{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

Jeg kan snart ikke mere. {{forumTopicSubject}}

Som i nok ved har jeg Noah der er syg... Jeg føler lidt han bliver brugt som en prøveklud for forskellige mediciner...

Først får han bricanyl, som er astma medicin, og det virker en smule på ham, men har ikk den ønskede effekt....

så vi render til lægen igen igen... Så får vi pencillin, for nu har han pludseligt hals betændelse... Det har en okay effekt, han kan da spise, og hosten er mindsket...

Da den er færdig kommer Noah i dagpleje igen, og efter 3 dage i dagpleje, så må jeg holde ham hjemme igen, nu på 3. dag...

Vi var ved lægen igår, og har fået sådan en inhalator, go det har kun forværret Noah's situation, han hoster nu mere end nogensinde både i nat, men også her til morgen... han kan ikke spise fordi han kløjs i det, og vil faktisk ikk ha mad....

Sig mig en gang, hvor meget skal vi igennem?!

Jeg orker ikke mere, fordi så begynder Jesper på jeg skal rende til lægen igen igen, eller på skadestuen.... ved ikk lige hvad han mener vi får ud af at tage på skadestuen, for det er li som for mennesker der er skadet....

Jeg ville rigtig gerne indlægges med Noah, da han har symptomer der både viser i retning af kighoste, men også i retning af fals strubehoste....

Jeg føler bare ikke vi endnu er blevet taget seriøst.... føler ikk lægerne stoler på han virkeligt ikke har det godt... men det er os fordi han altid er så eksemplarisk når vi er ude, glad, smilende, og minimalt hostende... så snart vi kommer hjem, så lyder han som en anden søløve der ikk kan få vejret...

Jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd.. føler bare frustrationen er steget mig til hovedet, og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op mere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan snart ikke mere.
  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #1   1. jul 2009 Hvis det falsk strubehoste går det hurtigt over...han skal bare ligge højt med hovedet

    Hvor gammel er han??

    Mvh


  • #2   1. jul 2009 Så er det ikke det, for han bliver ved og ved og ved med at hoste føler jeg.. det er nu igen så slemt at han dårligt kan drikke af en kop, og spise er en by i rusland, fordi han skal kaste op hvert 2. sekundt....

    Han bliver 1 år her d. 26/7....


  • #3   1. jul 2009 Glemte lige at tilføje at han i en lille måned har ligget med hovedet højt... og det hjælper overhovedet ikk på ham...
    Han sover alligevel meget forstyrret, fordi han vågner je gved ikk hvor mange gange for at hoste...


  • #4   1. jul 2009 forstår sku ikk de ikk får ham indlagt, og får det undersøgt ordentlig, og finder ud af hva der er galt, så han ka få den rigtige medicin. Trr sku du er nød t at slå hånden i bordet for alvor, for det ka sku ikk passe

  • #5   1. jul 2009 Mor til frederikke - jeg vil også rigtig gerne indlægges med Noah for at få ham undersøgt fra top til tå.... problemet er bare at min læge ikk er så god til det med indlæggelser...

    Min storebror skulle tvangs indlægges, og der skulle de ha egenlæge med, det endte med de måtte gøre det uden ham fordi han er uarbejdsvillig, og ikke rigtig viste hvad han skulle gøre....


  • #6   1. jul 2009 ka du ikk gå til en anden læge... han lyder som en gammel nar

  • #7   1. jul 2009 Har du hunde der hjemme? eller andre husdyr? for det kunne godt være noget allergi.


  • #8   1. jul 2009 Mor til frederikke - det er han blevet.. det har han ikk altid været...

    Sara - det er ikke allergi over for vores hund... for han har været ved mine forældre lørdag til søndag, de har 3 hunde, og der hostede han ikk ret meget i følge min mor..


  • #9   1. jul 2009 hvilke hunde har din mor? der er jo stor forskel på hunde pels.
    men syntes da også du skal finde dig en anden læge, som vil undersøge din søn ordenligt! for han skal ikke være syg hele tiden


  • #10   1. jul 2009 Karina - det har vi haft lige så længe som han har ligget højt med hovedet.... føler bare vi har prøvet alt... men intet virker...

