hjælp blødning fra gummerne og smerte {{forumTopicSubject}}
hej alle jeg har en lille bette dreg på 17 mdr han er lidt snottet her på det sidste men de sidste dage er det kun blewvet værre han har fået nogle små blister eller sår rundt om munden meget rødt og ligner bumser samt så er hans tandkød meget mørkerødt og der er flere buler derinde som en slags hævelser samt bare man vil børste hans de tænder han har fået endnu bløder det meget voldsomt fra tandkødet så meget at det løber ned af hans tøj og han græder meget og tager sig meget til munden han er begyndt og lygte grimt fra munden også synes det er meget foruroligende
har lige været hos lægevagten som bare sagde det var noget virus som skulle gå væk selv har aldrig hørt om virus der får gummerne til og bløde og munden til og lugte
hjælp hvad er der galt med min baby
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 361
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
mar 2008
jun 2008
jun 2008
mar 2008
tak alle sammen
jeg har været så nervøs især efter han begyndte at lugte grimt ud af munden og at han har så mange smerter at han næsten ikke kan spise og drikke har aldrig hørt om dette før jeg må give noget smertestillende
mar 2008
jo det skal jeg nok være opmærksom på
nej jeg kan ikke børste tænder på ham for bare jeg røre lidt med tandbørsten løber det ud med blod på hans tøj og han skriger det er så synd
hjælp blødning fra gummerne og smerte