fuck hvad skal jeg {{forumTopicSubject}}
og hvad skal jeg ikke.. Som skrevet i et tideligere indlæg så har vi haft lidt knas i forholdet efter en abort som jeg ikke ville have endt og den masse ting oven i..og jeg har valgt at sige stop.. Men det er bare så svært for mig at finde ud af hvad jeg skal og ikke skal..Skal jeg tage springet og flytte har en lejlighed fra d 1-1 09 men kan flytte ind når indskudet er betalt som er sidste frist på mandag d 15 dec.. Vores små tøser har bare ændret sig meget efter alt det der er sket.. Jeg har fået en depri.. og lægen vil ikke give mig noget medicin før der er gået et stykke tid efter aborten for at sikker sig at det ikke bare er det hormonelle der piller i spillet.. Jeg elsker ham virkeligt men kan bare ikke se nogen posetiv fremtid i noget af det..nogle dage er ok andre dage er bare lorte dage og alt og alle er lige meget for mig..Jeg går ude ved sådanne en psykolog/livsleder/hyponosør osv. og jeg synes ikke jeg får en skid ud af det..og jeg får det ikke bedre af at gå derude..hvad er rigtigt og hvad er forkert.. tja jeg ertotal loooost
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
men for at være ærlig så gir j ikke noget for parterapi.. hvis man ik selv kan finde ud af det så tror jeg bare ik på at det skal være den man skal ære sammen med.
fuck hvad skal jeg