  • #11   1. jul 2009 Sara - hun har samme hunde som mig.. min er hvalp af hendes den ene... Har prøvet at lokke min kæreste hjem, så vi kan tage til hans læge, men han kan åbenbart ikk få fri...

  • #12   1. jul 2009 når okey, men håber du kan få nogen til og tage dig alvorligt.
    ellers må du tage på en børneafdeling på et hospital, og fortælle dem om din situation, sæt nu han faktisk er meget syg ik. ikke for og skræmme dig, men sæt nu han er. så skal der gøres noget nu!


  • #13   1. jul 2009 Sonnr - næste gang der tages kontakt til vagtlæge, så bed ham komme hjem til jer, da de tit er mere 'friske' når de kommer ud ..

    Sonne sover noah ude Normalt ? (Når han ikke er syg ?)


  • #14   1. jul 2009 Sara - det er jeg udemærket godt klar over, altså sandsynligheden for han er meget syg... han har aldrig fejlet noget som helst, først her for en lille måned siden han startede med at være så syg, kort efter han var startet i dagpleje... Jeg synes det er dybt frustrerende at ingen tager mig seriøst .... selv ikk min kæreste føler jeg tager mig seriøst...

  • #15   1. jul 2009 Lykke - vi har både prøvet at ha vagtlægen ude, at taget il vagtlægen, og tage til egen læge... ingen af dem tager mig seriøst....

    Han sover normalt ude i barnevognen i dagplejen....
    Men når han er hjemme sover han i sin seng da jeg ikk har ordenlige forhold til han kan sove ude når han er hjemme...


  • #16   1. jul 2009 de bliver tit syge når de starter i vuggestue eller dagpleje, men det vare da max en måned, og de plejer da ikke og være så syge når det er dagpleje.

  • #17   1. jul 2009 sara - nej, dagplejemoren har os prøvet at gå tilbage i tankerne og se om hun kan huske de har haft et barn i legestuen der har været syg eller lign siden han er så dårlig...

  • #18   1. jul 2009 Linda - jeg har også tænkt mig at skifte lægen, men har bare ikke haft tid til at gøre det....

    Jeg har lidt en mistanke om at det er fordi bygningen er lavet af beton, og det er det han ikk kan tåle.... men det blev blankt afvist af lægen igår...


  • #19   1. jul 2009 Sonne - ring til din læge, fortæl du insistere på og blive indlagt med ham, så han kan undersøges, og bare bliv ved og ved... Det er jo ikke normalt den bette dreng er så syg, det er så synd for ham.. sig til din læge du ikke kan klare det mere.. Bli VED OG VED OG VED .. til sidst forstår de at du mener det og står ved det... bed om og få ham undersøgt på sygehuset på børne afdelingen ... det kan virkelig ikke være rigtig den dreng skal være så syg, det er sq synd for noah & ikke mindst dig, INGEN mennesker kan holde til det !..

  • #20   1. jul 2009 Sonne

    Jeg ville nok få en anden læges vurdering, og det kan jeg læse mig til at det vil I også gerne....

    Jeg kan fortælle at jeg fik astmatisk bronkities, da jeg var mindre. Men det var ikke pågrund af dyr, nej det var hustøvmider..... Mit blev forværet da vi flyttede i lejlighed fra hus (min mor gik fra min far), det var gasbeton.... Det blev først nogenlunde bedre da vi flyttede fra lejligheden..... Men jeg havde det til og med min 11 års fødselsdag og har siden været symtomfri....


  • #21   1. jul 2009 Nej altså... hvorfor fa....en er der så stor forskel?

    da han var 5 uger en søndag nat ringed vi til vagtlægen og forklared han havde en hård golf kugle str poppet ud i lysken. Han bad os køre direkte på børne afd. 2 timer efter ank afl vi ham på operationsbord.

    4 uger efter tog vi til egen læge pga han ligned en der havde fået kogt vand ud over hele overkrop, kunne pille hans hud af i flager. Hun sendte en elektronisk indlæggelse og vi var i isolation i 6 dage med drop i hoved og medicin hver 8 time. 6 mdr gammel tog vi atter til egen læge, hun kunne se og høre han havde smerter hver gang vi /hun rørte ham. hun tog en priktest i hans finger, men den var fin. Så hun sendte os atter på børneafd. De ved stadig ikke hvad det var og har derfor stadig åben indlæggelse.

