. nov 2013 Jeg blir 30 i næste mdr smiley

• #3   6. nov 2013 undskyld jeg siger det, men hold da op hvor er der egentlig mange uansvarlige mødre her inde. enten er de gravide med x'en eller gravide med en mand de egentlig hader og vil gå fra, alle de enlige som også klynker over deres x mænd osv osv det er til at brække sig over.. ta dog lidt ansvar for det i går rundt og laver

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #4   6. nov 2013 Rolig nu bare fordi alt ikke går efter din bog behøver du ikke flippe..!!
    Det er helt op til dig/jer hvis i kan få det til at fungere. Jeg ser ikke ned på dem der vælger det.

• #5   6. nov 2013 jeg tager det skam helt roligt, og ser bestemt ikke ned på folk. men syntes det minder mere og mere om de unge mødre her inde

• #6   6. nov 2013 @ mor/far til loui: det der var vidst ikke særlig relevant?! Tænker det havde været smartere at holde din k*** når nu du ikke havde noget konstruktivt at sige. I mine øjne opfører du dig som en på 15 år.

TS: jeg synes du skal gøre hvad du føler for og ikke tænke så meget på hvad andre siger. Har du tid, plads og overskud til et barn så er det jo fuldstændig lige gyldigt hvad andre siger. Barnet er jo dit smiley

• #8   6. nov 2013 Uden tvivl, jeg ville få det fjernet.

Syns der er synd og skam og sætte børn til verden, godt indforstået med at man ikk er sammen.

• #9   6. nov 2013 Hvis i fungere som sammen som forældre , så er det da egentlig ikke helt dumt!
    I har 2 fælles børn, som afleveres samme sted osv.
    Far vil være den samme for dem begge og din store ville få en lillebror eller lillesøster smiley

• #11   6. nov 2013 Jeg ville beholde uden at tøve smiley

• #13   6. nov 2013 Jeg kender et par stykker derfra hvor mine piger går i inst som der er lavet som søskende børn, dvs mor og far er gået fra hinanden men de vil gerne have et barn som er hel søskende til det første de har, og hvis man kan snakke sammen og fungere som gode forældre med et godt samarbejde, hvorfor skal andre så dømme en på det??

Og til dig mor/far så vent et par år med at udtale dig om ting du åbenlyst ikke har forstand på, man siger med alderen bliver man klogere, jeg håber det sker for dig smiley

Det kan godt være der er mange som er enlige herinde eller på andre baby sider, og hvad rager det dig?? Ja det kan sagtens være der er brok over en eks, igen hvad rager det dig? Lad være med at læs trådene hvis de er et problem for dig!!

• #15   6. nov 2013 Hvis i kan få det til at fungere sammen som forældre, så synes jeg du skal beholde barnet smiley

• #17   6. nov 2013 Der er nok nogen der føler sig truffet her inde. Mener bare i min verden skal mor og far altså helst være der under samme tag. Selfølgelig sker der ting så man bliver skilt osv. Men man behøver ikke ligefrem selv opsøge de dumme ting. Som fx at Bolle med en x kæreste som man i øvrigt hader.

• #20   6. nov 2013 @mor/far til louis: jeg føler mig heller ikke truffet, på nogen måde. Men hvis kun du skal være negativ og ikke engang svarer på det TS spørger om så kan jeg ikke se nogen grund til du skal skrive herinde i denne tråd.

Situationsfornemmelse, siger jeg bare. Eller mangel på samme.

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #21   6. nov 2013 Jeg er nu egenligt ret enig med dig Loui, forum væggen herinde er klisteret til med det ene indlæg efter det andet, rocker kærester, vold, mænd fra udlandet, 3 forskellige fædre. Ja, det minder lidt om et afsnit fra De Tunge Mødre, de kan heller ikke tage ansvar for sig selv. At der tydeligvis er nogle som bliver stødt over dit indlæg, det kan ikke undgåes, jeg går den anden vej og giver dig Thumbs up for at sige din ærlige mening.

Anonymiusen, skal vi ikke lade det være op til Ts at bestemme hvem der må skrive i hendes tråd.

• #25   6. nov 2013 Jeg føler mig bestemt heller ikke ramt, jeg har været sammen med min kæreste i tæt på 11 år til trods alverdens kriser, det er sådan noget man kan få i et langt forhold smiley

Men i må læse nogen andre indlæg en jeg siden i ser piger der ikke tager ansvar for deres liv? Det er da netop at have taget ansvar for sit liv hvis man stopper et dårligt forhold, med en voldelig rocker fx? Det er da også at tage ansvar at gå fra en man skændes med for at sørger for ens børn vokser op med glade forældre??

Men i stedet for at dømme en som er ret trist over sin situation her, så opret jeres egen tråd om emnet så skal i nok få en masse svar som i kan dømme smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #26   6. nov 2013 Søde Maria, nu kommenterede jeg blot på Loui's indlæg - lige som jer, nøjagtigt lige så meget offtopic som det i sender afsted. Så måske du selv skulle hoppe videre i teksten, fremfor at prøve på at "redde" verden?

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #28   6. nov 2013 Husk nu at holde jer til emnet.

• tanja k
    tanja k Tilmeldt:
    jan 2012

#38   7. nov 2013 Tak for alle jeres søde og knapt så søde beskeder hold da magle en tråd det endte ud i - beklager da til jer der sys jeg så frygtelig men ny har jeg har altså kendt min ex i 3år og det sidste halve års tid har vi bare set hinanden nok fordi der stadig var følelser det var ikk for skov og vi ønskede dengang vi var sammen et barn desværre er jeg så først blevet gravid da vi gik fra hinanden smiley det har intet at gøre med jeg ikk kan ta ansvar Sikke noget ævl jeg snart 30år har været mor i 6år ved godt hva jeg går ind til og faren vil gerne deltage det var bage ikk sådan her jeg ønskede at være gravid når jeg skulle ha en baby igen og ja gufanden begynder man at tænke en masse når man står med det selv det der vel intet underligt i smiley

Super glad for alle jer der tog emnet alvorligt hvor i søde og har læst jeres svar og tænker stadig så det knager smiley

Go dag til jer

• #39   7. nov 2013 Jeg har det FAN-FUCKING-TASTISK efter jeg er blevet alene!

Nu ville jeg aldrig knalde med Moniques far igen, men hvis jeg blev gravid med ham ville jeg få barnet fjernet..

Jeg ser en og vil gerne have flere børn, han vil også have børn.. men han vil ikke have noget forhold eller noget nu - han vil have hus først!
    Hvis jeg blev gravid med ham ville jeg dø indvendigt, for tror ikke på at han ville være ok med en abort, men jeg har ikke behovet for at få et barn alene.. også fordi jeg så lukker muligheden i fremtiden om at finde en mand og stifte familie, for jeg vil under ingen omstændigheder have unger med 3 forskellige.

Jeg synes du skal sætte dig alene, lave en for og imod liste og så mærke rigtig godt efter om du vil stå alene i den situation. smiley

• #41   8. nov 2013 love life > ??? hvis det er min kommentar du reagerer på, snakker jeg om mig selv.. men det ville aldrig ske at jeg knaldede min eks derfor er min situation anderledes

Kommentér på:
Gravid men med ex kæresten :/

Annonce