{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.326 visninger | Oprettet:

Øv for en oplevelse.. Nadja blev ked.. {{forumTopicSubject}}

Ja så oprandt dagen jo hvor Nadja skulle have sit 3 måneders stik og jeg må tilstå at sådan noget har jeg det IKKE godt med..
Nå men ned til lægen kom vi og så kigger sygeplejesken på mig og siger "hvordan har du det med at jeg skal stikke hende " Ja hallo hvordan tror du selv ?? Står her og sveder som en gal fordi du skal stikke min lille datter.. Nå men fik hende ned og ligge og hun blev stukket i højre ben først.. næsten ingen gråd og trøst og hun blev ikk ked af det da jeg holdt hendes ben.. nå så over til venstre ben.. hun fik hende stykket og så startede damen godt nok med at græde.. Der brast mit hjerte godt nok inden i.. :o((((
Puh ha den trak tårer frem da hun sådan brød i gråd.. Fik hende op til mig da hun var færdig og hun var total utrøstelig.. hun bare græd og græd.. Sygeplejesken siger så til mig " hvordan har du det så nu " kiggede på hende med tårer i mine øjne og sagde stille " hvad tror du selv" ... føj hvor havde jeg det skidt med at jeg havde holdt min datter.. puh ha.. nu efter vi er kommet hjem og har fået oplevelsen lidt på afstand, kan jeg da godt se det er det bedste for Nadja's vedkommende men det er godt nok noget der skal overvindes igen her om 2 måneder hvor hun skal afsted igen.. puh ha hvor jeg bare IKKE glæder mig.. piv..

Bare lige en gang hyl..brok.. et eller andet tråd fra mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv for en oplevelse.. Nadja blev ked..
  • #2   10. feb 2009 Havde det på samme måde med Oliver, han græd heller ikk rigtig ved første stik, han pylrede bare lidt, og så lidt underlig ud i hovedet.. Men hold da op det andet stik gik det helt galt og han græd og græd.. Men de siger osse at det de sprøjter ind i andet stik det sviger, så tror da pokker de små græder, de ved jo ikke hvad det er...
    Men jeg er glad for jeg havde svigermor med til at hjælpe, havde SÅ dårlig samvittighed, og han startede med at kigge på mig som om han ville sige: HVORFOR GØR DU DET HER MOD MIG MOR og så brød han ellers ud i gråd..
    Har bestilt tid en fredag til 5mdrs så min mand kan nå og komme hjem fra arbejde inden vi skal afsted!! smiley


  • #3   10. feb 2009 Ejj sygeplejersken prøver da bare på at få dig til at få det bedre:)

  • #4   10. feb 2009 Rebecca :
    Ved det godt og hun er skide sød ingen tvivl der men puh ha jeg havde det bare ikke godt...


  • #5   10. feb 2009 jeg tog ikke selv Monique derop... det gjorde min mor... har hørt at der er mange mødre som vælger ikke selv at være der...

  • #6   10. feb 2009 Nårh lille Nadia.. husker godt da Noah fik sin 5mdrs.. der blev han lige så ked..
    hmm.. det var sku da noget mærkeligt noget hende sygeplejesken skulle stille sig op på den måde og spørge dig.. det er sku da en hver forældres og ikk mindst en hver mors mareridt at ens lille solstråle er dybt ulykkelig...


  • #7   10. feb 2009 Jeg har heller ikke selv været med inde når oliver er blevet stukket, det kan jeg simpelthen ikke tåle, bliver mega dårlig over det. Så det er kærestens tjans :o)

  • #8   10. feb 2009 Sonne... ja lige netop.. tro mig jeg havde det virkelig skidt..

    Nå tjekker senere.. skal lige se film sammen med gemalen ;o))


  • #9   10. feb 2009 Det er ikke rart, når de små pus skal stikkes, men det var mere synd, hvis de ikke blev det...!!

  • #10   10. feb 2009 Maise :
    Jamen det er da rigtig nok men den oplevelse idag ville jeg godt nok gerne være foruden..

    Sonne :
    Hun ligger her ved siden af mig i sofa'en og sover meget tungt.. du kan tro jeg holder øje med hende..


  • #11   10. feb 2009 Årehhh lille puttetøs.. hvor er det synd for hende..

  • #12   10. feb 2009 Sonne :
    Tro mig intet ondt kommer til at ske den bette dame det er sikkert og vidst.. smiler.. hun er min stolthed..ss.. Men ja.. jeg holder rigtig meget øje med hende..


  • #13   10. feb 2009 Tina - havde det på samme måde, havde det voldsomt dårligt da Noah vågnede om natten og var så dårlig som han var.. det er ganske enkelt rædselsfuldt.. håber den lille dame har fået det bedre...

  • #14   11. feb 2009 Sonne :
    Hun sov stort set fra det hele igår aftes.. Og har sovet hele natten.. Vågnede lige for at få lidt og spise kl 5 imorges og så sov hun elles til kl 8.. så dejligt nok.. havde godt nok frygtet det.. Hun har været lidt varm men det er også det.. hun snakker og pludrer som hun plejer og stikker i et smil når hun ser mig som altid såå tror vi er ovre den grimme oplevelse igår..


Kommentér på:
Øv for en oplevelse.. Nadja blev ked..

Annonce