    Så helt ærligt... Ham lægen må da ikke være rigtig rask og da slet ikke lytte og se noah's sygdoms forløb ordenligt. Det gælder sg dem alle sammen, bliver sg gal - når de ikke kan tage noah og jer som forældre alvorligt. Det er ulideligt og opslideligt som forældre og ikke mindst noah, der skal kæmpe så meget.....


  • #23   1. jul 2009 Linda H - Jamen kan man godt bare ringe til børne afdelingen? altså med henblik på at blive indlagt?

    Lykke - Mine forældre ringede og insisterede meget krpæftigt og hårdt på danni (min storebror) skulle tvangs indlægges, de ringede fra psykiatrisk afdeling og insisterede på han skulle indlægges, og han løftede ikk en finger.... han er vist ikk så god til det med indlæggelser...

    Grethe - jeg frygter også det er pga vores bygning, men jeg har ingen anelse om hvad den i virkeligheden er lavet om... og lægen sagde at det var så få børn der udviklede allergi pga det, så det ville han bestemt ikke mene det var...

    Linda B - jeg er os ved at være godt træt af han bare skal bruges som en prøveklud.. men det er ikke os som forældre han ikke tager seriøst, det er mig som forældre, Jesper arbejder, og arbejder som regl når jeg går til lægen med ham....
    Og han har ikke endnu kunne tage fri, hvilke pisser mig rigtig meget af...

    og hvor er det dog dejligt for jer i har så god en læge, der virkeligt tager jer seriøst, og som gør alt for han blivertjekket ordenligt...

    Frk - umiddelbart kan det jo være mange ting han ikk kan tåle....
    Jeg ville gerne til min mands læge, men det kan jeg jo ikke gøre, der er han jo li som nød til at være med også... men det er ikke rigtig muligt, for han kan ikk få fri...


  • #24   1. jul 2009 Sonne

    Ja det er svært, når ingengang de instanser der er, vil høre på en...... Men stå fast i din holdning og hvis det ikke kan være muligt, så ring til en anden læge og sig det er akut, og din egen læge ikke har tid eller nævn det overfor dem at du er nervøs for der er et eller andet ravruskende galt med din søn, men du har ingen anelse om hvad det er, derfor ønsker du at få ham undersøgt i h***d & r*v grundigt, med mulig henblik på en indlæggelse..... For det tærer på Noah, men så sandelig også på dig og din mand/kæreste....

    Jeg kan med min sygdom sige at det resulterede i 7 lungebetændelser på ½ år, og jeg var knap 2 år gammel, jeg røg ind og ud af sygehuset, og deres sidste kommentar til min mor var, hvis jeg fik en lungebetændelse mere, ja så ville jeg ikke overleve..... Jeg røg i ilttelt og efterfølgende iltmaske som jeg skulle have hver fjerde time både nat og dag..... Jeg havde medicin med de hersens inhalatorer.... Var til tjek konstant på sygehuset.... Min mor stod op kl 3-4 tiden om morgenen for at gøre hovedrent i huset, for efterfølgende tage på arbjedet.... Det var en hård tid for os alle sammen....

    En af mine veninder under hendes graviditet for nogle år tilbage, gik og døjede med ondt i benet oppe ved lysken.... Hendes læge, som havde til huse i et lægecenter, plus de andre sagde det var hende der var hysterisk, og en graviditet ikke er en sygdom.... Hun gik med dette ben i flere måneder og det blev kun være og være.... Da hun var hos en af hendes andre veninder, kunne veninden se den var helt gal, og hun ringede til hendes egen læge som sagde kom med det samme.... Han uden tøven promte gav hende en indlæggelse, men sygehuset læger sagde det samme, at hun var hysterisk..... Ugen efter var hendes ben blevet helt blåsort, hun tog kontakt til den nye læge, som med det samme indlagde hende på ny, men denne gang tog han med og insisterede på en ordentlig undersøgelse..... Hun havde fået en blodprop i benet, som krævede akut operation, for hvis ikke havde det været en amputation istedet..... Denne havde hun gået med i flere måneder (sep-nytårsaften)....

    Så mit råd Sonne fin en anden læge og kom op til, forklar at I ikke føler i bliver lyttet til og måske optag din søns hosten..... Nogle mobiler kan optage lyde....

