{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.347 visninger | Oprettet:

hjælp blødning fra gummerne og smerte {{forumTopicSubject}}

hej alle jeg har en lille bette dreg på 17 mdr han er lidt snottet her på det sidste men de sidste dage er det kun blewvet værre han har fået nogle små blister eller sår rundt om munden meget rødt og ligner bumser samt så er hans tandkød meget mørkerødt og der er flere buler derinde som en slags hævelser samt bare man vil børste hans de tænder han har fået endnu bløder det meget voldsomt fra tandkødet så meget at det løber ned af hans tøj og han græder meget og tager sig meget til munden han er begyndt og lygte grimt fra munden også synes det er meget foruroligende

har lige været hos lægevagten som bare sagde det var noget virus som skulle gå væk selv har aldrig hørt om virus der får gummerne til og bløde og munden til og lugte

hjælp hvad er der galt med min baby

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp blødning fra gummerne og smerte
  • #1   20. sep 2009 jeg glemte og skirve at han spiser næsten ingenting og vil heller ikke drikke ret meget i forholdet til normalt man kan se at får han noget i munden gør det ondt

• #2   20. sep 2009 det kan sku ikke være normalt har jeg aldrig nogensinde hørt om . hvis jeg var dig ringer du til hvilken som helst anden vagtlæge og spørg dem . siger den anden har sagt og du ikke tro det normalt og du nervøs og se hvad han siger . det er da virkelig synd . blir helt nervøs for sådan en lille en . der er en grund til det sker så må de kunne give noget for det .

• #3   20. sep 2009 jeg er enig er også nervøs han har nu været pjevset i flere uger og har været hos lægen flere gange også i fredags han er også begyndt og græde om natten hvor han normalt plejer og sove igennem lyder voldsomt også at han bløder så meget fra tandkødet

• #4   20. sep 2009 undsyld kunne ikke lade være har lige ringet til min læge smiley han sagde desværre det meget normalt og det bare er en virus . panodil burde du give ham og is eller esterninger til at køle det af med . smiley

• #5   20. sep 2009 retter lige isterninger eller is smiley det er så synd han har det sådan .

• #8   20. sep 2009 jeg har været hos vagtlæge idag

tak alle sammen

jeg har været så nervøs især efter han begyndte at lugte grimt ud af munden og at han har så mange smerter at han næsten ikke kan spise og drikke har aldrig hørt om dette før jeg må give noget smertestillende

• #9   20. sep 2009 mike/mille

jo det skal jeg nok være opmærksom på
    nej jeg kan ikke børste tænder på ham for bare jeg røre lidt med tandbørsten løber det ud med blod på hans tøj og han skriger det er så synd

Kommentér på:
hjælp blødning fra gummerne og smerte

Annonce