19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
opdatering Noah... {{forumTopicSubject}}
Jeg oprettede jo et indlæg tidliger eom vi skulle til lægen med henblik på en indlæggelse så vi kan finde ud af hvad han fejler den lille mand...
Det gik bare SLET ikk som forventet... hun undersøger ham, og jeg tænker det er nogmalt, da de vel skal skrive nogen lægelige ord om hvorfor han skal indlægges...
Hun kigger ham i ørene, og halsen samt lytter på ham, de der standart ting, og hans lunger lyder fine gudskelov, men han er rød i halsen, har røde trommehinder samt øregange...
Så tror pokker han bliver ked af det når han hoster, det gør jo skide ondt på ham...
hun siger at han skal ha en penicillin kur, og forklare hende a han en gang har fået en kur, og den hjalp okay, men stoppede ikke hans hoste...
Hun kigger så på det astma medicin han har fået, og den er brun...
Hun fortæller mig at vi burde ha fået den blå, det havde været mest hensigtsmæssigt for ham...
Hvad der bare undre mig er at jeg IKKE får nogen recepter på noget som helst... jeg får kun en henvisning til en øre,næse,hals læge...
Jeg går så ud til sekretæren der skal fortælle mig hvad den hedder, og ca hvor den ligger... jeg kommer så derover, og får okset Noah op af barnevognen, og tager så i døren... LÅST!! der er altså lukket ved den ørelæge jeg er blevet henvist til...
Jeg går så tilbage, og sekretæren er mega flabet, og siger at hun da ikke har noget med ørelægen a gøre, så det er da virkeligt ikke hendes problem, og at jeg må gå hjem på nettet og finde den nærmeste øre,næse,hals læge, også selv tage kontakt, for de havde jo gjord deres...
GJORD DERES?!!! de har jo slet slet ikk gjord noget i nærheden af det jeg bad om.. jeg ville indlægges og tjekkes af en børnelæge, men de spiste mig af med en læge der er lukket, og ord som at han har fået det forkerte medicin, og at han skal på penicillin, men de giver ikke nogen recepter så vi kan hente det....
Armen jeg er både målløs, men også skuffet og ked af den behandling vi får...
Jesper kommer snart hjem, også venter vi til vagtlægen åbner, også er planen at køre der ud og få de her recepter, i værste fald på det penicillin han skal have....
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Grete - mange tak... det er enormt hårdt, os fordi han hoster som han gør... men jeg nægter at tro på han har noget som helst astma, og overvejer altså kræftigt at stoppe med den, for normalt, så når folk får et astma anfald, så tager de inhalatoren, også bliver de "raske" med det samme, men Noah har slet ingen effekt haft af den, så tænker at det er åndsvagt at pumpe ham med unødig medicin....
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Har et DP barn som har det på nogenlunde samme måde, han har også været syg on/off i en md nu, med feber og hoste, ondt i ørene osv. Men de får kun afvide at det er tænderne der er på vej ud, jeg kan bare ikke få det til at passe, syntes tit at tænderne får skylden når et lille barn er syg.
Håber at vagtlægen kan give jer bedre råd og vejledning end det i allerede har fået, som er ubrugbart
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
Syntes fandme mange danske læger at lige til at skide i... de har seriøst ik styr på en skid. De er skyld i så mange dør hver år, fordi de ik kan finde ud at ta deres patienter seriøst og fejlbehandler dem. Dumme svin
Min mor var engang til lægen fordi hun havde smerter i hendes albue, så gav lægen hende lykkepiller for det og sendte hende til psykolog. Klaphatte. Min mor fejlede intet ud over at ha ondt i hendes albue, som senere viste sig var slidgigt.
mar 2008
Simona - det er alt alt for længe det har stået på, men har giver ham en panodil, også fik jeg lidt mad i ham, han har ellers ikke spist hele dagen, og der resulterede i han brækkede sig.....
så det ikk meget mad han har i maven....
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 55
Hvad med at ringe til en anden øre,næse hals læge imorgen og få en tid. I er jo ikke blevet henvist specielt til den du var ved. i Har bare fået hans adr. da de sikkert ofte bruger ham. Henvisningen ligger enten på serveren som hvilken som helst kan hente ned eller også har i den i hånden.
Held og lykke med det hele. Må være SÅ hårdt:(
mar 2008
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 55
Men Håber ihvertfald det bedste for jer.
Hvis jeg var jer ville jeg også skifte læge. -Det er vildt så stor forskel der er på læger.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Har en i mg der hele dagen igår havde feber der fortsatte til over 40. hun tog til egen læge og blev sendt videre til øre-lægen. han siger så at hun ikke har mellemørebetændelse. og hun tager hjem. igår aftes tog hun til vagtlægen og de kom direkte på børneafd - jo hun havde så alligevel mellemørebetændelse og nogle andre tal der var for høje. de har været indlagt indtil her i eftermiddags og skal derud i morgen igen.
Så hvad sker der lige i de forskellige landsdele?????
Håber virkelig I kommer afsted i aften...
mar 2008
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
mar 2008
Søde Janni - jeg ved det virkeligt ikke... de er så synd for min lille mand... men mor her har banket i bordet, og har da fået fat i det penicillin så han kan blive bedre.... så er spændt på nattens forløb, og om han får det bedre snarest...
mar 2008
mar 2008
Noah sover nu, og har ikke fået det til aften, kun penicillinen, og han er helt rolig derinde, han har ikk været vågen en eneste gang endnu, hvor igår havde han allerede stået i sengen stor grædende 2gange nu...
jun 2008
Det var godt, det hører da ikk nogen steder hjemme.
Men har han sovet godt i nat skønne Noah ?
mar 2008
Senere kommer mormor og henter ham, også går de hjem og hygger et par timer, så jeg kan rydde lidt op, eller sove en lille smule eller hvad jeg nu finder på at lave..... bliver lidt rart med alenetid... selv om jeg elsker tid sammen med min dejligt lille mand...
jun 2008
Hvor er det bare dejigt for jer, Sonne.. Det er jeg glad for han langt om længe er ved at få det bedre det lille pus.
mar 2008
jun 2008
mar 2008
opdatering Noah...