    Jeg krydser fingre for I finder en løsning på det hele......


  • #25   1. jul 2009 ville li tilføre a du godt kan ringe ud på børne afdelingen, har en nevø der gjorde det præcis samme som din og hvor de(lægen) os gav ham inhalator, men intet hjalp så min svigerinde blev så stædig og ringede derud hvor de så sagde de sku bare ha en henvisningen enten fra egen læge eller skadestuen, så kom de derud og var indlagt i et døgn og nu har de fået ham undersøgt, og han er kommet på nyt medicin for asmatisk bronkitis og han er frisk og det hele igen, hosten er væk, så hvis jeg var dig ville jeg ringe derud og høre hva du ska gøre når din egen læge er en klovn... ska så lige siges a han os hostede så han slet ik ku få vejret...

  • #26   1. jul 2009 Vi satser på en indlæggelse i aften, så snart Jesper er hjemme, så køre vi på skadestuen og beder dem indlægge ham på børne afdelingen..... Så håber vi de kan give nogen svar...

  • #27   1. jul 2009 lyder fornuftig... held og lykke med det

  • #28   1. jul 2009 Skal nok så snart det er muligt opdatere jer..... håber virkeligt på han bliver indlagt, så han kan blive undersøgt ordenligt.... lige nu sover han til middag, og har sovet rimeligt uforstyrret, men dog kun en time ind til videre.. så der går nok ikk længe inden han vågner igen, stor hostende...

  • #29   1. jul 2009 Jeg er godt nok også lidt målløs over hans måde at takle det på... men må sige jeg også godt forstår hans grundlag, for vi har virkeligt brug for pengene.. især nu hvor vi betaler for en dagplejeplads vi som sådan ikke bruger....

    Jeg har jo fået 3 slags medicin indtil videre, men intet har virker so far, så håber virkeligt de indlægger ham, og finder årsagen til hans voldsomme hoste....
    for det er sku for meget nu....
    Kan ikk holde ud og se ham så dårlig mere... min lille mand...

    Og mange tak for trøste kræmmer.. den falder et tørt sted.. har virkeligt brug for lidt opbakning....


  • #31   1. jul 2009 har han nogen små røde knopper.... men ikk plamager som sådan...

  • #33   1. jul 2009 okay, det gør han godt nok ikke..... men nu må vi se hvad de siger på børneafdelingen....

  • #34   1. jul 2009 Opdatering, vi kommer ikk på skadestuen, for Jesper har lige bevist at hans arbejde, og det at please sin Chef er vigtigere end sin søns indlæggelse og helbred.... for gud nåde og trøste mig om han skal bede om fri for det... det er jo åbenbart ikk særlig alvorligt...

  • #35   1. jul 2009 Ej nu må han sQ tage sig sammen..... Hmm kan du ikke få nogen til at køre jer istedet??

  • #36   1. jul 2009 Grethe - jo, hans over irriterende mor, hun er skide sød, men hun er bare en tand for påtrængende hvad sådan noget angår.. hun dukkede også op under min fødsel helt uden at være inviteret....

    Nu mor til - jeg er simpelthen så skuffet og ked af det, og har sagt han virkeligt skal overveje hvad der er vigtigt for ham, for ellers kan han sku finde sig et andet sted at bo, fo rhan skal sku ikk være en del af den her familie hvis vores søn ikk kommer før arbejde....


  • #37   1. jul 2009 ej hva fanden har han gang i. havde jeg sku heller ikk fundet mig i... hvor er det synd for jer

  • #38   1. jul 2009 Altså... hvis jeg boed tæt på ville jeg med glæde køre jer lige NU...

  • #39   1. jul 2009 kender i det, jeg vil bare gerne ha han tager det ansvar han mener han tager..... jeg vil gerne ha han lever op til navnet far, i stedet for bare at smøre mig af på hans mor...

  • #40   1. jul 2009 sonne - Også få jer en anden læge, det der det går bare ikke

  • #41   1. jul 2009 Lykke - jeg har ikke tid til det... jeg har et barn hængende på armen.. det eneste tid jeg har fri er når han sover...

