{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.627 visninger | Oprettet:

Kom nu brev fra børne amb... {{forumTopicSubject}}

Ja vu var ved lægen i onsdags da han i 5 uger ingen energi har - er bleg - mat og sløv - konstant træt - og har tabt sig.

Og så idag da jeg hented ham fra dp, havde han oveni det andet også feber. Og den er steget fra vi kom hjem ved 17 tiden og til nu her 18.45 hvor han blev puttet. Det er bare ikke til at holde ud...

Han er 14 mdr og burde være en krudt ugle som han var før. Hans glade og smilende øjne, er der stadig - bare ikke i så lang tid ad gangen. HVOR ER MIN DRENG?

Efter en nattesøvn har han energi til 3 timers leg og så er han ellers træt - bleg resten af dagen, selv efter middagslur. Eks var vi i weekend ovre at lege med hans store fætter og efter deres middags lur valgte vi at gå ud at lege. Men efter 15 min, måtte vi stoppe, da han blev træt og havde tabt all energi.

Hun kunne se han slet ikke er på toppen og at han er bleg og stille. Hun mærked tarme og de var ok - ikke hård mave.

Men hun fandt hæved lymfeknuder. hvilket de kan være ved alm forkølelse, men han er ikke forkølet. Og da han taber sig og har alle de andre symptomer oveni er hun meget bekymret og har lavet en henvendelse til børne amb - og skrevet at det gerne må gå stærkt...

Er bare så bekymret og ked af det for savner min dreng med farve i kinder - der hiver alt ud af skabe - laver ballade. Ham der hver morgen skal hilse på 'hans' 2 store vindmøller på vej til dp. Og vores faste besøg langs markerne på vej hjem, hvor han skal hilse på 'sine' kø'er og este (heste), peje og snakke som et vandfald. Nu sidder han enten og sover eller stener...

Google'd lige sætningen: vægttab, bleghed, træthed, små børn. For at evt finde nogle råd eller oplysning. Og føj da for en forskrækkelse - for havde jo undladt hæved lymfeknuder... Vil ikke male fanden på væggen, men blev forskrækket over ligheden med sygdomstegn under ALL

Kom nu brev... så mor kan få ro i sjæl og finde ud af hvad vores smukke prins fejler...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom nu brev fra børne amb...
Kommentér på:
Kom nu brev fra børne amb...

Annonce