{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Er bare gal !Underretnings brev {{forumTopicSubject}}

Ja i dag kom der sgu et underretnings brev fra kommunen.. så ringer jeg der ind for at høre hva det vedr, så har de fået et anonymt brev om min datter skriger meget.. Hun har så haft kolik de første 3 mdr.. er sikker på det er min overbo har har ellers sagt til ham hun havde kolik.. er bare så gal over folk ikk bare kan holde sig til sit eget eller i det mindste kan komme ned og banke på og høre om alt er som det skal være istedet for at kontakte kommunen, nu skal jeg jo ha dem rende.. nu kommer de her i starten af næste md..
Jeg ved jo godt der intet er at komme efter, men synes fanme det er træls alligevel..

Undskyld måtte lige ud med det..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare gal !Underretnings brev
  • #1   13. jan 2009 Det var da irriterende.. Men se det fra deres side, man hører så meget om børnemishandling osv nu til dags.
    Ikke for at fornærme nogen eller dig overhovedet smiley For kender dig jo ikke. og selvfølgelig er det irriterende når nu det er pga kolik. Men på en måde også bedre at være på den sikre side.
    Men føler med dig. Det uheldigt


  • #2   13. jan 2009 det var da irriterende, men se lyst på det, de kommer kun for at sikre at dit barn har det godt.. og det er jo ven god ting..

  • #3   13. jan 2009 det er skide svært - for efter sådan en sag som den med den 13-årige fra Mou er folk måske lidt mere opmærksomme og "mistænksomme"

    jeg vil vælge at se sådan på det at hellere tjekke 100 gange og undgå sådan en fadæse igen og så må forældre som dig og mig, der ikke har "noget at skjule" desværre leve med hvis nogen syntes der er noget der ikke ser rigtigt ud.

    jeg vil helt sikkert føle ligesom dig at det er noget pi* og *ort, men du må trøste dig med at man på den måde får ram på de forældre der ikke magter deres opgave og igen er det en af de måder man får hjulpet de børn der ikke har forældre der vil dem det bedste.
    Men igen - jeg kan godt forstå at du føler dig udsat!!




  • #4   13. jan 2009 Kan da godt se at det er træels for dig, men hvis der ikke er noget at komme efter smutter kommunen jo igen. Jeg syntes det er dejligt at der rent faktisk er bekymret borgere rundt omkring i landet som tager affære hvis de har mistanke (hvilket faktisk også er lovpligtigt).

  • #5   13. jan 2009 hellere tjekke en gang for meget end en for lidt, tænk hvis det faktisk var et barn der blev mishandlet, så ville moren jo nok ikke indrømme det over for overboen hvis han/hun kom og bankede på

  • #6   13. jan 2009 og bare lige for en ordens skyld, jeg kan sagtens forstå at det er frustrerende, det ville jeg også synes, men hvis ikke der er noget galt, er der joikke noeget at bekymre sig om

  • #7   13. jan 2009 Det er da rigtig.. men håber da de smutter hurtigt igen for vil dælme være træls at ha dem i nakken hele tiden, pga en som engelig ikk rigtig ved noget..

  • #8   13. jan 2009 Jeg tror bare ældre har nemmer ved at slippe af med kommunen end vi unge..
    man bliver da sur selv om man ved der ikk er noget og komme efter..


  • #9   13. jan 2009 Hvor er det træls folk ikke lige kan konfrontere en først, men med det samme melde en :S

  • #11   13. jan 2009 Synes det er fint at vi i dk stadig tænker på andre og underretter kommunen i en situation hvor man har hørt barnet skrige meget...

    Troede egentlig at man nærmest kunne gøre som man ville i eget hjem uden naboer ville blande sig og ser det kun positivt at der er nogle der stadig tør åbne munden...

    Når det er sagt ja så er det da møg træls at have kommunen på nakken men hvis alt er fint er de hurtig smutet igen..


  • #12   13. jan 2009 nu har vo fået nye underboer og vi bor i privat hus. deres dreng på 3 år skriger os konstant og render runf og tramper det mege irreterende da det er mega generene.. men ville aldrig gå til kommunen for sån noget med gå ned og snakke med dem. det var da noget mærkligt noget at gør af din nabo. syntes du skal gå op eller ned og snakke med hende

  • #13   13. jan 2009 Ja for naboen vil da klart indrømme det hvis det er mishandling der foregår. Nej det skal meldes til kommunen

  • #14   13. jan 2009 Jeg vil også sige at man jo rent faktisk har pligt til at melde det hvis man frygter at der foregår noget grimt, så det er jo hvad vedkommende har gjort. OG ja hvis det er den person du tror så kan vedkommende jo godt have tænkt at det har været en dårlig undskyldning at du har sagt at det er kolik. En person der misbruger sit barn vil jo også finde på en eller anden undskyldning, så hvis man har mistanken så er man nød til at gå videre. Hos dig er der så heldigvis ikke noget at komme efter og det forstår dem fra kommunen jo forhåbentlig, men jeg ville da også blive total paranoid hvis det skete for mig.


  • #15   13. jan 2009 Nu ved jeg ikke hvordan man konstaterer at et barn har kolik, men der må da være nogle læger der har sagt at barnet har koli, og på den måde kan du jo bare vise kommunen det bevis, når de kommer på besøg. Så de kan se at der altså er en grund til at barnet skriger.

    Men kan nu godt forstå at du er irriteret over at folk skal melde dig, når de ikke aner hvad der egentlig sker. Men på den anden måde, er det da dejligt at nogle mennesker faktisk er på vagt overfor sådanne ting.


Kommentér på:
Er bare gal !Underretnings brev

Annonce