  • #42   1. jul 2009 Sonne mus . kan Jesper ikke ordene det en dag ?.. kommunen har jo Længe åben 1 dag om ugen ... ? syntes det ville være dte bedste for jer, for han er da en hat ham jeres læge.. håber på det bedste for jer i aften, håber det for en ende for jer !.. vil sende jer mine tanker senere på aftenen

  • #43   1. jul 2009 kan man ikke også skifte læge via nettet? Det gjorde jeg, på kommunens hjemme side kan man se hvilke læger der er plads hos..

  • #44   1. jul 2009 Lykke - vi kommer ingen steder idag, for Jesper kommer først hjem omkring der hvor han er nød til at tage hjem for at sove fra hospitalet, så han har bevist at arbejde og penge er vigtigere end os, har os sagt til ham at jeg giver op nu, det gider jeg ikke finde mig i......

    Jesper er ikke interesseret i at gøre noget for os her hjemme, eller sådan føles det lige nu... han vil heller arbejde, og dermed kommer han senere hjem end de er åbent på kommunen, OGSÅ når de har længe uåbent.. så lige pt er det mig der står alene med et barn der er syg, og et læge system der slet ikk gider tage mig seriøst....


  • #45   1. jul 2009 Linda - det må jeg lige undersøge i aften når Noah er lagt i seng....

  • #46   1. jul 2009 ka du ikk selv ta afsted?

  • #47   1. jul 2009 Mor til - de tager ikke mig seriøst når jeg tager afsted alene..... det var sådan set derfor jeg ville ha Noah far med... :O(

  • #48   1. jul 2009 Sonne piigen, det hele er hårdt for dig, måske Jesper ikke kan klare Noah er så syg, og han aner jo ikke hvad han skal stille op, ligesom dig..
    Ved godt det ikke er nogen undskyldning for ham, men i må stå sammen om det her, forklar jesper hvordan du har det & at du virkelig ikke kan mere... Har i ikke noget familie der kan tage ham lidt ?.. måske du trænger til ro & hygge.. putte pigen ikk gi op. i må sq stå sammen .. jeg vil være her for dig. du har min msn. bare skriv .. også få den mand hjem og støtte jer !


  • #49   1. jul 2009 Kan sQ godt forstå din frustration..... Hmm måske I skulle ligge kortene på bordet her til aften og få snakket igennem.... Det er ej sjovt for dig at gå hjemme hverdag med en syg søn, hvis I kunne være heldige at få Noah undersøgt og komme videre med jeres dagligdag..... Jeg håber det bedste for dig og Noah.... Stort trøstekram herfra....

    Og ja jeg havde reageret på samme måde overfor min mand.....


  • #50   1. jul 2009 Lykke - det jeg trænger til at en mand der tager det alvorligt når vores søn er syg, og ikk sidder her hjemme og er stor i munden og himler op om at han synes JEG skal gøre dit og jeg skal sige dat... han må sku stå op og tage sin del af ansvaret....

    Vi har lige haft barn fri i lørdags, og det hjælp lige akkurat ikk og en bajfis...

    Grete - jeg har brug fir han tager handling og ikk bare snakker.... jeg gider ikk kun skulle kæmpe den her kamp når han nu en gang har valgt at være med... så skulle han ha sagt han ikke ville ha det her ansvar...


  • #51   1. jul 2009 Hmm, sonne BANK i bordet, fortal manden han har et ansvar, fortæl hvordan du har det... lig tingene på bordet !!!.. nu må han stoppe det der. han har sq os et ansvar..

  • #52   1. jul 2009 Lykke - tro mig ,det har jeg også sagt til ham.. har også sagt at den her behandling gider jeg ikk finde mig i, også begynder han på det der pis med at vi må snakke om det når han kommer hjem.. hvad kan jeg bruge det til?!

    Skrev til ham "Men okay, det heller ikk dig der sidder med et ulykkelig barn alene flere timer om dagen, eller ser hvordan han kæmper med hosten, eller ikke har en hånd fri fordi han kun er afslappet når han ligger hos dig, så jeg kan godt forstå du ikk tager det mere seriøst"


  • #53   1. jul 2009 Jeg håber der sker en handling i aften fra hans side..... Jeg er ked af jeg bor så langt væk, men ja jeg havde gerne kørt ind for at hjælpe dig, men vores bil er desværre i stykker.... smiley

  • #54   1. jul 2009 Har du ik en mor der kan tage med dig? Synes godt nok du sku få ham undersøgt... Kan din mor måske ikke hjælpe med at banke i bordet???

