{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

kan ikke finde ud af mig selv:( {{forumTopicSubject}}

jeg har gennem et stykke tid, nu haft let ved at blive sur på min forlovede, over mange ting store som små og oz om vores dreng.
vi har en del økonomiske problemer og det spiller selvfølgelig nok oz ind. men jeg kan ik finde ud af hvad jeg skal. problemerne jeg føler vi har er steget mig til hovedet, jeg gider ik mere, men vil heller ikke give op. jeg føler jeg har sat mig selv en del til side efterhånden. jeg savner at være mig selv og har længe tænkt på mig og min søn bo alene, og det generer mig ikke, men samtidig elsker j stadig min kæreste..og vil ikke slå op og flytte så let.. en af mine venner ved vi har haft problemer og j hørte for kort tid siden at han ikke tror vores forhold holder længe mere. det blev j mægtig ked af.. jeg føler ikk det er rigtig af mig at føle sådan og at vi ska ha diskutioner snart hver dag, men stadig så elsker jeg ham. bange for om det er tryghed eller venskab det er ved at udvikle sig for mig istedet? jeg ved det ik, og jeg er bange for mine følelser smiley hvorfor har j dog fået alle de dumme tanker:(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikke finde ud af mig selv:(
  • #1   10. dec 2008 I kunne jo prøve noget terapi.. ??

  • #2   10. dec 2008 Måske du er røget lidt ind i en depression, måske du skulle snakke med din læge om hvordan du har det, samt din kæreste

  • #3   10. dec 2008 nej vi har ikke snakket så meget om det..tog en test på nettet der sagde jeg har stress.. sys bare ik j har lyst til at gå til læge pga problemer i privatlivet.. alle de problemer vi har ffylder alt i mit hovede og tænker konstant. han er den type der ikke gider snakke følelser... og han er nu begyndt at kotte mig af dvs han vender sig bare væk, når jeg prøver at sige eller forklare noget j er utilfreds med og så ser han bare på sin pc!!

    Jeg har heldigvis en god ven, som jeg snakker meget med om mine problemer og det hjælper da også, men kun et par timer så kører tankerne igen.. mit humør skifter meget, der har været lidt knuder med min cyklus, har så fået svamp oz så sexlivet kører heller ik super godt smiley
    se her til aften har han bare været så sød og dejlig og jeg fortryder alt jeg har tænkt på om ham, men så måske om to timer ja så er jeg negativ igen smiley


  • #4   10. dec 2008 Det med stress har jeg selv prøvet og så er man simpelthen nød til lige at slå bremsen i og bede om hjælp... Du er nød til at forklare ham hvordan du har det og sige at han lige må bære over med ham og det ikke er med vilje at du snerre af ham, så kan det være det er nemmere for ham også at forholde sig til

  • #5   10. dec 2008 Kender det godt, jeg har også været inde i en svær periode pga min far.. Så hvis jeg var i dårlig humør gik det ud over kæresten, hvis han ikke var hjemme så blev jeg sur på ham, kort sagt det var lige meget hvad han gjorde så var det træls, og jeg havde svært ved at sætte ord på hvorfor jeg var trist og sur..
    Jeg starede til psykolog det hjalp så meget måske skulle du prøve det?


  • linda s
    linda s Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
    #6   11. dec 2008 Hej begynd og gå dig nogen ture, gå ud og tænk for dig selv.
    Penge er kun penge, så ma man se hvor der kan spares, der må handles sparsomt og der skal spares på benzinen.
    tag en snak med din kæreste, det kan være han ikke ser de problemer du ser, eller at de ikke er så store som du gør dem til.


  • #7   11. dec 2008 problemet er dog bare stort med de penge. han er belvet arbejdsløs pga firmaet gik ned, han kan ikke finde nuy job og bøvl med dagpengene og jeg tjener kun 4800 kr.. ik engang nok til huslejen..som han står for... bilen har vi måtte sælge netop pga vi ik har penge til det.

  • #8   11. dec 2008 det er noget træls noget kan jeg læse mig til..
    altså først vil jeg sige, don't give up... for selvom han ikke er typen der snakker følelser, ja så må du sådan gå stille frem og snakke lidt af gangen med ham om følelser, min kæreste snakker heller ikke følelser og ihh!! det ville være godt hvis de nogengange gad det altså! ..
    og penge problemer og negativitet kender jeg også til... vi har heller ikke de vilde penge at gøre med , da min kæreste grundet trafik ulykke omuddanner sig og jeg er sygemeldt på kontanthjælp (dog med forsørgelse fordi jeg er over uge 12) og ja det går da en på, rigtig meget... jeg er også hysterisk og snerre(hæver stemmen) af min kæreste HVER ENESTE DAG! fordi han går mig på nerverne og så er han som en lille DUM dreng der ikke forstår at leg med hunden foregår UDENDØRS... aarg jeg kan godt følge hvordan du har det,, og nu ved jeg ikke om du er gravid? for så er det homonerne , det er det for mit vedkommende... men ellers så ring og tag en snak med din læge smiley om stress og deprationer ... og når han vender sig fra dig når du vil snakke om ting, ja så må du råbe højere og sige at det vil du sq ikke finde dig i , og at i da vel forfanden kan snakke om tingene som voksne mennesker ....?


Kommentér på:
kan ikke finde ud af mig selv:(

Annonce