  • #55   1. jul 2009 Maria - min mor møder om natten, og skal derfor tidligt i seng.. det eneste jeg har er min svigermor, og hende har jeg ikk lyst skal med.....
    Han er lige vågnet igen, hostende som sindsyg, og lød som en der blev kvalt, så nu ligger han ved siden af mig på sofaen....


  • #56   1. jul 2009 Karina - hvis du læser længere oppe, bliver jeg ikketaget seriøst af det danske lægesystem, derfor er jeg nød til at ha Jesper med, der rent faktisk også har hørt hosten, og har set når han får hoste anfald til at bakke mig op...

  • #57   1. jul 2009 der er flere ting der spiller ind, og det er svært at forklare, men jeg er også så skuffet, for ja, det er bare ikk vigtigere end vors søn..

  • #58   1. jul 2009 har du prøvet og ringe derud? altså børneafdelingen, fortæl den hvorn det er og hvor fustreret du blir over det hele, så må de sku gøre noget...

  • #59   1. jul 2009 Jeg har ikke ringet på børne afdelingen.... men ville ha taget på skadestuen med jesper, med henblik på en indlæggelse...

    Karina - jeg har været ved 5! forskellige læger der ikk har taget det seriøst, så ja, synes da jeg er blevet røvrendt at min andel af læger...


  • #60   1. jul 2009 synes sq du må "mande" dig lidt op. Hvis jeg var i dit sted, ville jeg pakke alt hvad jeg skulle bruge af babyudstyr, soveposer, mad og drikke og "camperer" på skadestuen, indtil jeg får noget brugbart respons!!
    Og hvis du mener det er bedre at have din kæreste med, selvom han ikke viser interesse for det, synes jeg du skulle troppe op på hans arbejdsplads og blive der til han får taget sig sammen og får lettet røven og i sammen kan tage på skadestuen...

    Det lyder som en rigtig træls situation du er i og jeg føler virkelig med dig.. Held og lykke med det!!


  • #61   1. jul 2009 Og forresten, selvom din svigermor er en rigtig træls dame, kunne det da være en fremragende idé, at få hende til at køre dig! -og hun lyder som om hun gerne vil være en stor del af hendes barnebarns liv (idet hun tropper op til fødslen), så hun ville måske være en ligeså stor (hvis ikke større) hjælp at have med, end dig kæreste..?

  • #62   1. jul 2009 Mette - jeg synes sku jeg er "mandet" nok op, vi render til læge i tide og i utide....

    Jeg kan ikke troppe op på hans arbejds plads da han køre lastbil, så han kan være hvor som helst....

    Det er en mega nedern lorte situation, for har hevet og flået i læger, og ingen kan give mig noget brugbart...
    Jeg mener bare at står vi to forældre, så er det noget mere overbevisende...

    Og det er ikke fordi han som sådan ikke interessere sig for det, han har bare nogen forpligtelser på sit arbejde, som han ikk bar kan bryde da han er den eneste der kan køre den lorte lastbil, udover Chefen, og hans kæreste er død syg af kræft, og de har så tilfældigvis været på hospitalet idag...

    Vi skal have os en meget lang snak, for jeg vil ikke stå i denne situation med ham EN! gang mere alene..... så det sku ikk mig der skal mande mig op, men ham, og ikke over for os, men over for sin Chef...

    Og mange tak....


  • #63   1. jul 2009 har ik læste det hele men kan de i har fået sådan en inhalator og du siger han hoster mere af den... ved ik om lægen har sagt at de godt kan hoste mere.. det er ntop for at kunne få slim op af lungerne , da børn ikke hoster igennem og tit på en måde "synker" det og så på en eller anden måde samler sig i lungerne , michela hostede også meget og det var så slemt at hun kastede op sådan noget slim.. men lægen sagde det kun var godt hun gjorde det , for så kommer alt det slim op som skal op... min datter får nemlig også den inhalator. men prøv at give den noget tid.

  • #64   1. jul 2009 Mette - jeg er ikke interesseret i at have min svigermor til sådan noget, der må min kæreste sku mande sig op, og tage sit ansvar.. er blevet smurt af på hans mor alt for mange gange....

    Også er det ikke hendes pligt at smide alt hun har i hænderne....


  • #65   1. jul 2009 som der er skrevet kan det godt være jeres hunde.. ved godt du skriver han har været ved dine forældre der også har hunde.. men ik alle hunde har ens hud og det er tit deres støv fra deres hud der kan udløse det. der er nemlig nogle hunde jeg ik kan tåle og det er bla. en pekingeser mig og eksen havde en pekingeser og jeg havde astma anfald flere gange om måneden nu har jeg så en welsh corgi og der er slet ingen ting der..

    Men det kan altså også være huset/lejligheden i bor i... ved ik om der er utæt eller ligende.. eller om det er beton byggeri eller hva det er.


  • #66   1. jul 2009 Christina - der kommer ikk noget slim op, det er en tør hoste han har?

  • #67   1. jul 2009 ja, det lyder sq endnu mere træls nu.. :o(

    Kan godt forstå at du vil have din kæreste med, idet han jo er blevet far og må tage ansvar for det, men hvis han ikke har mulighed for at tage med, så ville det måske være en idé, at kontakte din svigermor. Selvom det kan virke træls, at hun skal ind over det (som jeg iøvrigt selv ville synes, hvis det var min svigermor;) ), så lyder det lidt som den hurtigste løsning ?? Og jeg håber ikke hun ser det som en pligt at tage sig af hendes barnebarn, men en nødvendighed i denne situation.


  • #68   1. jul 2009 Problemet er jo også som jeg skriver tidligere at Jesper ser Noah hver dag, ser hvordan han har det, og ved hvor meget det plager ham, det gør min svigermor altså ikke, så hun kan ikke presse på hvis du forstår?

  • #69   1. jul 2009 har lige snakket med min svigerinde og hun siger du bare ska tage derud pga hvis det er som du beskriver deter der jo noget galt og så de nød til a gøre noget og så behøver du ikke nogen henvisning...

  • #70   1. jul 2009 ja, læste det godt, men synes bare, det lyder som om han ikke mener det er vigtigt at få drengen undersøgt ordentligt. Så må han jo ikke synes det er slemt nok? ..måske din svigermor ville have bedre forståelse for, hvad du går igennem, når man har en syg dreng?? Og derved være god til at "overtale" skadestuen? (eller lægen)

  • #71   1. jul 2009 Lige pt sover Noah lidt, og han sover uforstyrret, (det kun et spørgsmål om tid inden han vågner igen) så vil ikke vække ham da han endeligt har ordenligt ro...

    Jeg vil ikke ringe til min svigermor, for hun er alt for anmasende på den forkerte måde, og ved jeg kommer til at råbe og skrige af hende... og det har jeg ikk lyst til...
    Min mor tager glædeligt med, det er ikke det, men jeg synes os lige man skal respektere hun arbejder hvor hun møder meget tidligt...

    Jesper er kommet hjem, og tror han er ret indstillet på at vågner han igen, så køre vi...

    Problemet på hans arbejde er at hans Chef's kæreste (på 25) er død hamrende syg af kræft, og de har tilfældigvis været på hospitalet til kemo behandling, og han har ikk kunne gå, og Jesper har derfor været fanget på arbejdet...
    Det kommer så ikk til at være sådan imorgen, og tror også han er meget klar over at han ikk har noget valg imorgen, jo, os som familie eller sit arbejde...


  • #72   1. jul 2009 Mette - nu kender jeg min svigermor, og hun vil IKKE være god at have med i sådan en situation overhovedet.... derfor ringer jeg ikke til hende...

  • #73   1. jul 2009 som sagt, så har han endeligt lidt ro, så vil gerne have lov at vente til han vågner igen..... og hun ville ikke kunne vente uden for...

  • #74   1. jul 2009 Han er i hvert fald en del større i munden end jeg er....

  • #75   1. jul 2009 håber der kommer skub i sagen, i aften - nat. bare snart....

  • #76   1. jul 2009 Linda - også jeg....

  • #77   1. jul 2009 okay.. så er det heller ikke nemt.. Håber i kommer afsted og finder hurtigt ud af hvad han fejler.. Det er sq synd for ham. Held og lykke med det hele og god vind her fra smiley

Kommentér på:
Jeg kan snart ikke mere.

Annonce